بازدید 11275

خط صنعتی واکسن داخلی هنوز راه اندازی نشده

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: راه مقابله با کرونا لاک دان یعنی تعطیلی و قرنطینه از در خانه نیست و این امر در کشور ما این امکان اجرایی ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 15 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علیرضا رئیسی - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگوی تیتر امشب گفت: امروز در ستاد مقابله با کرونا مصوباتی داشتیم که حتی در برخی خبرها هم به آن اشاره نشد. در مصوبات امروز بر پرداخت معوقات و مطالبات کادر بهداشت و درمان بصورت ویژه و با قید اولویت با تامین اعتبار از ناحیه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.

وی افزود: محدودیتی در تامین ارز واکسن وجود ندارد و در این زمینه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و حتی سفرا در دیگر کشور در زمینه واردات واکسن باید کمک کنند.

رئیسی گفت: در زمینه حمایت از اصناف و مشاغل خسارت دیده از کرونا و جبران خسارت‌ها همچنین تهیه بسته حمایتی جدید برای اصناف و کسب و کارهایی که بیشترین خسارت را از محل شیوع بیماری متحمل شده اند تصمیم گیری شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: اگر ترددها باعث تجمع می‌شود؛ باید محدودیت آن‌ها بیشتر از تعطیلی اصناف باشد؛ در مصوبات اخیر این را مد نظر داشتیم.

وی یادآور شد: ممنوعیت تردد سراسری در جاده‌های کشور از ساعت ۱۲ ظهر فردا (۲۴ مرداد) تا جمعه (۵ شهریور) اعمال می‌شود. همه مجوزهایی که تاکنون برای تردد صادر شده است لغو می‌شود. همچنین همه اصناف، ادارات و بانک‌ها از دوشنبه (۲۵ مرداد) تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) به جز ادارات و اصناف ضروری، تعطیل هستند.

وی افزود: منظور از تعطیلی ادارات اینست که ارائه خدمت در آن اداره انجام نمی‌شود نه اینکه نگهبانی آن هم تعطیل باشد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اصناف به جزء گروه شماره یک مثل فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپر مارکت، نانوایی، جایگاه سوخت، ترمینال، فرودگاه، مراکز امنیتی ضروری و ... تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا توضیح داد: راه مقابله لاک دان نیست؛ یعنی تعطیلی و قرنطینه از در خانه؛ در کشور ما این امکان اجرایی ندارد. ما نمی‌توانیم یک کشور موفق در این زمینه مثال بزنیم. در چین هم تضمینی نیست که دلتا در آن همه گیر نشود.

وی گفت: بعد از اتمام محدودیت‌ها ما باید چند مرکز را که باعث شیوع بیشتر کرونا می‌شود باید همچنان در محدودیت نگه داریم؛ مثل رستوران ها، تالارها، استخرها، ورزشگاه‌ها و سالن ها.

وی درباره واکسن داخلی هم گفت: قرار بود خط صنعتی واکسن داخلی راه اندازی شود، اما تاکنون این خط راه اندازی نشده است، اما از مهر به بعد بیش از ۱۵ میلیون تولید خواهیم داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۲
خدای من چقدر راحت افتتاح کردند 8 خط واکسن جدید رو !ما خوش باور! الان اعلام میکنند اصلا خط تولیدی راه اندازی نشده !!!!چقدر با وجدان راحت و ایمان راسخ دروغ میگویند مسئولین ....متاسفم که ایرانی ام و از همه بیشتر که اعتماد من به مردان دینی بشدت کاهش یافته است
خخخخ
بابا خوب چرا مردم را با وعده های پوچ سرکار گذاشتید .کلا توی مملکت دروغ و قانون گریزی باب شده . خدایا ملت مظلوم ایران را دریاب .
دروغ، دروغ، دروغ و دروغ.
جهت اطلاع تو
خط دو واکسن برکت در حال راه اندازی است و در همین مدتی که دیر مجوز داده اید 5 میلیون تولید کردن که اسمش تولید صنعتی است!!! و اگر منظورت تولید کووپارس است بله هنوز راه اندازی نشده
متاسفم برای امثال شما ها که از صنعت و بروز بودن هیچ نصیبی نبرده اید. تنها ادعا دارید و مدعی در جهانید.
تاکی دروغگویی
اینقدر دروغ گفته اید که راستگویی را فراموش کرده اید
پس اینهمه وعده وعیدها وتلید واکسن از اردیبهشت وعدم واردات ورساندن مرگ ومیر به ۵۰۰ نفر دروغ بود کی جوابگوست
پس بگو چه کسانی در تولید واکسن وطنی سنگ اندازی کردن و 4 ماه دیرتر مجوز دادن
خط یک صنعتی آن دو ماه است دارد تولید صنعتی می کند
تابناک حداقل خبرا از روی دست کسی کپی کن که دست چین شده سخنان ایشون را نگذارد و هر کجا به نفعش بوده پاک نکرده
پ این آقای مخبر با هزینه ۷۰۰میلیون دلار واین همه تبلیغ وقول چه کرده است؟
الان مخبرشده معاون اول یعنی میخوام بگم هرچی میگه وهرقولی بده همه میپرسن از واکسنهای تولیدی ۲۰میلیونی وصادرات وسوپری کردن واکسن چه خبرا؟
ملت یادش نمیرود چه کرده با منابع وجان آنها
قرار بود تا آخر شهریور ۵۰ میلیون دوز واکسن تحویل بدن و اینقدر تولید و وارد کنن که مردم برن از سوپرمارکت واکسن بخرن. چی شد؟ چرا کسی بازخواستشون نمیکنه؟ این همه آدم بخاطر بی کفایتی و دروغهای اینا مردم کسی نمیخواد پیگیری کنه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر