بازدید 6398

بازدید اعضای کمیسیون شورا‌ها از پلیس فتا

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی توان فنی پلیس فتا در کشف جرم در فضای مجازی در بازدید اعضای کمیسیون از این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 18 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «روح‌الله نجابت» روز یکشنبه در توضیح جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای کمیسیون امروز بازدیدی از پلیس فتا در محل این مجموعه داشتند که میزان اشرافیت پلیس فتا در فضای مجازی بررسی شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: محور دوم جلسه به گزارشی اختصاص داشت که دوستان درخصوص کاهش ۲۳ درصدی میزان جرایم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارائه کردند و با توجه به اقدامات صورت گرفته به ویژه موضوع رمز‌های یکبار مصرفی که برای کارت‌های بانکی و خرید‌های اینترنتی پیش‌بینی شده بود این اتفاق رقم خورده بود.

نجابت خاطرنشان کرد: از دیگر گزارش‌های دوستان هم موضوع آموزش مستمر صنوف و کسب و کار‌ها برای مصون ماندن از خطرات حوزه سایبری بود.

وی اضافه کرد: محور دیگر جلسه امروز کمیسیون به انتظار پلیس فتا از مجلس برای پر کردن خلا‌های قانونی که این دوستان در عمل با آن مواجه شده بودند اختصاص داشت. پلیس فتا انتظار داشتند مجلس با تصویب قوانین متناسب و لازم در این زمینه به دوستان کمک بدهد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه دوستان گزارشی از تلاش پلیس فتا در زمینه آموزش خانواده‌ها و آموزش عمومی ارائه دادند.

نجابت ادامه داد: در نهایت هم بازدیدی از بخش مربوطه در پلیس فتا صورت گرفت و توان فنی دوستان در کشف جرم در فضای مجازی مورد بررسی و ملاحظه قرار گرفت و این بازدید در ساعت ۱۷:۱۵ خاتمه پیدا کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی