بازدید 46924
۹

اعلام عامل اصلی قطعی برق در تهران

استاندار تهران گفت: عامل اصلی قطع برق در تهران وجود ماینرها برای استخراج رمزارزها است که هفت هزار دستگاه مکشوفه در غرب تهران که روز گذشته خبر آن داده شد، بیش از چهار درصد برق کشور را مصرف می کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 23 June 2021


به گزارش تابناک از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: برخی افراد سودجو دستگاه های ماینر با برخی ترفندها اقداماتی می کنند که کنتورهای برق از مدار شناسایی شرکت توزیع برق خارج می شوند و به راحتی قابل تشخیص برای افزایش میزان برق مصرفی نیست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بیان داشت: با تدابیری که در استان تهران برای انتخابات ۲۸ خرداد اتخاذ شد این انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد. این در حالی بود که از مدت ها قبل دشمنان و رسانه های معاند سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند.

محسنی بندپی افزود: نیروی انتظامی با بکارگیری ۲۰هزار از عوامل انتظامی در غرب ،شرق و شهر تهران تامین امنیت انتخابات استان را در کنار سایر عوامل امنیتی برعهده داشت.

استاندار تهران تاکید کرد: قانون تجمیع انتخابات شوراهای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری باید مورد بازنگری قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۹
مصرف برق کشور حدود 60000 مگاوات است. برق مصرفی 7000 ماینر، حدود 15 مگاوات است. چطوری 4 درصد بدست آمده است؟
چی جوری محاسبه میکنید که ۷ هزار ماینر ۴/۵ درصد برق کشور رو مصرف میکنه؟!
هفت هزار ماینر مگر چقدر مصرف برق داره با احتساب مصرف فن و خنک کننده ها که میشه ۴ درصد برق کشور خیلی به امار ارائه شده توجه نکنید این ۷۰۰۰ ماینر حداکثر ۲۸ مگاوات مصرف دارن که میشه ۰.۰۴ درصد ضمنا شناسایی این میزان مصرف در یک نقطه نیاز به کنتور نداره با رصد کردن بار خط خیلی اسان میشه فهمید
4 درصد برق کشور !!
یا نمیدونید 4 درصد چقدره یا منظورتون از کشور اشتباهه
4 درصد مصرف برق کشور حدودا تولید یه نیروگاه 2 هزارمگاواتی میشه
به نظر این عدد صحیح نیست. چرا؟
مصرف برق ما الان حدود 56 هزار مکاوات است.
4 درصد آن حدود 2200 مگاوات می شود.
گفته شده که 7000 ماینر در این مجموعه کشف شده است.
پس هر ماینر باید 0.3 مگاوات برق مصرف نماید.
یعنی هر ماینر 300 هزار وات برق مصرف می کند؟!
غیر ممکن است. منفجر می شود با این همه برق. مگر کوره ذوب آهن است؟ یک کامپیوتر محاسباتی است.
لطفاً بفرمائید این تعداد دستگاه ماینر که در غرب تهران کشف کرده اید برای کدام آقا زاده بوده است . مطمئنا ًیک شخص عادی نمی تواند ، این تعداد دستگاه ماینر را بخرد ، نصب کند و استفاده کند
ظاهرا این کسی که گفته چهار درصد مصرف برق کشور هیچ درکی از میزان تولید برق کشور و مصرف ماینرها نداره. 7000 دستگاه ماینر میانگین اگر 2 کیلووات بررای هر دستگاه در نظر بگیریم می شه 14 هزار کیلوات یا به عبارتی 14 مگاوات. باتوجه به اینکه پیک تولید ما از 85 هزار به 55 هزار مگاوات رسیده . می شود 14 تقسیم بر 55000 یا به عبارتی 25 هزارم درصد. لطفا چاپ کن تابناک.
خدا نگزره از این افراد سودجو
اشتباه میکنید مقصر اصلی قطع برق امریکاست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر