بازدید 22832

آرین طباطبایی به هیات آمریکایی در وین پیوست

آرین طباطبایی به تیم مذاکره کننده آمریکا در وین پیوست. هیات آمریکا از طریق هیات اروپایی و روسی در جریان مذاکرات احیای برجام قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 02 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد نیوز، در حالی که منابع خبری از مذاکرات فشرده ایران و طرف های غربی برای احیای برجام خبر می دهند هیات آمریکایی یک خانم با تبار ایرانی را به تیم مذاکراتی خود اضافه کرد. این خانم آرین طباطبایی نام دارد.

«آرین طباطبایی»، از تحلیلگران مسائل ایران در آمریکا بهمن سال قبل به عنوان مشاور ارشد معاون وزارت خارجه آمریکادر امور کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین‌الملل منصوب شد.

‌آرین طباطبایی مشاور ارشد وزارت خارجه آمریکا در تیم مذاکراتی ایالات متحده در نشست مشترک با هیات دیپلماتیک روسیه در مذاکرات وین شرکت کرد.

طباطبایی دارنده مدرک دکتری تخصصی در رشته مطالعات جنگ از دانشگاه «کینگز کالج لندن» است و به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کند.

او فرزند سیدجواد طباطبایی، روشنفکر واستاد دانشگاه ایرانی است که پروژه ایرانشهری را دنبال می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶
فرانسه و انگلیسی صحبت میکنه یعنی فارسی بلد نیست؟! یعنی سید جواد به بچش فارسی یاد نداده و دنبال پروژه ایرانشهری بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
به تو چه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دوستان چرا ما ایرانی ها همش از زوایای منفی به قضایای مربوط به خودمان و موفقیت های هم وطنان و تولیدات ملی نگاه میکنیم بجای اینکه به حضور این فرد ایرانی در این جایگاه افتخار کنیم فورا سراغ گذاره ای میرویم که اصلا معلوم نیست صحت داشته باشد . در کجای این خبر ذکر شده که ایشان فارسی بلد نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
ای کیو وقتی ایرانیه یعنی فارسی بلده...لازم نیست بنویسه فارسی هم بلده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
مطمین باش بلده از منو تو هم بهتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
آی کیو شناس 10:23 جهت اطلاع شما اولا": فرزندان بسیاری از ایرانیها که از کودکی به خارج از کشور رفته اند و یا در آنجا بدنیا آمده اند قادربه فارسی صحبت کردن نیستند ولی بطورکلی آموز پنج زبان رایج کشورها به دانش آموزان در مدارس کشورهای غربی یک امر عادی است. این خانم هم که تحصیلات دانشگاهی داره شاخ غول را نشکسته که به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت میکند دوما" : اگر قرار بود استنباط شودکه خانم آرین طباطبایی فارسی هم میداند باید جمله اینجوری نوشته میشد ایشان به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی هم صحبت می‌کندسوما: : در فیلمی از لهجه انگلیسی صحبت کردنش معلوم بود ایشان فارسی صحبت میکند.
کلاهتان را بالاتر بگذارید . . . واقعا باعث تاسف هست که یک ایرانی با این سطح از تحصیل نباید آن طرفی باشد که پرچم ایران روی میز گذاشته شده . . . . مطمئن باشید تا چند سال دیگر باید کارشناس وارد کنیم چون اون کسانی که سرشان به تنشان میارزد در آمریکا و کانادا و اروپا دارند کار میکنند و امکانات میگیرند و در ایران میمانیم با یک عده تازه از دانشگاه بیرون آمده تازه کار که اگر اگر و اگر یه نیمچه استعدادی هم داشته باشند سودای مهاجرت در سر میپرورانند و به قول معروف دستمان کوتاه و خرما بر نخیل میمانیم . . . . حالا باز هم آدم دعوت کنید که بگوید هر کسی راضی نیست از کشور برود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
بله مایه تاسفه
ولی با امثال کاوه مدنی چه کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
نگران نباش. خودیه. نفوذیه
ناشناس
| Austria |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
شما این فرد را نمی شناسید این فرد حقوق بگیر جمهوری اسلامی است
این همونی نبود که از شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی دفاع میکرد ؟
یه عکسی میذاشتین که آدم اقلا متوجه بشه که خانمه یا آقاس !!
چون یه ذره به چشمم اومد که خانمه !!
یه ذره فقط !
یکی از نظریات ایشان اینست که موافق توافق هسته ای با ایران است و از مخالفین جنگ با ایران ..
به گفته ایشان چنانچه جنگی در منطقه روی دهد به ضرر همگان خواهد بود و بعد از آن ایران به سراغ ساخت سلاح هسته ای خواهد رفت ..
حالا یک سوال دارم ..
اگر یک جنگ تمام عیار هسته ای در دنیا رخ دهد و تعداد تلفات آن بیشتر از 5 میلیارد نفر باشد ، چه اشکالی خواهد داشت ؟!!
کل خاور میانه اگر با خاک یکسان بشه و حتی موجودات زنده در اعماق زمینش هم پودر بشه ، این منطقه در دهها سال بعد تبدیل به پمپ بنزین جهان میشه ..
اگر هم کل آفریقا از سکنه و حیوانات از بین برند ، سالها بعد تبدیل میشه به یه پارک بزرگ جنگلی ...
کشورهای آمریکای جنوبی هم بدون سکنه بسیار زیبا تر خواهند بود ...
خاور دور و هند و چین هم از دست این همه جمعیت و ویروس بازی خلاص میشه ..
چند تا کشور اروپایی و آمریکا و کانادا برای دنیا کافی هستند ..
الباقی فقط زنده اند ، زندگی که نمیکنند ..
من جمله مردم ایران !!

ممنونم تابناک
آرین طباطبایی نایاکی.
خاك پاى ان سرباز فقيرى از سيستان ميشوم كه برأى وطنم قدم برميدارد. ما را چه به كسى كه فقط اسمه ايرانى است؟ ايران را ايرانى نگه ميداند و نه غير ايرانيها. چنين كسانى كه در جبهه مخالف مىنشينند أسمى دارند كه ميشود در لغتنامه پيدا كرد.
یه خائن تبعه آمریکا که برای دولتش قسم یاد کرده
تا همین الان هم نود درصد نخبه هامون از ایران مهاجرت کردند تازه چند سالی میشه که پرستاران و مهندسامون و کلا تحصیلکرده ها یی که سرشون به تنشون می ارزه از ایران رفتند ماهایی هم که موندیم نمیتونیم بریم و الا خیلیها با این وضعییتی که برامون درست کردند میخان از ایران مهاجرت کنن
سلام اول از همه چیز بم بگید ارین دختره یا زن ممنون از راهنمایی حضرات
جالبه اونجا نه انگ جاسوس بهش میزنن نه اقدام علیه امنیت ملی . انچه براشون مهمه سواد و تعهد کاریه .
مقایسه کنید با اینجا وقتی میخوان یکیو بعنوان کارمند معمولی استخدام کنن هفت جد ابادش نباید پا تو خارج گذاشته باشن چه برسه خودش اونور بدنیا اومده باشه یا زندگی کرده باشه
اگر ایران مانده بود مثل پدرش از دانشگاه اخراج می شد و کرسی استادی علوم سیاسی اش را به فارغ التحصیلان رشته معماری و شیمی می دادند.
اگر شمایید که نوح را هم بخاطر پسرش سرزنش می کنید ، لکن مگر این خانم در بد جایگاهی است؟ اگر مشاوره ای بدهد که منجر به جلوگیری از جنگ شود مگر برای ما بد است؟
خدا پدر و مادرش را بیامرزد که واقعیت رفتن به آمریکا و انگلیس و دیگر کشور ها را شفاف نمایان کرد پس وقتی دلسوزان انقلاب میگویند هر مسئولی که فرزند و داماد و عروس و نوه خارج نشین دارد باید از بدنه نظام کاملا اخراج شود برای چیست.
بله سرمان بالا میگیریم وکلاهمان را بالا می اندازیم که وطن فروش بی ایمان و بی حجابی از ایران رفته ودر مقابل جا را برای فرزندان مومن و وطن پرست پاکی باز کرده که امروز یک تنه در مقابل کفر ایستاده وآنها رامجبور به مذاکره کرده است بله این است قدرت ایرانی که نه با تحقیر بلکه با لیاقت یک طرف میز می نشیند وکل جهان استکبار یک طرف میز مذاکره
خب دیگه یکی از حقوق بگیران جمهوری اسلامی هم به تیم آمریکایی وارد شد الان دیگه با کی مشکل دارید؟؟؟!!!!!!!!
صادرات دشمن يار به جايي رسيده كه يه عده بهش افتخار هم ميكنن
خائن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان