بازدید 17414

آخرین آمار کرونا در ایران تا هشتم مرداد/ آمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲ میلیون دوز گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۳۸۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 30 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۹ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۲۹۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۵۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۴۸ دوز رسیده است. عددی که حکایت از تزریق ۲۱۰ هزار و ۴۱۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان دارد.
 
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۷۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که از این بیماران، ۲۸۵۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۱۶۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۷۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۹۰ هزار و ۳۴۴ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۶۳ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۳۸۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۴۳۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
آقا خدایی اسم یک نمونه از این ویروس لعنتی رو هم بزارید ویروس کرونا هوشمند هرموقع که بخوان میره بالا هر موقع هم بخوان میاد پایین ا\
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
منم همینو نوشتم چاپ نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
و مشهد كلا نيست . حتي با وجود فرياد اين روزهاي دكترها و بيمارستان هاي آن به خاطر شرايط
در مراسم مذهبي هم نيست فقط در دورهمي ها و آنتاليا
ويروس ناقلا ي كي بودي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عزیز جون دیگه خیلی وقته ملت توجهی به این امار سازی های نمکی ندارند
عامل اصلی انتشار حمل و نقل های عمومی هستند یک فرد بیمار به راحتی ده ها نفر را بیمار می کند و هر کدام از این افراد هم خانواده های خود را مبتلا می کنند متاسفانه با محدود کردن تردد فقط با خودروهای شخصی باعث افزایش تراکم مسافران در حمل و نقل های عمومی شد
واقعا با این همه تلفات چگونه اقای نمکی ادعا میکند که بهترین عملکرد را در مقابل کرونا داشته
یعنی در این کشور چیزی که مهم نیست جان مردم است . یعنی یک مسولی پیدا نمیشود که دلش برای مردم بسوزد
وقتی تو اگهی صدا سیما خانواده تو جاده شمالن و مادر خونه با افتخار میگه بچه م تو چادر مسافرتی سر کلاس انلاینه اوضاع بهتر از این نمیشه. نتیجه رفتارای دوگانه همینه.
دقت كرديد در طي اين يكسال ، آمار كرونا در روزهاي تعطيل مثلا پنجشنبه تا حدودي ولي جمعه و شنبه به طور محسوسي ، چه ايام پيك چه غير پيك ، پايين ميآد و بعد از يكشنبه آمار واقعي ، و بيشتر ميشه !!
دلايل مختلفي كه مسئولان مي تونن بگن مثل افزايش دورهمي در تعطيلي و غيره درست نيست چون از اون ور رفت و آمد به سر كار و وسائل نقليه عمومي كم شده . ضمن اينكه ابتلا به بيماري و از آن مهمتر شناسايي بيمار طي چند ساعت افزايش نداره و تقريبا امكان ناپذيره
اين موضوع را فقط و فقط بايد در نقص و كوتاهي در سيستم جمع آوري آمار از آزمايشگاه و بيمارستان تا مرده شور خونه و قبرستان دانست . بك كلام ، كم كاري سه روزه مسئولان امر ، در ارائه آمار كرونا . كه انصافا در خون همه مون هست مثلا اسفند و فروردين مون هميشه تقريبا تعطيل و تق و لفه
همه چيزمون بايد بهم بياد
نمایندهای مجلس که با کمترین ارا به مجلس راه یافته اند فقط فکر اذیت کردن مردم هستند مثلا خوزستان و سیستان و بلوچستان که با کمبود اب مواجه هستند یا مردم که در وضع نا مناسب اقتصادی مواجه هستند یا خاموشی ها که باعث تاسف است فقط فکر گرفتن مالیات از مردم یا محدود کردن اینترنت یا فکر گرفتن حق مسکن برای خودشان هستند و گاهی برای روحیه دادن به خودشان مثل بچه کوچولو ها پرچم امریکا را اتش میزنند
والا وزیر بهداشت باید چیکار کنه دیگه وقتی یه سال ونیمه همش میگه مسافرت نرید...وقتی مردم خودشون فرهنگ ندارن سفر براشون مهمتر از همه چیه بعدم میگن کاری نکردن ...خواب مثل ما سفر نرن..ای همه بیچاره ها خواب ندارن کادر درمان ...ملت خودشون وقتی مقصرن ونمیفهمن مچرا بایدمقصر کسی دیگه باشه
برای محرم اوضاع سفید خواهد بود
واکسن چینی سینوفارم زده رامبد جوان..
.دوباره کرونا گرفته؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها