بازدید 18748

ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز

سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 15 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، هادی عبادی سرپرست پلیس راه استان مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و همچنین حجم خودروها در مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است و از ساعت ۱۲ ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز مازندران از طریق رسانه‌ها فرهنگ‌سازی خوبی انجام شده و در این راستا حجم ورودی به استان کاهش پیدا کرده است، گفت: در سایر تعطیلی هایی مشابه که تاکنون داشتیم شدت ترافیک در مبادی ورودی بیشتر بوده به طوری که در تعطیلی‌های گذشته ۵ تا ۶ کیلومتر ترافیک خودرویی در مبادی ورودی استان داشتیم اما در حال حاضر در محور گدوک ۵۰۰ متر ترافیک داریم و در محور هراز نیز ۱.۵ کیلومتر ترافیک را شاهد هستیم و در کندوان هم نیز انسداد محور، اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت کنترل از مبادی خروجی تهران، از این حجم ترافیک کاسته خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران تاکید کرد: علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی‌تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب شود تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی شود.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود به استان از ساعت ۱۲ اجرا می‌شود گفت: برای خودروهای بومی در بین شهری و تردیدی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در سطح شهر اعمال جریمه یک میلیونی لحاظ و از تردد خودرو جلوگیری شده و برگشت داده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۹
چرا پلیس ماسک نداره

چرا مردم میرن جای شلوغ
چرا ما اینجوریم
شما ورودی و خروجی رو کنترل کنین و ببندین کی پول جریمه ها رو به جیب بزنه. نه به فکر مردمین نه ریشه کنی کرونا
واقعا جای تاسف...دیگه باید شرایط چطور بشه که بعضی از مردم باورشون بشه که اوضاع خطرناک؟ ای کاش ستاد کرونا همون موقع که خبر تعطیلی رو اعلام می کردن برای راه ها و مسافرت نکردن مردم هم فکری می کردن.
از ماست که بر ماست. احمق تر از خودمان خودمان هستیم
مسئولان به این زودی از این بهانه برای جریمه ها و درآمدها دست نمی کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
وقتی خودتون جیب پلیسا رو پر میکنین خب بترمرگ تو خونت ک نخوای الکی چرت چ پرت بگی
بتمرگیت تو خونه هانون روزی 600,نفر کم است می میرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
این ها خودشان را تافته جدا بافته میدانند و بدا به حال اونهایی که رعایت میکنند ولی به خاطر ابلهی این عده تاوان سنگین جانی میدهیم.
خوش به حال مسئولان ستاد و راهنمایی و رانندگی جریمه ها و درآمد کلان
یک سوال خودروهایی که روز گذشته و قبل از ساعت 12 بدن مجوز به شهرهای قرمز رفته اند جریمه یک میلیونی می شوند ؟؟؟؟
چقدرشمال شمال نمیرین که شمال نرین
وقتی اطلاعیه میدهید از فردا ساعت ۱۲ ورود خروج بین شهری ممنوع است، معنی و مفهوم آن این است که مردم عجله کنید. آیا غیر از این است؟ حضور وزیر کشور در ستاد کرونا برای هماهنگی این امور نیست؟ آیا ایشان قبلاً نگفت تعطیلی بایستی با برنامه باشد؟ آیا برنامه همین بود؟
چرا نمیتمرگید تو خونه هاتون؟؟؟؟؟
پس غیرتتون کجا رفته مردم بی خیال؟؟؟؟؟؟؟
ننگ بهتون که جان هموطناننتون براتون بی ارزشه و فقط به فکر خودتونید.
تو این مملکت مردم هستند که باعث مشکلات و بدبختی میشند
فقط خروجی های تهران کنترل میشود .. خبری از کنترل ورودی های تهران نیست
کاری نداره چند تا سنگ بزرگ بگذارند نوی جاده و قتی جاده بسته باشه التماس ندارند
چقدر مردم عاشق مرگ و رفتن پیش خدا هستند
سلام مردم دوستان لطفا ماسک بزنین ،،مسافرت نرین،، دورهمی نزارین ،، واکسنم می زنین مهم اینه ک ب فکر خودتون باشین مرسی
ما مردم ایران چقدر فرهنگ داریم فقط عیب دیگران رو میبینم اصلا عیب خودمان را نمیبینیم !!!روزی حداقل امارغیررسمی ۶۰۰نفرنفر تلفات یعنی ششصد زن بیوه یعنی ششصدمرد بی زن یعنی حداقل ششصد فرزند یتیم الله اکبر مردم ایران بخدا مرگ برای همه است کمی رعایت کنید بخاطرخدا فرزندانمان وایندگان ما عمرانسان خودبه خود کوتاه است شما چراکوتاه ترش میکنید بخاطرخدا یک هفته توی خونه بمانید شلید خدا رحمش امد این ویروس نامرد ازبین رفت ....
قطعا اینها افرادی هستند که خودشان و نزدیکانشان درگیر بیماری و مرگ و میر نشده اند. تافته های جدا بافته از مردم. افراد خودخواه و بدون درکی که فقط به فکر خودشان هستند و بس. بیچاره کادر درمان
ایندگان از زندگی مردم ایران در زمان کرونا فیلمی خواهند ساخت که جایزه اسکار را از خودش خواهد کرد
این فیلم اسمش هست نفهم ها به شمال میروند
تو تصویر چرا پلیس کاپشن تنشه اونم تو این گرما بعد هم دوربین کنترل سرعت داره اعمال میشه ربطی به محدودیت اخیر نداره
لااقل یه عکس مرتبط بزار
بیشعورتر از کسایی که الان توی جاده هستن یا قبل ساعت 12 به قول خودشون با زرنگ بازی رفتن سمت شمال وجود داره !!؟
نمیشه که همه تقصیرارو بندازیم گردن مسئولین ، واقعا نباید یکم هم خودمون تلاش کنیم ؟
یکبار فقط یکبار وقتی تعطیل میشه بدو بدو نریم سمت شمال چه اتفاقی میفته ؟
بهشون بگی چرا رفتی هم انواع و اقسام بهانه هارو میارن . خیلی وقته که جایی نرفتیم ! از خونه بیرون نمیایم !
هموطن بیشعور ، هموطن زرنگ ، اولا که میگن ویروس جدید توی فضای باز هم پخش میشه و انتقال پیدا میکنه . دوم اینکه شما حتی یکبار نمیشه که پیاده بشی بنزین بزنی ؟ سوپر مارکت نمیری ؟ با هیییییچکس توی شهری که میری ارتباط نداری ؟
خودتون رو گول میزنید . اگر فقط اینکار منجر به مرگ خودتون میشد مشکلی که نداشت هیچ ما خوشحالم میشدیم ولی شما داری با جون بقیه بازی میکنی
با توجه به جریمه های سنگین، همچنان مردم پروتکل ها را رعایت نمی کنند نشان از آن است که با افزایش جریمه مشکل حل نمی شود باید فرهنگ سازی نمود و راهکارهای دیگری اندیشید
وقتی میگید کل استان ها درگیرند دیگه ممنوعیت تردد چه کمکی میکنه یه مسئول با شعور توضیح بده ما هم بفهمیم
در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است و از ساعت ۱۲ ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می‌شود.
کلا صحنه کمدی هست مملکت
خود ورودی دقیقا یعنی چی مهندس ؟
این ملت جای اینکه از مسئولین ایراد بگیرن اول باید خودشون رو اصلاح کنن که در حد دهکوره های بورکینافاسو هم فرهنگ ندارن و بعد مدعی هستن ما لایق حکومت سوئیس و ژاپنیم.
ماشین بگیرید بخوابونید تا یک ماه
دیگه از این‌راحت تر
وقتی ملاک جلو گیری جریمه باشد بازدارنده نیست چطور ه که با بجیب زدن این همه جریمه ها خوشحال هستند مسئولین مربوطه اما راهکاری منطقی اجرا نمیکنن تا معضل را برطرف کنیم مگر استفاده کردن از الگوهای اجرایی در دیگر کشورها کار سختی است ببینید دیگر کشور ها چگونه اجرا کرده اند البته مردم آن کشورها هم شعور بیشتری نسبت به بعضی از افراد مملکت ما دارند اگر قصد جلو گیری دارید کلا تردد را ممنوع کنید و بفکر هزینه های مردم هم باشید مشکل حل میشود اما نمی خواهید از بیت المال به خود مردم بدهید نتیجه میشود همین اوضاع بد و ناهنجار
فایده نداره هرکاری کنی این جماعت زور میزنن ک بگن ما جهان سومی و منفعت طلبیم و خیلی زرنگ و همچنین ماسک نمیزنیم و رعایت هم نمیکنیم چون وظیفه دولت بوده واکسن بیاره!! اینطوریه که وطن به گل نشسته میگی نه نگاه کن
با سلام و عرض ادب
من مخالف مسافرت رفتنم
مخالف تجمع و دور همی
به نظر من همه باید ماسک بزنیم و رعایت کنیم تا بتونیم کاری بکنیم
اینا نظرات یک شهروندی بود که دولت برای سلامتیش همه کار میکنه درآمد مناسب براش فراهم کرده تفریح در حد تنوع زندگیش بوجود اومده تورم بسیار کم هستش مشکلات اجتماعی قابل قبول هستن و قابل رفع و لی برای شهروندی که دولت و مسئولین هیچ چیزی جز درآمدشون براشون مهم نیست زندگی با مرگ هیچ فرقی نداره ما زندگی نمیکنیم همون بهتر که تفریح کنیم و بمیریم به درک که میمیریم رعایت کنیم که بیشتر عذاب بکشیم ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی