بازدید 5106

کمیسیون برجام هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین نسبت به حصول توافق در خصوص احیای برجام در دور آتی مذاکرات وین ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳ 20 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز چهارشنبه در توییتی نوشت: چهارمین دور گفتگو‌های وین به پایان رسید. طرفین برجام در جلسه امروز به پیشرفت "خوب" و "حائز اهمیتی" که حاصل شده و "در دسترس بودن" توافق اشاره داشتند. کمیسیون مشترک در ابتدای هفته آینده به کار خود ادامه خواهد داد. امیدواریم که دور پنجم، دور آخر باشد.

انریکه مورا، دبیر سیاسی اتحادیه اروپا پس از پایان نشست کمیسیون مشترک در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه "آیا در دور آتی مذاکرات توافق حاصل خواهد شد؟ " اظهار کرده بود که نمی‌تواند چنین پیش‌بینی انجام دهد.

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شده است.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند، اما هیچ مذاکره مستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه‌ها ادامه داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان