بازدید 13404

لپ تاپ ایسوس که گیمرها به سراغ آن می‌روند

این روزها که تب گیم جهان را فرا گرفته است، برندهای معتبر جهان اقدام به عرضه لپ تاپ گیمینگ به بازار کرده اند و رقابت سختی در این زمینه شکل گرفته است. لپ تاپ های گیمینگ قیمت بالایی دارند. اما تنوع در قیمت ها است که باعث شاخص شدن یک برند در بازار می شود .
کد خبر: ۱۰۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 06 July 2021

لپ تاپ ایسوس که گیمرها به سراغ آن می‌روند

برند ایسوس یکی از بهترین برندهای تولید کننده‌ی لپ تاپ گیمینگ است. شاید قیمت لپ تاپ ایسوس که برای گیمینگ مناسب است با قیمت لپ تاپ سامسونگ، قیمت لپ تاپ لنوو یا قیمت دیگر لپ تاپ‌های دارای مشخصات مشابه، تفاوت زیادی نداشته باشد اما تمایز در تنوع قیمتی بین این برندها، بسیار زیاد است. البته نمی‌توانید در همه‌ی فروشگاه‌ها این تنوع قیمتی را ببینید ولی بعضی از فروشگاه‌ها، مانند فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، بیشترین تنوع قیمتی در هر برند را به شما ارائه می‌دهند.

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با سه لپ تاپ گیمینگ ایسوس صحبت کنیم و در انتها، قیمت آن‌ها را به دو لپ تاپ گیمینگ از برندهای سامسونگ و لنوو، مقایسه خواهیم کرد.

لپ تاپ ایسوس مدل GU502LW

این لپ تاپ شگفت انگیز، دارای یک پردازنده‌ی Core i7 اینتل مدل i7 10750H است و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 دارد. ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD از ویژگی‌های بی‌نظیر این لپ تاپ ایسوس است که با مجهز بودن به یک کارت گرافیک Nvidia Gforce مدل RTX 2070، سنگین‌ترین بازی‌ها را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت، اجرا می‌کند. ۸ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی نیز مانع از هر گونه لگ در سنگین‌ترین بازی‌ها می‌شود.

سه پورت USB 3.2، یک پورت USB-C، کیبورد دارای نور پس زمینه‌ی بسیار زیبا، صفحه نمایش FULL HD و طراحی بدنه‌ی بسیار با کیفیت از نوع هیبریدی، از دیگر مزیت‌های GU502LW محسوب می‌شود. قیمت لپ تاپ ایسوس ۱۵ اینچی GU502LW بالاتر از تمامی لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس در فروشگاه مقداد آی تی است.

قیمت لپ تاپ ایسوس از تنوع بالایی برخوردار است که شما می توانید از لپ تاپ‌های ارزان قیمت تا گران‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ را در مقداد آی تی بیابید. مقداد آی تی، امکان خرید اقساطی این لپ تاپ‌ها را برای شما فراهم نموده است.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG  Strix G712LU

لپ تاپ ایسوس که گیمرها به سراغ آن می‌روند

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G712LU خیلی پایین‌تر از مدلی است که در بالا به شما معرفی کردیم ولی به جز حافظه‌ی گرافیکی، در تمامی مشخصات دیگر، اگر بهتر از GU 502LW نباشد، ضعیف‌تر از آن نیست.

این لپ تاپ گیمینگ خارق‌العاده، دارای یک پردازنده‌ی Intel Core i7 10750H، ۳۲ گیگابایت رم از نوع DDR4، و یک ترابایت هارد SSD و مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia مدل GeForceGTX 1660TI و ۶ گیگابایت رم گرافیکی اختصاصی است که به راحتی سنگین‌ترین گیم‌ها را اجرا می‌کند.

مجهز بودن به سه پورت USB 3 و یک پورت USB-C، کیفیت بسیار بالای ساخت کیبورد و تاچ پد، FULL HD بودن مانیتور و بدنه‌ی هیبریدی بسیار خوش ساخت، از دیگر ویژگی‌های عالی این لپ تاپ ایسوس هستند.

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G712LU شاید خیلی پایین‌تر از مدل G502LW باشد، ولی همچنان یک لپ تاپ گران قیمت محسوب می‌شود که شما می‌توانید آن را با گارانتی معتبر و حتی به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس ROG  Strix G512LI

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LUI در مقایسه با اغلب لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار و البته مدل‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، بسیار پایین است.

این نوت بوک ۱۵ اینچی، پردازنده‌ و کارت گرافیکی مشابه با پردازنده‌ی دو مدل فوق دارد اما حافظه‌ی گرافیکی آن پایین‌تر است و تنها ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که البته از نوع SSD است.

در ادامه دو لپ تاپ گیمینگ از برندهای سامسونگ و لنوو را بررسی میکنیم تا قیمت و کارآیی آنها را با مدلهایی که از برند ایسوس در بالا آورده شد مقایسه کنیم.

لپ تاپ گیمینگ سامسونگ ادیسه ۲۰۱۹

قیمت لپ تاپ سامسونگ اودیسه ۲۰۱۹، از تمامی مدل‌های ایسوس که در بالا به شما معرفی کردیم، بالاتر است.

لپ تاپ ایسوس که گیمرها به سراغ آن می‌روند

این لپ تاپ ۱۵ اینچی، صفحه نمایش بسیار خوبی دارد و پردازنده‌ی گرافیکی آن Nvidia GeForce RTX 2060 با حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی ۶ گیگابایت است. لپ تاپ سامسونگ اودیسه ۲۰۱۹ مجهز به یک پردازنده‌ی اینتل Core i7 9750H و ۱۶ گیگابایت رم است که مشکلی در اجرای سریع بازی‌های سنگین ندارد اما حافظه‌ی داخلی آن، نصف گران قیمت‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس است که در مجموع می‌توان گفت خرید لپ تاپ ایسوس برای گیمینگ، بسیار منطقی‌تر است

اما لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو چگونه هستند؟

لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Ideapad 5

برند لنوو به تولید لپ تاپ‌ دارای نسبت بالای عملکرد به قیمت معروف است. به علاوه، لپ تاپ‌های لنوو، کارآیی بسیار بهینه‌ای دارند؛ به این معنی که اگر یک لپ تاپ لنوو مشخصاتی مشابه با یک لپ تاپ سامسونگ داشته باشد، کارایی آن، به مراتب، بالاتر است.

قیمت لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 5  بسیار پایین‌تر از لپ تاپ‌هایی است که در بالا معرفی کردیم ولی از نظر مشخصات، خیلی نسبت به آن‌ها تفاوتی ندارد. این لپ تاپ ۱۵ اینچی بسیار سبک وزن، دارای یک پردازنده‌ی Intel Core i7 1165G7 و رم ۱۶ گیگابایتی، ۱ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی HHD است.

این لپ تاپ با داشتن پردازنده‌ی گرافیکی Nvidai Gforce MX 450 با ۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی، مشکلی در اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها ندارد و سازنده با ترکیبی هوشمندانه از یک هارد SSD و یک هارد HHD، قیمت لپ تاپ لنوو Ideapad 5 را بسیار پایین آورده است.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت مقداد آی تی، لپ تاپ‌های اصل و با کیفیت لنوو را که توسط گارانتی‌های معتبری پشتیبانی می‌شوند، به صورت نقد و اقساط، خریداری کنید.

جمع‌بندی

همانطور که دیدید، برند ایسوس لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار متنوعی در قیمت‌های متنوع ولی نسبتا بالا تولید می‌کند. در مقابل، لنوو لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان‌قمیت‌تری می‌سازد اما برند سامسونگ خیلی در پایین آوردن قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ خود موفق نبوده است.

با توجه به بالا بودن قیمت لپ تاپ ایسوس، شما می‌توانید لپ تاپ‌های گیمینگ این برند معتبر را به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل