بازدید 36720

تک تک تحریم‌ها علیه تهران لغو نخواهد شد

دولت بایدن تک تک تحریم‌های اقتصادی را که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور ضد تهران اعمال کرده است، لغو نخواهد کرد
کد خبر: ۱۰۴۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 11 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی آمریکایی پولیتیکو، دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روزیک مقام آمریکایی: هیچ یک از تحریم‌ها علیه تهران لغو نخواهد شد جمعه هشدار داد تک تک تحریم‌های اقتصادی را که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور ضد تهران اعمال کرده است، لغو نخواهد شد.

در حالی که ایران و آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای که تقریباً مرده است تلاش می‌کنند؛ یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در پایان هفته‌ای که تهران و واشنگتن مذاکرات غیر مستقیم در وین درباره بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را برگزار کردند، موضع آمریکا درباره تحریم‌ها را روشن کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۰
چرا منوجه نیستند؟ موضوع اصلی تحریم ها نیست مسئله بر سر این است که با کسانی طرف هستیم که عهدشان ، عهد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
مارهایی که بعد از برجام انجام دادیم و سنگخایی که اصولگراها به صدای روزنامه کیهان انداخته شد را یادت بیار، می فهمی .
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
چرا هیچ کس ما را دوست ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
تحریم‌ها برداشته نمیشود چون نتیجه عمل خود ماست رشوه و فساد در کشور ما بیداد میکند چرا باید پول نفت بیاد در کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
موشکلهای پرتاب شده که روی ان برای اولین بار به عبری نوشته بودند اسرائیل باید از بین برود را یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
حالا برادر چین و روسیه خیلی به عهد خود وفادار هستند؟ هیچ کدام واکسن که نداده اند به اندازه کافی. پول ها در چین بلوکه است. نفت را مفت می برد بجای ان کالای بنجل باید ببرید نه حتی فناوری و کارخانه و واکسن و دارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
تعداد منفی هات را ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
هر جنس چینی خریدمدبعداز چندماه خراب شد.
ناشناس
| - |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
عزیز دل برادر اینهایی که کامنت گذاشته اند نظرشان این است که عهد امریکا عهد است پس بفرمایید مرغ و گوشت را از امریکایی ها طلب کنند
دیگه باید فهمیده باشیم که آمریکا جز دشمنی با ملت ایران برنامه ای ندارد. چرا نمیتوانیم این موضوع را درک کنیم. درسنه که ما ضرر میکنیم ، اما تا کجا باید معطلل این موضوع باشیم. باید غیرت به خرج دهیم و روی پایمان بایستیم. ماهی رو هر وقت از آب بگیریم تازه است و باید جلوی ضرر رو از همین جا بگیریم. او بی شرفها حداکثر زورشان رو زدند ،لکن ما همچنان هستیم. باید برنامه دراز مدت برای استقلال پیاده کنیم. حرف کافی است. چرا کاری نمیکنیم که آمریکا به معنای واقعی به غلط کردم بیافتد.
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
بله زورشان را زدند و ما همچنان ایستاده ایم اما به چه قیمتی ؟ امسال دولت با فروش سهامش در اکثر صنایع و بنگاههای مالی و همچنین چاپیدن میلیونها ایرانی در بورس و نوسانگیری از قیمت طلا و دلار تونست بودجه ش رو تامین کنه و حقوق لشگر جیره مواجب بگیران رو تامین کنه. سال بعد میخواد چکار کنه ؟ راحت توی خونه نشستین و از اوضاع سر در نمیارین و بیانیه صادر میکنین. همون حقوقی که دارین میگیرین و نونی که سر سفره زن و بچه هاتون میبرید و اینجوری زبونتون دراز شده از جیب امثال من پرداخت شده و راضی نیستم .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بهزاد درست میگی اما مجبور نبودی سهام بخری.من هرقدر همکارانم در پتروشیمی بهم گفتن سهام بخر نخریدم چون مشخص بود آخر داستان.
اینقدر از غرب گدایی نکنید به استعداد و توان داخلی بها بدهید تا آنها گدایی ما را بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
کره شمالی هم چند ساله تکیه کردند روی توان داخلی شان. آیا وضع مردمش خوب است ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
چرا تو صنايع نظامي به خودمون تكيه نكرديم و با ميلياردها دلار تكنولوزي خريديم ؟ صنعت هم همينطوره ديگه؟ بعد ميزنيد تو سر مديران صنعت كه بله بچه هاي سپاه و گروه هاي جهادي با خواندن زيارت عاشورا و تلاش به اين قدرت رسيدن؟ خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
سلام و درود بر کشور کره شمالی ایده ال برادران اصول گرا و کیهانیان. الان از گرسنگی جلبک دریا می خورند. تو هم میخوری؟
قطعا غرب خیر و برکت کشور ما را نمی خواهد ولی سیاست های ما هم جز عقب افتادگی در عمل چیزی ندارد .
امریکا تحریمهای ایران راهرگز برنمیدارد پس بیش ازاین ایران عزیزمارا ناتوان وتحقیرشده نشان ندهید ایران سراسر گنج وخیر وبرکت است چه منابع خدادی چه انسانی فقط انسانهای پاک ولقمه حلال خورمدیریت کشوررادست گیرند ایران قوی وقوی ترخواهد شد وامریکا هیچ طفیلی جلوی عظمت مردم ایران نخواهد بود مشروط به اینکه خودمان راباورکنیم وبه داشته هایمان تکیه کنیم پاینده باد ایران وایرانی وطن دوست وپاک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
به نظر جنابعالی هر روز صبح ناشتا نیم ساعت مرگ بر امریکا و اسرائیل و غرب بگیم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ کشوری خلاف منافع ملی مردم و کشورش عمل نمیکنه بغیر از ایران که همه چیو به محو این و اون گره زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
داستان ننویس هنر هنر ژاپنه که بااینکه بمباران اتمی شد تلفن پاناسونیکشون روی میز ریاست جمهوری آمریکا بود.هنرمند ژاپنی ها هستند که تویوتاشون پرفروش ترین ماشین امریکا شد.اینها قدرت هست داداشم.بله ایران ثروتمنده اما فرار مغزها بیچاره اش کرد.چرا مغزها باید به اونور برن و برای اونها کار کنن.
با تکیه بر منابع داخلی و مدیریت صحیح خیلی از مشکلات حل میشه در خصوص مابقی مسایل باید ضمن حفظ اقتدار کشور معامله شفاف و برد برد کرد کاری که البته اصلاح طلبان به بدترین شکل ممنکن جلو بردند و باختند و نتایجش گریبان مردم کشور را گرفت اصلاح طلبان سالها نباید مدیریت کشور و شهرداری ها رو به عهده بگیرند چرا که در هر دو ناموفق و بی کارنامه و بد کارنامه بودند در شهرداری که بماند صفر
۲ برابر منابع دزد داریم . قال همه شو میکنن خیالت راحت باشه
چرا هیچکس ما را دوست ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
هیچکس هیچکس را دوس نداره همه منفعت خودشون را دوس دارن
آمریکاهسته ای رابهانه کرده .هیچ وقت تحریمها را برنمی دارد.حتی اگرماتمام داشته های هسته ایمان راهم بدهیم توان موشکی وبعد پدافندهوایی راوپهبادی را طلب میکند وهمینطورادامه میدهد تاضعیفمان کند آن وقت باخیال راحت حمله میکند . آن وقت یکی از کارهایی که حتی نمی توانی تصورش را بکنی بازرسی بدنی زنان که درعراق انجام می دادند هستش آیاطاقتشوداری؟ بعدکشورت رابه چهارکشورکوچک تجزیه میکند وراحت چپاول میکند وعربهای وهابی رابه تومسلط میکند که جان ومال وناموس شیعه رامباح می داند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خیلی وضعیتت حاده
ما قبول داریم هیچ کاری به غرب و مذاکره و ... نداشته باشیم به شرط اینکه همه چیز در کشور شفاف باشه چه سیاست داخلی و چه سیاست خارجی و فقط بر اساس منافع ملی تمام مردم ایران باشد. تمام.
دوستان دشمنی با دنیا که نمیشه تا قرنها ادامه داشته باشد تمام مشکلات ما برمیگرده به همین دشمن تراشی ،اگه ما با امریکا رابطه متعادل داشتیم نه جنگ ایران وعراق میشد با اون همه شهید وفلج شدن اقتصاد ،نه توی خلیج فارس ۲۹۰نفر مسابر هواپیما شهید میشدند ،نه هواپیمای اوکراینی با ۱۷۰مسافر شهید میشدند ،نه منابع ما توی دنیا مسدود میشد ،نه سردار سلیمانی وبقیه شهید میشدند ،نه ما مجبور بودیم همیشه دست دراز کنیم بطرف چین وروسیه که خود دستشان دراز هستند ،به هر طرف که نگاه کنید امریکا نقش داشته اون برای منافع کشور ومردمش هر کاری که بگین میکند اما دولتمردان ما پا را کردن توی یک لنگه کفش که دشمن ما امریکاست وهیچ ارتباطی به بدبختی واقتصاد ایران ندارد. پس برای منافع کشور ومردم باید زیرک باشیم مثل خود امریکایها ،از شرکتهای انها باید استفاده میشد برای منافع ما از ارتباطهای سیاسی باید استفاده بشه ،وارتباطهای اقتصادی ،چین وامریکا دشمنی انها با هم از ایران بدتر هست اما مراودات اقتصادی وسیاسی رقابتی دارند .حالا دولت ما بنشینه بگه دشمن دشمن دشمن این هم فلاکت مردم
کشورهای دوست ایران به شرط شل کردن کیسه پول: کره شمالی ، سوریه ، ونزوئلا. بقیه همه دشمن هستند. عقلا و شرعا یک اشکالی در کار ما نیست؟؟. همه کشورها عضو FATF هستند بجز ایران و کره شمالی!. عجیب نیست؟؟
آیا آنهایی که می فهمند با آنهایی که نمی فهمند برابرند ؟!
تاکی خودفریبی؟ انها شاید چند ماهی تحریمها را تعلیق کنندتا ما همه کارهای انجام شده از جمله اورانیومهای غنی سازی شده را کاه شبدیم سانتریفیوژها را برچینیم و بازرسان(جاسوسان) دوباره شروع بخرابکاری بکنندوووو.. انگاه که هزینه ها را دادیم، انها دوباره تحریمها را به بهانه های مختلف بر میگردانند.
ایران ورژن جدید کره شمالی در سال های 2020 -2030
میشه چابهار رو تبدیل به نقطه ای تبدیل کرد که کشورها دیگه برای داد و ستاد مجبور نباشن کشتی هارو تا امارات و عربستان بفرستن. همونجا تجارت و تبادل ها انجام بشه و برگردند.
اگر چابهار رو مانند ابوظبی و دوبی و .... راه بندازن، نسخه سرمایه گذاری های کلان غرب و شرق در امارات و بحرین و عربستان پیچیده میشه.
پس ببینید، ببینید که مشکل چیز دیگه ایه. چیزیه به نام چیدمان صحیح مهره ها . در حال حاضر چیدمان مهره ها در دنیا بسیار مناسب هستش. ایران باید تحریم باشه، افغانسات باید جنگ باشه، عراق همچنین و غیره. برنامه های توسعه ایران باید کند پیش برن تا سرمایه گذاری غرب و شرق در کشورهای جنوب خلیج فارس دچار کاهش سوددهی نشه.
این یک اتحاد بین المللیه . اتحاد برسر حفظ روندی که وجود داره... آیا فروش نفت ایرانی که تحریمه، به ضرر آمریکا و اسرائیله؟ مثلا اگر دقیق نگاه کنیم میبینیم که نفتی که به قیمت بسیار پایین فروش میره میتونه هدیه و رشوه ای باشه از سوی آمریکا به دشمنان منطقه ایش. میتونه هدیه باشه به متحدین منطقه ای و فرا منطقه ای ......
باالتماس دست بوسی آمریکا چیزی به دست نمی آید شاه این قدر نوکری برایشان کرد مریض شد راهش ندادند
رفیق ما با کره شمالی فرق میکنیم ما همه چیز داریم فقط قانون نداریم اگر قانون داشته باشیم همه چیز درست میشه
همه سعی روحانی برقراری برجام به هر قیمت قبل از انتخابات است حتی به قیمت وادادن و خیانت وامریکا این را میداند
تنها راه نجات ایران قرارداد با کشور چین است که آقایان دارند وقت تلف می کنند.
اینها از قدرت پوشالی استفاده و اعتماد وامیدی به آنها نیست باید به قدرت داخلی تکیه و عدو سبب خیر شود
وزارت خارجه آمریکا سخنگو نداره؟
یک مقام؟!!!
چیه این؟ پالس به بازارها؟
باید گرانی را تحمل کنیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی