بازدید 4196

کرونای دلتا روند احیای اقتصاد انگلستان و امریکا را کُند کرد

ریکاروی اقتصادی پسا قرنطینه انگلستان در ماه آگوست به شدت کند شد. افزایش آمار مبتلایان به کرونای دلتا و کمبود بی‌سابقه نیروی کار و مواد اولیه وضعیت شرکت‌ها را دشوار کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 25 August 2021

کرونای دلتا روند احیای اقتصاد انگلستان و امریکا را کُند کرد

به گزارش مهر به نقل از گاردین، ریکاروی اقتصادی پسا قرنطینه انگلستان در ماه آگوست به شدت کند شد. افزایش آمار مبتلایان به کرونای دلتا و کمبود بی‌سابقه نیروی کار و مواد اولیه وضعیت شرکت‌ها را دشوار کرده است.

شاخص ترکیبی آی‌اچ‌اس مارکیت از مدیران خرید شرکت‌های تولیدی و خدماتی انگلستان در ماه آگوست از ۵۹.۲ واحد به ۵۵.۳ واحد افت کرد. این سومین ماه متوالی افت این شاخص است و حالا مقدار آن به پایین‌ترین سطح از ماه فوریه رسیده است.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی می‌کردند رقم این شاخص به ۵۸.۴ واحد برسد.

ارقام بالاتر از ۵۰ واحد این شاخص نشان‌دهنده رشد بخش تولید و خدمات هستند و هرچه این اعداد فاصله بیشتری با ۵۰ داشته باشند مقدار این رشد بیشتر است.

گزاش دیگری که از سوی رویترز منتشر شد نشان داد که اقتصاد انگلیس تنها اقتصادی نیست که ریکاوری آن کند شده است. اقتصاد آمریکا هم وضعیتی مشابه را تجربه می‌کند.

شاخص آی‌اچ‌اس مارکیت مدیران خرید شرکت‌های تولیدی و خدماتی آمریکا هم در ماه آگوست از ۵۹.۹ واحد به ۵۵.۴ واحد افت کرد. این پایین‌ترین مقدار این شاخص در ۸ ماه اخیر است.

عامل مهم تأثیرگذار بر شرکت‌های آمریکایی هم اختلال در زنجیره عرضه و افزایش مبتلایان به کرونای دلتا بوده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان