بازدید 6902
با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد؛

ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان

رئیس بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ، بزرگترین مجتمع توانمندسازی فنی  و حرفه ای در کرمان احداث و راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 02 May 2021
ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان
 
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، فائض فرخی گفت: بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای با 20 کارگاه تخصصی شامل 12 کارگاه آموزشی و 8 کارگاه تولیدی به مساحت 6 هزار مترمربع در کرمان توسط بنیاد یاس دایر شده و در حال حاضر 20 کارگاه در آن فعال است.
فرخی افزود: با راه اندازی کارگاه های مذکور با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای، زمینه آموزش یک شغل و حرفه تخصصی برای کسانی که این دوره ها را طی می کنند، فراهم شده است. 
به گفته وی تاکنون 2 دوره آموزشی در این مجتمع توانمندسازی برگزار شده و کسانی که این دوره ها را طی کرده‌اند، موفق به اخذ مدرک تخصصی مربوطه شده‌اند.
وی هدف از ساخت مجتمع توانمندسازی حرفه ای را حرفه آموزی زندانیان مواد مخدر کرمان و همچنین کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده‌های زندانیان ذکر کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود 5000 نفر پس از طی کردن دوره‌های آموزش‌های تخصصی، مشغول به کار شوند.
فرخی افزود: بنیاد نیکوکاری یاس که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری فعالیت می کند، نقش مهمی در حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر در نقاط مختلف کشور دارد.
فرخی از دیگر اقدامات بنیاد نیکوکاری یاس را حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا بیان کرد و گفت: این بنیاد از زمان شیوع کرونا تاکنون در زمینه کمک به تامین امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستانی اقدام کرده ضمن اینکه تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده  است. 
 
ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان
 
وی یکی دیگر از اقدامات بنیاد یاس را احداث مجموعه‌های ورزشی چندمنظوره در مناطق محروم ذکر کرد و افزود: تاکنون دو سالن ورزشی چندمنظوره در استان هرمزگان و کرمان احداث شده و همچنین یک مجتمع ورزشی چندمنظور در شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی کلنگ‌زنی شده که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری، از زمان تاسیس(1393) تاکنون فعالیت‌های متنوعی همچون کمک‌های درمانی به بیماران صعب‌العلاج، تهیه بسته‌های بهداشتی، تحصیلی، غذایی، جهیزیه و ... داشته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل