بازدید 15195
۲

شهردار تبریز معرفی شد

عباس رنجبر، فرماندار اسبق مرند به عنوان پنچاه و هفتمین شهردار تبریز انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 31 August 2021

 

به گزارش  تابناک، عباس رنجبر با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر و با کسب 7 رای از مجموع 13 رای به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد.

این انتخاب پس از گذشت چند هفته از آغاز فرآیند انتخاب شهردار تبریز در شورای ششم و در حالی که رقابت جدی میان سه کاندیدای نهایی وجود داشت صورت گرفت و رنجبر توانست حمید منجم و مظفر سلیمانی را پشت سر بگذارد و اعتماد شورا نشینان را به دست آورد.

رنجبر در حالی توانست رأی اعتماد اعضای شورا را کسب کند که پیش از این مظفر سلیمانی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده و شانس بیشتری برای کلید داری شهرداری تبریز داشت.

با این انتخاب رنجبربه مدت چهار سال شهردار این کلانشهر خواهد بود. وی متولد ۱۳۴۸ و مهندس عمران است که کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت اجرایی کسب کرده است.

وی پیش از این شهردار مناطق دو، پنج و هفت تبریز، رئیس حراست شهرداری و مسئول بازسازی عتبات عالیات بود.

فرماندار مرند، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ارس از سال ۸۶ به مدت سه سال، رئیس کانون کارشناسان دادگستری استان و مدیرعامل شرکت نمودار تبریز از دیگر سوابق اجرایی رنجبر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
قانون پایستگی پست مسئولین برقراره...طرف فرماندار بوده پست اش عوض شده شده شهردار... چند سال دیگه دوباره میشه و شهردار. هم اینکه فردی خارج از چرخه نیاد داخل
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان