بازدید 4314

بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را از کجا بخریم؟

کد خبر: ۱۰۷۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 17 August 2021

خرید دستگاه تصفیه آب به دلیل اینکه به طور مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است، باید با آگاهی و دقت فراوان انجام شود. در حال حاضر میزان آلودگی آب آشامیدنی روز به روز در حال افزایش است و تعلل در خرید دستگاه آب تصفیه کن می‌تواند برای شما پیامدهای بسیاری داشته باشد. وجود املاح ریز و درشت و انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها در آب می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد. اما شاید برای شما این سؤال پیش آمده که برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب باید به کجا مراجعه کرد و یا حتی سراغ کدام برند رفت.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب آشنا کنیم که هم کیفیت تصفیه آب در دستگاه‌های آن بسیار بالا است و هم قیمت آن نسبت به بسیاری از برندهای بازار مقرون به صرفه‌تر است. مینروا فیلتر برندی است که در این مقاله درباره آن و دستگاه‌های تایوانی آن بیشتر خواهید دانست.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر با بیش از ده سال سابقه در ارائه و عرضه انواع آب تصفیه کن تایوانی اصل در ایران، به عنوان یکی از قدیمی‌ها و باسابقه‌‌های بازار به شمار می‌آید و می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به این برند اعتماد کنید. سال‌ها است که کشورهای بسیاری در ساخت و تولید دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارند، اما بسیاری از کارشناسان این حوزه، تایوان را مهد تولید بهترین دستگاه‌ها می‌دانند و اعتقاد دارند که نوع ساخت و قطعات به کار رفته در دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند. به همین دلیل در زمان تصمیم گیری، خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی بسیار توصیه می‌شود.

تمامی دستگاه‌های مینروا تایوانی هستند و تمام قطعات به کار رفته در آنها نیز اصل تایوان، ژاپن و آمریکا هستند. تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بهره می‌برند که توانایی حذف ذرات در آب حتی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارند و سختی آب را کاهش می‌دهند.

برای اینکه بتوانید خرید درستی داشته باشید، خوب است که ابتدا سراغ امتحان و آزمایش آب آشامیدنی منطقه زندگی خود بروید تا بتوانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را مناسب با میزان آلودگی منطقه زندگی خود خریداری کنید. اما اگر این امکان را ندارید، می‌توانید با کارشناسان مینروا فیلتر تماس بگیرید و از آنها برای انتخاب دستگاه خود مشورت بخواهید. دستگاه‌های تصفیه آب مینروا فیلتر از 6 مرحله تا 8 مرحله متنوع هستند. انواع دستگاه‌های مینروا فیلتر به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا مدل Minerva Ro8_UV
  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  • دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  • دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus

با خرید اینترنتی هر کدام از این دستگاه‌ها ،هم می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و هم میزان هزینه خرید دستگاه را کاهش دهید. قیمت دستگاه های تصفیه آب تایوانی موجود در بازار طبق لیست سایت مینروا فیلتر متغیر هستند و شما با خرید دستگاه‌های مینروا می‌توانید صرفه جویی در هزینه را مشاهده کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از مینروا فیلتر

خرید اینترنتی بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند خرید آسان و همچنین کم هزینه‌ای داشته باشند. خرید اینترنتی از مینروا فیلتر مزایای بسیاری برای شما دارد که مهم‌ترین آن این است که دستگاه به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود و حتی در خانه نیز به صورت رایگان نصب می‌شود و دیگر هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد.

با خرید دستگاه از مینروا به باشگاه مشتریان مینروا فیلتر نیز اضافه شوید که مزیت آن این است که از زمان تعویض فیلترها آگاه می‌شوید و تعویض فیلترها نیز برای آنها به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. برای خرید انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و فیلتر های تصفیه آب به سایت مینروا فیلتر به آدرس مراجعه کنید www.minervafilter.com مراجعه کنید و خرید آسان و سریع را تجربه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار