بازدید 5032

نجات پدر و نوزاد از چاه ۵ متری

کد خبر: ۱۰۶۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 01 August 2021

مرد جوان مشهدی درحالی که دختر 7 ماهه‌اش را در آغوش داشت در حیاط خانه نشسته بود که ناگهان زمین دهان باز کرد و این پدر و دختر را بلعید.

به گزارش خراسان، آتشپاد دوم مهدی رضایی، معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد در تشریح این خبر گفت: عصر جمعه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ گزارش سقوط یک مرد و دخترش به داخل چاه فاضلاب خانه ویلایی‌شان در حومه مشهد، به امدادگران آتش‌نشانی اعلام شد و ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳۹ را به محل حادثه در حوالی تپه سلام واقع در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.

به گفته شاهدان ماجرا این مرد 40 ساله درحالی که دختر هفت‌ماهه‌اش را در بغل داشته به‌دلیل گرمی هوا در حیاط خانه زیر درخت نشسته بود که به یکباره زمین دهان باز کرده و او و فرزندش به داخل چاه فاضلاب سقوط کردند.

با حضور تیم تخصصی امداد و نجات در محل بلافاصله نجاتگران آتش‌نشانی اعزامی از مشهد این مرد و نوزادش را که در عمق ۵ متری چاه در شرایطی ناپایدار معلق مانده بودند، با عملیاتی سخت به سطح زمین منتقل کردند و از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، این مرد به همراه فرزندش برای سیر مراحل درمان توسط تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شدند و‌علت دقیق این حادثه هولناک در دست بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر