بازدید 6213
۲

پیگیری تزریق واکسن پاکبانان به مدیران شهرداری سمنان

دانشگاه علوم پزشکی سمنان موضوع استفاده دو نفر از مسئولان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از واکسن کرونای سهمیه پاکبانان را بررسی می کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 25 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در واکنش به خبر یک خبرگزاری در خصوص استفاده مدیر سازمان پسماند شهرداری سمنان و رئیس دفتر وی از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان گفت: واکسن اختصاص یافته فقط مختص پاکبانان بوده و دانشگاه علوم پزشکی این سهمیه را بر اساس لیست ارائه شده از طرف شهرداری سمنان توزیع کرده است.

خانم مهدیان افزود: تاکنون گزارشی در خصوص استفاده این دو نفر از واکسن سهمیه پاکبانان به دانشگاه علوم پزشکی سمنان ارائه نشده ولی با این حال این موضوع در حال بررسی است و کارشناسان در حال تطبیق لیست ارسالی شهرداری و افراد دریافت کننده واکسن کرونا هستند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در صورت تایید صحت این موضوع ، مساله را اطلاع رسانی خواهد کرد.

صبح دیروز یکی از خبرگزاری های سمنان ، خبر تخلف مدیر سازمان مدیریت پسمند شهرداری سمنان و رئیس دفتر وی را در فضای مجازی منتشر کرد.دانشگاه علوم پزشکی سمنان پس از انتشار این شایعه این موضوع را تکذیب کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خخخخخخخخ!
و داستان ادامه دارد..........
در استان سیتان و بلوچستان هم واکسن برای معلولین و سالمندان تحت نظارت بهزستی رو خود مسئولین سازمان بهزیستی استان تزریق کرده اند که جای بسی تامل دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها