بازدید 15416
۱
خبر

بهترین گزینه موجود، گزارشگر دربی ۹۵ شد

بعد از حذف عادل فردوسی پور از شبکه سه با دستور فروغی و همچنین مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس، طی دوسال اخیر گزینه های محدودی برای گزارش دربی ها وجود داشته است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 13 May 2021

گزارش پخش زنده دربی 95 در سیمای جمهوری اسلامی بر عهده محمدرضا احمدی گذاشته شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از خروج عادل فردوسی پور بدلیل سیاست های عجیب و غلط فروغی مدیر شبکه سه ، و همچنین مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس و اشتغال او در یک شبکه تلویزیونی بیگانه، طی دوسال اخیر گزینه های محدودی برای گزارش دربی ها وجود داشته است.

بهترین گزینه موجود،  گزارشگر دربی ۹۵ شد

در  میان گزینه های موجود ، احمدی بهترین گزارشگری است که تلویزیون ایران در چنته دارد. باقی نفرات همچون جواد خیابانی به دلیل به روز نبودن و اطلاعات نادرست و ناکافی، بارها سلام اعتراض مردم مواجه  شده اند.

پرسپولیس و استقلال جمعه 24 اردیبهشت 1400 از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند. دربی 95 فردا در حالی برگزار می شود که دو تیم در بازی رفت به تساوی 2-2 دست پیدا کرده بودند.

به این ترتيب دربی 95 را محمدرضا احمدی گزارش می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی جالب است
این روزها صدا و سیما مرتب مظلوم نمایی می کند که اجازه نداده اند که مستند گاندو پخش شود !! اما مدیر یک شبکه ی صدا و سیما به راحتی به علاقه و سلیقه ۸۰ میلیون ایرانی دهن کجی می کند و اجازه نمی دهد که عادل فردوسی پور که در بین پارسی زبانان جهان بسیار محبوب است برای ملت خود گزارش فوتبال پخش کند!!!؟؟؟؟
پرسش من این است:
آیا این جور و جفا نیست که یک مدیر میانی صدا و سیما با ذائقه ۸۰ میلیون ایرانی اینطور دهن کجی می کند و به کسی هم پاسخگو نیست ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل