بازدید 5343

خسارت سیلاب به عشایر خانمیرزا در چهارمحال‌وبختیاری

فرماندار خانمیرزا چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال بارش باران و رگبار شدید در این شهرستان، خسارت‌هایی به عشایر و روستاییان وارد شده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 19 July 2021

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، یوسف مرادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: جاری شدن سیلاب در روستای برجویی شهرستان خانمیرزا باعث بروز خسارت به اموال و دام‌های عشایر و همچنین زمین‌های کشاورزی روستاییان شد.

وی افزود: میزان خسارت در این حادثه به‌علت تاریکی هوا مشخص نیست اما به محض طلوع آفتاب، میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود.

مرادی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات و خسارت جانی گزارش نشده است اما بارندگی همچنان ادامه دارد و عشایر و روستاییان شهرستان خانمیرزا باید مراقب باشند و به توصیه‌های هواشناسی عمل کنند.

وی یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارندگی‌ها در شهرستان خانمیرزا تا سه چهار روز آینده ادامه دارد.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: گزارش خسارت جاری شدن سیلاب در ارتفاعات روستای برجویی شهرستان خانمیرزا بررسی می شود.

خسرو کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: گروه‌های ارزیاب به منطقه‌های خسارت‌دیده اعزام می‌شوند و نتیجه ارزیابی را در سریع‌ترین زمان ممکن برآورد و اعلام می‌کنند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون تمامی گروه‌های امدادی زیرمجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری برای هرگونه امدادرسانی در سطح استان در آمادگی کامل هستند.

به گزارش ایرنا، آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان