بازدید 17116

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم شهریور/ ۶۱۰ بیمار دیگر جان باختند/ عبور واکسن‌های تزریق شده از ۲۳ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲۳ میلیون و ۱۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۳۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۹۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 23 August 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۱۶ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۸۸۲ تن دوز اول واکسن کرونا و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۱۷ تن نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۳ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۹۹ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۵۸۹ هزار و ۳۷۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۸ هزار و ۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۵۱۰۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۷۱ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۱۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ تن رسیده است. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۳ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۲۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۶۹۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند که بیشترین تعداد بیمار بدحال ثبت شده در کشورمان در یک سال و نیم گذشته از شناسایی ویروس کروناست. همچنین تاکنون ۲۷ میلیون و ۹۷۴ هزار و ۹۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
ماسک زدن مردم اختیاری است اما نوع وسیله تردد مردم اجباری است و فقط حمل و نقل های عمومی آزاد هستند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
مدارس فوتبال باز هستند و بچه ها بدون ماسک تو هم فوتبال بازی میکنند تمام تابستان باز بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
من مدت یک ماه است بیمار شدم نمی توانم دکتر بروم .چون هر جا می روی جمعیتی با فاصله 25 سانتیمتر نشستن کنار هم .
یک دفعه می بینی یک نفر امد توی صورتت .اگر بگویی فاصله بگیر فحش می دهد .
ما چکار کنیم با این مردم .
610 تا کمه والا کمه بالله کمه
نکته جالب که یکی ازهموطنان هم دیروزاشاره کرده بود به علت تجمع وازدحام جمعیت درمحل های واکسیناسیون اینجاها خودشون میشن یک کانون انتشار. خیلی ازکسانی که میرن واکسن بزنن سالم میرن ولی آلوده وناقل برمیگردن. واکسنی که زدن هیچ میشه که هیچ مبتلاهم میشن. دلمون خوش بود با رفتن موسیونمکی این اوضاع بهتر میشه ولی با این گزینه ای که برای وزارت بهداشت معرفی شده وهرچنداولش ناشناخته بود ولی با افشاگریهایی که تو عصرانفجاراطلاعات درهمین 2-3 هفته ازش شد احتمالا حسرت همین دوران سیاه سعیدنمکی راخواهیم خورد.
کاش این مسئولین را نداشتیم
خسته نباشید با این بلایی که بر سر مردم ایران آوردید
با مدیریت افتضاح شما تا سه سال آینده درگیر کروناییم
اقای نمکی با افتخار ادعای بهترین مرد مبارزه با کرونا را میکند ولی جدی جدی مردم میمیرند
اقای نمکی به شما تبریک میکویم که با جمعیت 85 میلیونی توانستی رکورد تلفات هند 1350 میلیونی را بشکنی و با این افتخار کنار میروی
کجایند آنهایی که پشت تریبون های نماز جمعه میگفتند جهان مبهوت و حیران مدیریت کرونا توسط مسئولان ایران شده اند
پاسخ ها
نگار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خب مبهوت هستند دیگه،کلا مات و مبهوت موندن همه از مدیریت کرونایی ایران
امروز یکی از فرماندهان ادعا کرده بود که واکسنهای امریکایی ممکن است فلج کننده باشد ولی به نظر من شما اجازه بدهید واکسنها وارد شود ولی مسولین از ان استفاده نکنند زیرا امریکا با شما خصومت دارند با مردم نه
چرا مسولین ما این همه بی خیال هستند که روزانه بالای 600 نفر تلف میشوند ولی مسولین هنوز فکر این هستند که واکسن تولید کنند و صادر .
وزارت بهداشت باید تعطیل بشه
فقط پول ملت را هدر دادید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
تصمیم گیرنده برای کنترل اپیدمی باید بر اساس تصمیمات وزارت بهداشت باشد. نه این که فقط یک رای در بین اعضا داشته باشد. نتیجه گیری:
وزارت بهداشت عملا تعطیل است.
با تقدیر و احترام و تشکر بابت تعداد کشته ها که هر روز رکورد میزنه،واقعا مدیریت انقلابی جهادی با بصیرت
مسئولین بجنبین
عیب مسولین ما این است که خیلی اعتماد به نفس بالای دارند و می خواهند که همه چیز را تولید و صادر کنند و حتی امام جمعه رشت ادعا کرده که خارجی ها به زودی برای خرید واکسن ایرانی به ایران هجوم میاورند . ولی متاسفانه مردم ایران را که با بالاترین تعداد دارند تلف میشوند نمی بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خوب چرا یک سیستم عامل نمی نویسند و از ویندوز استفاده می کنند ؟
دلم برای اقازادهای مسولین میسوزد که در امریکا نمیتوانند واکسن ایرانی بزنند
شما را به خدا ماسک بزنید آهای کسایی که مبتلا شدید و بیمار هستید شما را به هر آنچه براتون مقدسه قسم ماسک بزنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
و تکمیل خواهش :
در تجمعات شرکت نکنید. نکید مشکوک به کرونا هستیم و مبتلا نیستیم. کارفرمایان وروسای ادارات ، با سر کار نیامدن یک نفر مشکل جدی بوجود نمی آید زمانی مشکل پدید می آد که همان نفر کل اداره یا قسمتی که مشغول است برای یک ماه به تعطیلی بکشد و.....
جمعیت ایران نسبت به ساکنان کره زمین حدود یک درصد است. روزانه حدود8000نفردراثر کرونا درکره زمین جان خودرا ازدست می دهند باید فوتی های ایران روزانه حدود80 نفر باشد نه 700نفر.
انقدر مراکز تزریق واکسن شلوغ است که جرات نمی کنیم بریم واکسن بزنیم - عده ای تو همون صف کرونا گرفتن - ایمنی واکسن 6 هفته بعد از دوز دوم ایجاد میشه
کسانیکه مخالف واردات واکسن ازخارج بودند الان باید پاسخگوی این مرگ ومیر عزیزان ایرانی باشند ایا پاسخگوهستند یا بازهم دولت وروحانی را مقصرمیدانند؟
خدا یا خودت به داد ما برس
باورکنید روزی که بنویسن واکسن های زده شده از هشتاد میلیون گذشت ، روزی سه هزار کشته داریم حالا ببینین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نفهمیدم حقوق می گیری ضد واکسن حرف بزنی ؟ یا مفتی خدمت می کنی ؟
طفلک این بندگان خدا که هرروزتوی آمار ششصد نفری از دنیا میرن ، به چه جرمی . همه ی دنیا کنترل کردند اینجا جوون و پیر و‌کودک هر دو دقیقه یکی کشته میشه . چه روزگار سیاهی .
متاسفانه مدیریتی در واکسیناسیون وجود ندارد و همین عامل باعث میشه که تعداد واکسیناسیون کم شود
1- تو رو خدا تعداد مراکز واکسیناسیون را زیاد کنید. به قول خودتان جهادی اقدام کنید. مساجد هر محل را به محل تزریق واکسن تبدیل کنید.

2- چرا باید مردم برای تزریق واکسن توی صف بایستند؟به هم بچسبند، و کرونا بگیرند؟ ایا نمیشود یک سیستم نوبت دهی سیار شبیه انچه در بانکها وجود دارد را در مراکز واکسیناسیون نصب کنید که مردم برگه نوبت بگیرند و جدا از هم منتظر نوبت باشند تا اینکه به هم بچسبند؟ بخدا میشود.

3- در همین سیستم نوبت دهی سیار، به تعداد واکسن های موجود برنامه نوبت دهی بگذارید تا هر واکسنی برگه نوبت دهی خودش را داشته باشد.

4- افراد سودجو زیاد هستند که از شیشه واکسن های تزریق شده سوء استفاده می کنند و ممکنه با پر کردن شیشه از اب مقطر انها را به صورت تقلب به مردم بفروشند. بهتر نیست یک دستگاه مچاله کننده شیشه ها در مراکز تزریق واکسن وجود داشته باشد.
متاسفانه مشکل موجود الان کمبود واکسن نیست، عدم وجود مدیریت در واکسیناسیون است.
یه زمان های یکی گفت که هرگز نباید اداره جامعه را نباید به فرد علمی داد. در حالی که با یک پدیده علمی, باید یک دانشمند رویرو شود نه سیاست مدار. سیاست مدار به دنیال سیاست بازی است نه حل مشکل.
یعنی نمیتونین چهارتا پلیس دم هر مرکز واکسنی بگذارید نظم ایجاد کنید اینطوری مردم تو هم نلولن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی