بازدید 46416
۸

اظهارات امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین

وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای آلمانی خود تاکید کرد: اصل گفتگو‌های وین قابل قبول است، اما مذاکره‌ای را قبول داریم که به رفع واقعی تحریم‌ها و تامین حقوق حقه ایرانیان بینجامد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 02 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از آمادگی برلین برای انجام کلیه اقدامات به منظور ارسال واکسن بایون تک به مقصد ایران خبر داد.

هایکو ماس همچنین در این تماس تلفنی با تشکر از تسهیل انتقال اتباع آلمانی از افغانستان، درخصوص تحولات افغانستان با امیر عبداللهیان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر خارجه آلمان در خلال این گفتگو آغاز هرچه سریعتر مذاکرات وین را خواستار شد و آمادگی کشورش برای ارتقای همه جانبه روابط میان دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

امیر عبداللهیان نیز در این رایزنی تلفنی از آلمان خواست تا برای نهایی کردن مذاکرات انجام شده برای ارسال واکسن بایون تک به ایران اقدام نماید.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین دورویی آمریکایی‌ها را که حتی در ارسال کالا‌های دارویی و حیاتی مانند واکسن تولیدی در آلمان هم موانع تحریمی ایجاد کرده اند، مورد انتقاد قرار داد.

امیر عبداللهیان با اعلام اینکه آمریکایی‌ها درک درستی از منطقه و مردم آن، به ویژه ایران ندارند، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند جز با زبان احترام، ادب و منطق نمی‌توانند صحبت کنند و این ادبیاتی که گاه و بیگاه بکار می‌گیرند نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند بلکه خودمساله ساز است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با اعلام اینکه "اصل گفتگو‌های وین قابل قبول است و انجام می‌شود، اما مذاکره‌ای را قبول داریم که به رفع واقعی تحریم‌ها و تامین حقوق حقه ایران بینجامد" به تروئیکای اروپایی توصیه کرد که رفتار خود را تغییر داده و به بی عملی در اجرای تعهدات خود ذیل برجام خاتمه دهند.

امیر عبداللهیان در ادامه از ارتقاء همکاری‌های دوجانبه میان ایران و آلمان در همه حوزه‌ها استقبال کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
آلمان علی الحساب چند میلیون دوز واکسن بفرسته تا دولت رو راضی کنیم مذاکرات رو زودتر شروع کنه!
توروخدااینقدرکلاس نزارین اگه واقعابفکرمردم بیچاره هستین بزارین زودتراین مذاکره انجام بشه وبه نتیجه برسه آخه شماازدل مردم بیچاره چه خبردارین خودتون که دررفاه کامل هستین فقط یاددارین تیپ بزنین بیاییدچندروز یه ی نطقی بکنین
فکر کرده واکسن فایزر مثل گوجه و خیار فراوونه که تا خواستی فردا بهت بدن اون که چین بود بعد از ماهها که معطل واکسن سینوفارم شدید آخر از نوعی که در ووهان تولید شده و خواستاری در دنیا نداره بهتون فروخت
این آقایون که اینجوری صحبت میکنن که حالا ببینیم چی میشه بعدا اکر دلمان خواست مذاکره می‌کنیم فقط اینو بدونن که در این وسط مردم در فشارن نه کسی دیگه اونایی که شکمشان سیره براشون احمیتی نداره که تحریمها برداشته بشه نشه ولی مردم دارن میمیرن پس مذاکره کردن که بعد نیست یک دولت خوب باید به فکر مردم ملتش باشه ممنون
واکسن فایزر منظورشون هستش دیگه.......خخخخخخ
چرامیگی مذاکره مگه چند سال باید مذاکره کرد؟مذاکره ای که داعم برای ایران تعهد وبرای دشمن زور‌گویی ایجاد کنه چه فایده ای داره؟باید پاتونو بکنید توی یک کفش بگید یا غنی سازی نوددرصد یارفع تحریم ببینید چراکشتی ما به سوریه رفت ؟بامذاکره؟نه باشجاعت دیدن اگه بزنند دیگه نمیتونند کشتیها شونو بیارن روشون کم شد این درسته نه مذاکره بر حق خودمون
یاد جلیلی و روش او در مذاکرات که به تحریم های شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران انجامید افتادم .این قماش کپی برابر اصل یکدیگر هستند
آقای وزیر زودتر برجام را احیا کنید توافق را تمام کنید
تا بایدن هست از فرصت استفاده کنید
وگرته در حال انفجار رسیده معیشت!!!!
قیمتها به بهانه تحریم ۱۰ برابر شده کسی هم حوابگوی دلالها نیست
بابا نسببین گروتی را باید اشد محازات
اینجا این قبمتها حقوق بالا۱۰۰ میلیون نیاز هست که شدنی نیست
پس تنها را کاهش قیمتها با احیای برجام
فرصت کم هست بجنبید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی