بازدید 4122

تولید تمامی محصولات ایران‌خودرو طبق برنامه ادامه دارد

گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید سورن، پارس، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۶ و رانا را با به‌روزرسانی برخی امکانات رفاهی و ایمنی جدید و مورد نظر و خواست مشتریان انجام‌ می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶ 20 August 2021

تولید تمامی محصولات ایران‌خودرو طبق برنامه ادامه دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران‌خودرو در واکنش به خبر توقف خط تولید برخی از محصولات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ضمن تکذیب ایجاد خلل در فرآیند تولید، از تولید و عرضه خودروها بر اساس تقاضای بازار و مشتریان و اختصاص امکانات جدید خبر داد.
براساس راهبردهای فعلی گروه صنعتی ایران‌خودرو و نیازمندی‌های بازار و مشتریان، تولید برخی محصولات این خودروساز با اعمال بهبود و ارتقای برخی امکانات رفاهی و ایمنی به تولید می‌رسد.
این اقدام در سنوات گذشته نیز معمول بوده و پس از اعمال تغییر و بهبود در محصولات، کدهای جدیدی به آنها اختصاص یافته است؛ تولید رانا پلاس، سورن پلاس و خانواده ۲۰۶ و ۲۰۷ از مصادیق اخیر در بهبود محصول و تعریف کد جدید است.
علاوه بر ادامه تولید ۲۰۶ تیپ دو، قرار است دو محصول ۲۰۶ و ۲۰۷ با سقف‌های دو رنگ و شیشه‌ای به بازار عرضه شود؛ در خودروی رانا نیز علاوه بر رانا پلاس، رانا پلاس با سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته روانه بازار خواهد شد.
در آینده نیز روند بهبود و ارتقای سطح محصولات متناسب با نیاز بازار در تمامی تولیدات گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، برخی رسانه‌ها از توقف تولید این محصولات خبر داده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان