بازدید 5941
۱

جلسه انضباطی سپاهان-پرسپولیس با حضور مدیرعامل ۲باشگاه

کد خبر: ۱۰۵۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 15 May 2021

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص رسیدگی به پرونده دو بازی سپاهان و پرسپولیس و همچنین دربی ارائه کرد.


به گزارش تابناک ورزشی، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری جلسه رسیدگی به اتفاقات دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: قرار است در اواسط هفته جاری جلسه‌ای را با حضور مدیران عامل دو باشگاه برگزار و به این اتفاقات رسیدگی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا هر دو باشگاه دفاعیات و مستندات خودشان را به کمیته انضباطی ارائه کرده‌اند، گفت: گزارش بازی روز 3شنبه به دست ما رسید و ابلاغیه هم روز 4 شنبه به دو باشگاه داده شد، تعطیلی بوده و هنوز چیزی از طرف دو باشگاه دریافت نکرده‌ایم. امروز و فردا مهلت آخری است که آن‌ها برای ارسال دفاعیاتشان دارند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم رای این بازی و بازی پرسپولیس و استقلال را با هم در یک روز اعلام کنیم. برای بازی دربی هم دو روز فرصت ارائه مدارک و دفاعیات دارند. برای بازی دربی برخی افراد حضوری دعوت می‌شوند و برخی هم باید دفاعیاتشان را ارسال کنند. پرونده سپاهان و پرسپولیس کمی پیچیدگی دارد اما پرونده دربی اینطور نیست. سعی می‌کنیم ان‌شاالله در همین هفته رای هر دو بازی را اعلام کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این آل زیان را یک گوشمالی 6 ماه بدهید .آن محرومیت قبلی آدمش نکرد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل