بازدید 5081

ارتش یمن حملات ائتلاف سعودی در تعز را دفع کرد

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با دفع دو حمله زمینی نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی در استان تعز، شماری از آن‌ها را کشته یا زخمی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 10 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات نیرو‌های وابسته به ائتلاف عربستان سعودی را در جنوب غرب یمن دفع کردند.

منبعی میدانی به وب‌سایت «انصارالله» یمن امروز شنبه گفت که یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) موفق شدند دو حمله زمینی «نیرو‌های مزدور آمریکایی و سعودی» را در استان «تعز» دفع کنند.

به گفته این منبع این حملات در جبهه «القشعة» و «قهبان» منطقه «الکدحه» استان مذکور انجام شده بود و طی دفع این حملات، شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند.

منبع مذکور بر آمادگی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در همه میادین نبرد و جبهه‌ها تأکید کرد و گفت که این نیرو‌ها تصمیم دارند یمن را از لوث وجود «متجاوزان خیانت‌کار و مناطق» پاکسازی کنند.

استان تعز در جنوب غربی یمن واقع شده و مرکز و بخش زیادی از مناطق این استان در دست نیرو‌های دولت نجات ملی و انصارالله یمن است. در طول سه ماه گذشته که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش کرده، استان مأرب (مرکز) را آزادسازی کنند، ائتلاف سعودی و نیرو‌های منصور هادی سعی داشتن با تشدید فشار‌ها در این استان، مانع از پیشروی‌ها در مأرب شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست