بازدید 8882
۱

هشدار ۴۰۰ پزشک و پرستار؛ کاشان در آستانه فاجعه‌ای بزرگ

کد خبر: ۱۰۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 11 August 2021
با توجه به اوج گیری شدید بحران کرونا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان نامه سرگشاده ای خطاب به مسئولان و مردم منتشر کردند.
 
به گزارش «تابناک»، متن این نامه بدین شرح است:

مدیران، مسوولان، سیاستگذاران، تصمیم‌سازان و بزرگان شهرستان کاشان و آران­ و بیدگل

همان‌گونه که حتما مطلع هستید موج جدید بیماری کرونا با سویه دلتا با سرایت و بیماری­‌زایی شدیدتر از گذشته از چند هفته قبل به شهرستان کاشان و آران و بیدگل رسید، موج سهمگینی که روزبه­ روز بر ارتفاع و زبانه‌های مخرب آن افزوده شده و می­‌رود تا فاجعه­ انسانی را در تاریخ این شهرستان رقم بزند، فاجعه‌ای بزرگ که در سایه نبود برنامه­ و عزم جدی در پیش­گیری از ابتلا و چرخش ویروس در سطح شهر، در حال رخ­‌دادن است. با تکمیل شدن ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، فرسودگی و خستگی مفرط کادر درمان و محدودیت شدید اعتبارت و دارو و تجهیزات پزشکی، دیری نمی ­پاید که در صورت عدم مداخله جدی شاهد اتفاقاتی ناگوار و غیرقابل جبران در سطح شهرستان‌های تحت­ پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان باشیم.

در شرایطی که کل کشور درگیر تشدید بحران این بیماری می‌باشد، انتظار می‌رود به دور از مسایل احساسی و سیاسی و با درایت عقلانی نسبت به نجات شهر با اخذ تصمیم‌های درست و در زمان مناسب اقدام گردد.

ما پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل ضمن تاکید بر عهد و پیمان خود در حفظ و اعتلای سلامت مردم شهر و حضور موثر در حوزه سلامت، هشدار می­ دهیم اگر امروز اقدامات و مداخلات لازم به منظور کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس انجام نگردد، تهدیدی جدی و شرایطی سخت و غیرقابل کنترل در انتظار سلامت عمومی شهر خواهد بود که هیچ­کس از آن گریزی نخواهد داشت؛ لذا عاجزانه از تمام دست ­اندرکاران می‌خواهیم به وظایف قانونی و انسانی خود عمل نموده و از ثبت این فاجعه­ انسانی در تاریخ به نام خود جلوگیری نمایند.

این نه یک هشدار بلکه گزارشی واقعی از آینده ­ای بسیار نزدیک برای ثبت در تاریخ می­باشد. مسوولان و تصمیم­ گیران شهرستان بزرگ و باعظمت و تاریخی کاشان در نقطه مهم و حساسی از تاریخ این منطقه قرار دارید، لطفا نام نیک از خود به جای بگذارید نه...

در پایان از همشهریان عزیز نیز می­خواهیم که شرایط خطرناک موجود را بسیار جدی گرفته و با رعایت پروتکل­‌های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات و به ­تعویق انداختن فعالیت­‌های غیرضروری مراقب سلامتی خود، خانواده، اطرافیان و همشهریان خود باشند.

والسلام

جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شهرستان کاشان و آران و بیدگل- مرداد ۱۴۰۰
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام. هشدار را جدی بگیرید. در محرم در هر کوچه کاشان حداقل یک هیات عزاداری تشکیل میشود که هیچ کدام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمیکنند امسال این هیاتها را تعطیل کنید و جلوی فاجعه را بگیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی