بازدید 7770
۳

تنها راه پیشبرد برجام رفع تحریم‌های غیرقانونی است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه تنها راه پیشبرد برجام را رفع تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 16 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در پیام جمعه اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص صهیونیسم بدانند که کشورمان با خرابکاری‌هایی، چون حادثه سایت نطنز عقب‌نشینی نمی‌کند و با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: دشمنان به خیال خود تصور می‌کنند که می‌توانند با این خرابکاری‌ها، کشورمان را از دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ناامید کنند.

پورمحمدی گفت: در صورتی که پس از این خرابکاری، ایران غنی‌سازی ۶۰ درصد را آغاز و به دشمنان اعلام کرد که با اقدامات اینچنینی ایران نه تنها از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهد کرد بلکه سرعت دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را افزایش و با اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد.

وی به مذاکره‌های وین نیز اشاره و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نباید مذاکره‌ها طولانی و فرسایشی شود و باید هرچه زودتر به نتیجه برسد؛ همچنین باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و برجام بهانه‌ای برای تحریم‌های دوباره و بازگشت تحریم‌های دوران ریاست جمهوری ترامپ نباشد.

امام جمعه مراغه گفت: ایران در این مذاکره‌ها همچنان به تعهدات خود پایبند بوده و رفع تمام تحریم‌ها موضع قطعی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به فرارسیدن روز ارتش اشاره کرد و گفت: از خودگذشتگی‌های ارتشیان دلاور در دوران جنگ تحمیلی و همچنین زحمت‌های آنان بعد از جنگ فراموش‌نشدنی است.

پورمحمدی اضافه کرد: امنیت امروز کشورمان در دنیا بی‌نظیر و حتی کم‌نظیر بوده و این امنیت به برکت نیرو‌های مسلح کشورمان به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان فلاحی، ستاری، فکوری و صیاد شیرازی از جمله شهدای ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران هستند که یاد و خاطر آنان هیچگاه فراموش نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا خودش به فریادمون برسه
مگه تحریم برکت نبود؟
چرا میخواین از این برکت محروم کنید خودتونو؟
ایشون الان از زبان چه کسی صحبت کردند.
ایا ایشون در وزارت خارجه پستی دارند که در مورد سیاست ها ما صحبت می کنند.
کسانی که جایگاهی در سیاست گذاری ندارند خوب هست یه به نظر من اول حرف ها شون قرار بدن.
این طور که نمی شه یه عده به خودشون اجازه بدن در دین و اقصاد و سیاست و .. دخالت کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل