بازدید 7032
۱

وسوسه آبتنی در رودخانه‌ها باز هم قربانی گرفت

دو نوجوان هنگام آبتنی در یکی از رودخانه های خان ببین غرق شدند.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 26 June 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی رامیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گم شدن دو نوجوان هنگام شنا در جنگل شیرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی برای بررسی به محل اعزام شدند.


سرهنگ ابوالفضل وزیری افزود: با حضور عوامل هلال احمر و جستجوی قسمت‌های مختلف جنگل، سرانجام پیکر بی جان هر ۲ نوجوان، داخل آب رودخانه پیدا شد.


او افزود: بر اساس اعلام نظر نیرو‌های امدادی هر ۲ نوجوان به دلیل بلد نبودن شنا در رودخانه غرق شده اند.


فرمانده انتظامی رامیان با اشاره به اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، گفت: هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی به حاشیه رودخانه‌ها و استخر‌ها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلو‌های هشدار دهنده غرق می‌شوند.

 

یک ماه گذشته یک کودک در آب بندان روستای توشن ، یک جوان ۲۰ ساله در آب بندان روستای جعفر آباد گرگان و یک نوجوان شانزده ساله هم در آبندان لاله باغ خان ببین هنگام شنا غرق شدند.


یکی از تفریح‌های محبوب جوانان و نوجوانان گلستان در فصل گرما، شنا در رودخانه‌ها و آب بندان‌ها و دریاچه پشت سدهاست که متاسفانه بلد نبودن شنا و آشنا نبودن با وضعیت محل شنا ، هر از گاهی حادثه آفرین می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مدارس باید موظف شوند که به کودکان از همان بدو ورود به مدارس شنا یاد دهند. به جای این همه حفظیات مزخرف که توی کله این بچه ها می کنند، کمی هم فنون ورزشی و موسیقی به آنها یاد دهند. ولی حیف که نمی شود و فعلا وزیر خودشیفته آموزش و پرورش در حال جایگزینی معلم های ادبیات با تولیدهای حوزه ها است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل