بازدید 8431
۴

انتقاد یک مقام اماراتی از سیاست های آمریکا

معاون رئیس پلیس دوبی گفت که دوره زورگویی و سیاستهای آمریکا به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 11 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از آر تی عربی، ضاحی خلفان در صفحه توییترش با انتقاد از سیاستهای آمریکا نوشت، سیاستهای آمریکا امروز چیزی جز مشتی کلمات بیهوده و بی معنا نیست. سیاستهای آمریکا اعتماد جهانی را نسبت به آن از دست داده است.

وی ادامه داد: اکنون دو غول در عرصه هستند چین و روسیه. سیاستهای محتاطانه.. تفکر و درایت و دیدگاه ایجاد صلح بین المللی بر جهان حاکم است. جهان خواهان ثبات است بدون هرج و مرج جنگها.

وی در تکمیل انتقاداتش از آمریکا ادامه داد: مشکل دو دولت(فلسطین و اسرائیل) را حل نکنید.. مشکل خلیج (فارس) را حل کنید و در هر کجا که وارد می شوید، صلح ایجاد نکنید… مشکل است.. بله.

خلفان افزود: این کاش آمریکا امروز از قدرتش آگاه بود. امروز آمریکا ناتوانتر از آن است که بخواهد ایجاد کننده صلح باشد. آنها میگویند که افغانستان را ترک می کنند اما در آتش شعله می کشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بایدن یک بیشعور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
ربطی به اشخاص نداره ، این سیاست کثیف امریکاست که حتی صدای نوچه هاشم در میاره
این هم حکایت ما با عربها هست دیگه. هر موقع دموکراتها در آمریکا برنده میشوند، اینها با ما رفیق میشوند و 8 سال بعد که قدرت دست جمهوری خواهها افتاد، باز دوباره دشمن ایران میشوند. یادمه بعد برجام تجار کله گنده اماراتی آمده بودند ایران دنبال سرمایه گذاری.
چه جراتي؟ عرب اماراتي و اين حرف ها؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری