بازدید 9831

همه چیز در مورد خرید رپورتاژ آگهی

در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید، می پردازیم.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 17 July 2021

اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید، پیش از آن که بخواهید دست به چنین کاری بزنید ابتدا بهتر است با بخش های مختلف آن آشنا شوید! خرید رپورتاژ آگهی نقش بسیار مهمی در رشد کسب و کار شما دارد که اگر به خوبی آشنا نباشید، ممکن است باعث آسیب رساندن به سایت شما شود. در حقیقت رپورتاژ آگهی علاوه بر این که می تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند، به راحتی می تواند باعث آسیب به رتبه سایت شما در گوگل هم شود.

خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

بسیاری از کاربران هنگامی که در حال گذراندن دوره های آموزش سئو و سئو مقدماتی هستند، رپورتاژ آگهی را یاد می گیرند! در حقیقت رپورتاژ آگهی از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است و اگر بتوانید رپورتاژ آگهی را به خوبی پیش ببرید، خیلی راحت می توانید رتبه سایت خود را در گوگل جابجا کنید. در حقیقت رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که مانند مقالات دیگر سایت ها، در سایت های دیگر منتشر می شود. این مسئله باعث می شود تا کاربران حس تبلیغاتی بودن نسبت به آن محتوا را نداشته باشند و با بازاریابی محتوای درست، آن کسب و کار به راحتی می تواند کاربران را جذب و آن ها را به مشتری کسب و کار خود تبدیل کند.

خرید رپورتاژ آگهی سایت های مختلف، شرایط خاص خود را دارد که برخی از آن ها سخت تر و برخی دیگر راحت تر هستند! البته هر رسانه ای به درد شما نمی خورد و باید به دنبال رسانه های مرتبط و با رتبه بالا باشید تا بتوانید رتبه سایت خود را در گوگل جابجا کنید. گاهی اوقات کاربران اقدام به خرید رپورتاژ آگهی از سایت های بی کیفیت می کنند که در بهترین حالت، تاثیری روی رتبه آن سایت نخواهد داشت.

تولید محتوای رپورتاژ آگهی

یکی از بخش های مهمی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید آن را در نظر بگیرید، تولید محتوای آن است! در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در سایت های دیگر منتشر می شود و اگر به درستی انجام شود، می تواند نتیجه کمپین رپورتاژ آگهی را چند برابر بهتر کند. در واقع شما باید سعی کنید که محتوایی به کاربران ارائه کنید که برای کاربر ارزش زیادی داشته باشد و بتواند بسیار کاربردی باشد. اگر محتوای شما بتواند نظر کاربران را جلب کند، ممکن است در نهایت آن ها به مشتریان شما تبدیل شوند و بتوانند برای سایت شما به صورت مستقیم هم سودآوری داشته باشد.

یکی از مسائل مهمی که هنگام انتشار رپورتاژ آگهی اهمیت دارد، لینک سازی است! در واقع رپورتاژ آگهی نوعی لینک سازی خارجی است و چیزی که باعث رشد صفحه شما در گوگل می شود، لینک سازی آن است. اگر لینک سازی به درستی انجام شده باشد، به راحتی می توانید شاهد رشد سایت خود در گوگل و در مدت زمان بسیار کوتاهی باشید. حال اگر لینک سازی به صورت درست پراکنده نشده باشد، ممکن است نتوانید رشد زیادی را تجربه کنید. پس فراموش نکنید که لینک سازی در رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد و باید حتماً به آن دقت کنید.

رسانه مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به آن توجه کنید، رسانه مناسب است! یکی از مواردی که می تواند باعث رشد سایت شما در گوگل شود، رسانه مناسب است. رسانه مناسب برای هر کسب و کاری متفاوت است؛ بنابراین اولین چیزی که هنگام انتخاب رسانه باید در نظر بگیرید، این است که آن رسانه چقدر با سایت شما ارتباط دارد. برای بررسی ارتباط، باید ببینید که آیا یک دسته بندی مرتبط با سایت شما در آن رسانه وجود دارد یا خیر! اگر پاسخ منفی است، آن رسانه مناسب شما نیست و بهتر است به سراغ رسانه دیگری بروید تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید.

انتخاب رسانه مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب رسانه مناسب باید در نظر بگیرید، این است که آن رسانه چقدر در گوگل محبوب است! این مسئله را با امتیازی به نام دامین اتوریتی و پیج اتوریتی به راحتی می توانید بسنجید. اگر دامین اتوریتی بالا باشد، به معنای قدرت بالای آن دامنه است و اگر دامین اتوریتی پایین باشد، به معنای قدرت و محبوبیت پایین آن رسانه در گوگل است که قرار دادن لینک های شما در آن سایت هم نمی تواند به رشد رتبه کمک زیادی کند.

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود رتبه سئو

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای کاربران پیش می آید، این است که رپورتاژ آگهی چگونه می تواند به رشد سایت شما در گوگل کمک کند! هنگام خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های دیگر، شما یک یا چند لینک در صفحه رپورتاژ خود درج می کنید و در واقع به کلمات کلیدی مهم خود لینک می دهید! سپس لینک آن ها را به صفحاتی که می خواهید با آن کلمه کلیدی رشد کنند، متصل می کنید. بنابراین گوگل هنگامی که آن صفحه را بررسی می کند، وارد لینک شما می شود و آن را هم بررسی می کند. حال اگر آن سایت از دامین اتوریتی بالایی برخوردار باشد، به رشد سایت شما کمک می کند و به راحتی می توانید شاهد رشد سایت خود باشید.

هر چقدر قدرت دامنه یک سایت بالاتر باشد و این دامین اتوریتی با استفاده از روش های قانونی به دست آمده باشد، به رشد سایت شما کمک بیشتر می کند. منظور از دامین اتوریتی واقعی این است که گاهی اوقات سایت ها با استفاده از روش های غیر قانونی اقدام به افزایش رتبه دامین اتوریتی خود می کنند که این مسئله تنها باعث بالا رفتن دامین اتوریتی می شود اما قدرت زیادی نزد گوگل ندارد. سایت هایی که دامین اتوریتی بالایی دارند و نزد گوگل هم محبوب هستند، چندین سال فعالیت مستمر داشته اند و نباید سایت های تازه کاری که دامین اتوریتی بالایی دارند را هنگام خرید رپورتاژ آگهی استفاده کرد.

نقش رپورتاژ آگهی در برندسازی کسب و کار

یکی دیگر از مزایای خرید رپورتاژ آگهی برندسازی کسب و کار است! در واقع هنگامی که شما رپورتاژ آگهی خود را منتشر می کنید، بسیاری از مخاطبان آن سایت، آن را می خوانند و همین مسئله باعث می شود تا برند شما در ذهن آن ها باقی بماند. حال اگر محتوای رپورتاژ شما با استفاده از تکنیک های درست بازاریابی محتوا تولید شده باشد، کاربر وارد سایت می شود و محتوای سایت شما را بررسی می کند که با استفاده از این تکنیک به راحتی می توانید به برندسازی کسب و کار خود کمک کنید! همچنین سعی کنید لوگوی خود را هم در رپورتاژ آگهی استفاده کنید تا برای همیشه نام برند شما در ذهن کاربر ماندگار شود.

رپورتاژ آگهی گران بخریم؟

یکی دیگر از سوالاتی که کاربران می پرسند این است که رپورتاژ آگهی گران بخریم یا ارزان! شما کاربران محترم باید در نظر داشته باشید که قیمت رپورتاژ بالا به معنای خوب بودن آن یا ارزان بودن رپورتاژ به معنای بد بودن آن نیست. در حقیقت باید فاکتورهای زیاد دیگری را هم بررسی کنید که ببینید آن رپورتاژ آگهی به درد شما می خورد یا نه! اگر پاسخ منفی است، باید به سراغ رسانه های دیگر بروید اما اگر پاسخ مثبت است، می توانید از آن رسانه برای خرید رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید. بنابراین قیمت را همیشه مهم ترین فاکتور در نظر نگیرید و پیش از آن فاکتورهای دیگری را هم بررسی کنید!

در نهایت، اگر شما کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد آن در گوگل کمک کنید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلف در حوزه های کاری مختلف را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل