بازدید 10289

آشنایی با ارزان‌ترین و گرانترین عمل‌های بینی

زمانی که صحبت از عمل بینی می شود بسیاری به روش مرسوم جراحی بینی فکر می کنند اما به طور کلی ما دو نوع عمل بینی داریم که تنها یکی از این دو نوع، جراحی و تهاجمی است.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 20 July 2021

با روش های مختلفی می توان شکل و ظاهر بینی را زیباتر کرد ولی زمانی که صحبت از عمل بینی به میان می آید بیشتر افراد سریع به فکر هزینه های سرسام آور آن می افتند (چیزی که باعث شده بسیاری از خیر انجام عمل بگذرند). اما شاید همین افراد اگر بدانند به جز روش جراحی، روش های ارزان دیگری نیز برای زیباتر کردن بینی وجود دارد ممکن است نظرشان درباره این کار عوض شود. این مقاله را بخوانید تا با روش های جراحی و غیر جراجی بینی آشنا شوید و ببینید از بین این روش‌ها، کدامیک ارزان تر هستند و به درد شما می خوند.

آشنایی با انواع عمل بینی و هزینه هر کدام؟

اصولا زمانی که صحبت از عمل بینی می شود بسیاری به روش مرسوم جراحی بینی فکر می کنند اما به طور کلی ما دو نوع عمل بینی داریم که تنها یکی از این دو نوع، جراحی و تهاجمی است. در ادامه درباره هر دو روش توضیحات بیشتری می خوانید.

آشنایی با ارزان‌ترین و گرانترین عمل‌های بینی

عمل بینی با جراحی

عمل بینی با کمک جراحی، معمولا نیاز به آمادگی های زیادی دارد، زمان عملش طولانی است و حتما میبایست تحت بیهوشی صورت بگیرد. این عمل که به آن رینوپلاستی هم گفته می شود قادر است مشکلات جزئی تا شدید بینی (از نظر زیبایی) را برطرف کند. همچنین انجام این عمل جراحی مشکلات عملکردی بینی مانند انحراف تیغه بینی که منجر به مشکل تنفس می شود را نیز درمان می کنند. اما معمولا زمانی که شخصی عمل رینوپلاستی انجام می دهد هر دو نوع مشکل زیبایی و عملکردی او نیز حین عمل درمان می شوند.

رینوپلاستی یک عمل بینی ارزان نیست و معمولا چند برابر بیشتر از روش های زیباسازی بینی بدون جراحی است. به طور حدودی هزینه عمل بینی بدون جراحی بالاتر از 8 میلیون تومان است. البته این هزینه می تواند بسیار بیشتر شود. مثلا بسته به شدت مشکل و شخصی که شما را عمل می کند ممکن است بیش از 15 تا 20 میلیون هزینه کنید. از این حیث این روش گرانترین روش جراحی خواهد بود.

چه کسانی نیاز به جراحی بینی دارند؟

  • افرادی که به دنبال بهبود ظاهر بینی خود هستند و می خواهند برای همیشه بینی شان زیبا شود معمولا از این عمل استقبال می کنند.
  • آن دسته از افرادی که مشکلات ساختاری قابل توجه در بینی دارند که منجر به مشکلات تنفسی شده است.
  • افرادی که عمل بینی قبلی ناموفقی داشته اند
  • این اشخاص میبایست وضعیت سلامتی عمومی خوبی داشته باشند

آشنایی با ارزان‌ترین و گرانترین عمل‌های بینی

عمل بینی بدون جراحی

به جز عمل جراحی روش های دیگری نیز وجود دارند که می توانند به زیباسازی بینی کمک کنند. به انجام این عمل ها معمولا عمل بینی ارزان یا عمل بینی بدون جراحی گفته می شود. در این روش ها هیچ نیازی به بیهوشی و یا ایجاد برش نیست و قاعدتا دوره نقاهتی هم در کار نخواهد بود.

عمل بینی بدون جراحی نوعی روش است که شامل استفاده از فیلرها یا پر کننده ها برای اصلاح نقص های جزئی در بینی است. جراح پلاستیک از این فیلرها برای پر کردن فرورفتگی ها، ایجاد تغییرات ظاهری جزئی و بهبود نسبی در ظاهر کلی بینی استفاده می کند.

مواد پرکننده تزریقی استفاده شده در این روش موقتی است یعنی نتایج پایدار نیستند. بنابراین بیماران برای حفظ نتایج درمان باید به طور دوره ای تزریق فیلر و پر کننده را انجام دهند. با این حال، بسیاری از بیماران عمل بینی بدون جراحی را به دلیل راحتی و حداقل تهاجمی بودن آن ترجیح می دهند.

هزینه عمل بینی بدون جراحی چقدر است؟

بسته به نوع فیلر و مقداری که استفاده می شود هزینه این عمل بینی ارزای بالاتر از 500 هزار تومان است و می تواند تا 2 میلیون نیز  افزایش پیدا کند.

عمل ارزان بینی بدون جراحی برای چه افرادی مناسب است؟

  • کاندیداهای مناسب برای عمل بینی بدون جراحی، بزرگسالانی هستند که از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستند و مایلند تغییرات زیبایی بسیار جزئی در بینی‌شان ایجاد شود.
  • همچنین افرادی که علاقه ای به جراحی تهاجمی بینی ندارند و یا به دلایل ایمنی قادر به جراحی نیستند، می توانند کاندیداهای خوبی برای این عمل باشند.
  • و در نهایت آن دسته از بیمارانی که از انجام عمل جراحی هراس دارند ولی مایلند تغییراتی روی بینی و ظاهر صورت خود احساس کنند کاندیداهای خوبی برای این عمل بینی ارزان هستند.

جراحی بینی ارزان به چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • انجام این روش زیباسازی بینی، برای افرادی که نیاز به تغییرات اساسی در زیبایی یا ساختار بینی خود دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • اگر شما کسی هستید که مشکل تنفسی یا عملکرد بینی دارید قطعا باید از خیر این روش ارزان بگذرید.
  • در نهایت اگر افراد انتظارات غیر واقع بینانه یا بسیار بالایی از این روش بدون جراحی داشته باشند معمولا نباید به سمت آن کشیده شوند زیرا نتایج هم کوتاه مدت است و هم جزئی.

ماندگاری عمل بینی با روش جراحی بیشتر است یا بدون جراحی؟

برخلاف جراحی تهاجمی بینی، عمل بینی بدون جراحی نتایج دائمی ندارد. طول عمر نتایج تا حد زیادی به نوع پرکننده استفاده شده بستگی دارد. پرکننده های اسید هیالورونیک مانند Restylane معمولاً حدود 8 ماه دوام می آورند، در حالی که Radiesse (ساخته شده از کلسیم هیدروکسیلاپاتیت، ماده ای مانند استخوان) می تواند تا 18 ماه دوام داشته باشد. در نهایت ، این مواد پرکننده به طور طبیعی توسط بدن جذب می شوند. جراح بینی تصمیم خواهد گرفت که کدام یک از پرکننده ها برای شرایط خاص شما بهترین است.

از سوی دیگر نتایج جراحی بینی به روش تهاجمی و با بیهوشی عمومی می تواند تا پایان عمر ماندگار باشد و نیازی به هیچ روش دیگری برای زیباسازی بینی نداشته باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس