بازدید 14689
۱

رونمایی حماس از موشک «عیاش ۲۵۰»

کتائب القسام امروز از موشک عیاش ۲۵۰ رونمایی کرد که برای نخستین بار از آن برای هدف گرفتن فرودگاه رامون در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶ 14 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس شامگاه پنجشنبه با انتشار ویدئویی برای نخستین بار از موشک عیاش ۲۵۰ رونمایی کرد.

مقاومت فلسطین امروز برای نخستین بار از این موشک برای هدف قرار دادن فرودگاه رامون در جنوب فلسطین اشغالی استفاده کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه اذعان داشتند که حومه شهر ایلات مشرف به دریای سرخ در جنوبی‌ترین نقطه فلسطین اشغالی برای نخستین بار هدف حمله راکتی از سمت نوار غزه قرار گرفت.

روزنامه تایمز اسرائیل تاکید کرد: حماس امروز پنحشنبه یک فروند موشک شلیک کرد که با طی مسافت ۲۵۰ کیلومتری بر فراز خاک اسرائیل در منطقه هیویل ایلوت در نزدیکی ایلات سقوط کرد که این برد بی سابقه‌ای برای موشک‌هایی است که از سمت نوار غزه شلیک شده است.

این روزنامه گفت: ایلات در نزدیکی فرودگاه رامون واقع است که مقامات اسرائیل سفر‌های به مقصد فرودگاه بن گورین در نزدیکی تل‌آویو را از بیم حملات بی وقفه فلسطینی‌ها به آنجا منتقل کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که فرودگاه رامون را هدف حمله راکتی با موشک عیاش ۲۵۰ قرار داده است.

در همین حال سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه پنجشنبه از موشک‌های پیشرفته بدر ۳ رونمایی کرد که عصر امروز ده‌ها فروند آن را به سمت عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی پرتاب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
خوب چند تا به هدف خورد و چقدر خرابی بار آورده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها