بازدید 8666
۳

حل مشکلات معیشتی فرهنگیان در شعار خلاصه نشود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی فرهنگیان در حرف و شعار خلاصه نشود.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲ 03 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شهید مطهری الگوی بسیار خوبی برای معلمان چه از نظر کمی و کیفی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به تألیف ۶۰ کتاب توسط استاد مطهری بیان‌کرد: از نظر کیفی نیز استاد مطهری خود بیان کردند که در هر کار فکری و فرهنگی نیاز جامعه را در نظر گرفته‌ام که بسیار ارزشمند است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از شهادت این معلم بزرگ هنوز آثار ایشان مبنای فکری انقلاب اسلامی است، ادامه‌داد: معلمی نه در شعار که در حقیقت نیز شغل انبیاء است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا فضای مجازی محور آموزش است، افزود: البته این فضا نیاز به مدیریت دارد چرا که در غیر اینصورت آسیب‌های زیادی وارد نسل نوجوان و جوان دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه معلمین پدران معنوی جامعه هستند، افزود: امیدوارم حل مشکلات معلمان در حرف و شعار خلاصه نشود چرا که باید با تأمین مسائل معیشتی معلمان به آنان آرامش فکری برای تعلیم و تربیت بدهیم.

خسروی اسفزار گفت: متأسفانه برخی از معلمان پیش کسوت ما حتی در مسائل اولیه زندگی، چون مسکن با مشکلاتی رو به رو هستند که به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی یادآور شد: امروز یکی از نگرانی‌های ما کمبود کلاس‌های درس و از طرف دیگر وضعیت فضای مجازی است که باید در این زمینه چاره‌جویی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
اینم خودش یه شعاره که.
بیخیال بابا
شما هم میخواهید با استفاده از این قشر برای خودتون کلاه بدوزید
تنها قسمتی از حرفهای رهبری که واکنشی از طرف مسئولین دولتی و مجلس ندارد همین حمایت از معیشت معلمان است.در سایر موضوعات سریع طرح و لایحه با فوریت به مجلس فرستاده میشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها