بازدید 8826

راهنمای جامع تعمیرات کولر گازی سامسونگ و هیتاچی

کد خبر: ۱۰۴۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 10 April 2021

کولر گازی به عنوان یک وسیله سرمایشی مهم در کلیه مناطق در فصل های گرمسیر به ویژه جنوب کشور، مورد استفاده قرار می گیرد. تهویه هوا و خنکی دلنشینی که به محیط منتشر می کند، از جمله دلایلی است که دیگر شهروندان در سایر نقاط کشور نیز کولر گازی را جایگزین کولر آبی نموده اند. در این مقاله به موضوع راهنمای جامع تعمیرات کولر گازی سامسونگ و هیتاچی می پردازیم. این مقاله به چگونگی تعمیر این دو نوع کولر گازی، تعمیرات و نمایندگی تعمیرات آن ها اختصاص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع، لطفاً تا پایان این مقاله آموزشی را مطالعه نمایید.

راهنمای جامع تعمیرات کولر گازی سامسونگ و هیتاچی

ساختار و عملکرد کولر گازی سامسونگ و هیتاچی

کولر گازی با استفاده از مجموعه ای از قطعات اصلی و فرعی، به نقش سرمایشی می پردازد. این دستگاه پرطرفدار، قطعاتی نظیر کندانسور، کمپرسور، اوپراتور، لوله مویین، فن خنک کننده، لوله انبساط، فیلتر هوا، لوله تخلیه، دریچه، سیم پیچ ها و غیره دارد. همانطور که یخچال فریزر، خنک نگه داشتن مواد غذایی را بر عهده دارد، کولر گازی نیز فضای بزرگ منزل و محل کار را خنک می کند و میزان دما، رطوبت و تهویه هوا را بهبود می بخشد. عملکرد کولر گازی سامسونگ و هیتاچی به این صورت است که هوای گرم را جذب می کند و با کمک فرآیندی که به کمک کندانسور و کمپرسور صورت می گیرد، هوای خنک را توزیع می کند. در این بین گاهی کولر گازی نیز دچار افت و یا خرابی می شود. تعمیر کولر گازی سامسونگ و تعمیر کولر گازی هیتاچی، پلن بعدی پیش روی شما خواهد بود.

در ادامه به برخی از ایرادات رایج این دو برند از دستگاه کولر گازی اشاره می کنیم:

ایرادات رایج کولر گازی سامسونگ و هیتاچی

کولر گازی از هر نوع برندی که باشد، نیازمند مراقبت و استفاده صحیح است. با این تفکر که برند ایده آل و مطرحی در اختیار دارید، از مسئولیت نگهداری و مراقبت از آن سر باز نزنید. بالاخره دستگاه نیز طول عمری دارد و شما به عنوان مصرف کننده، این طول عمر را تعیین می کنید. در ادامه به برخی از ایرادات رایج این دستگاه مهم و گران قیمت اشاره می کنیم:

  • چرا کولر گازی سامسونگ سرمایش کافی ندارد؟

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، کولر گازی نیز مانند یخچال فریزر کار می کند؛ بنابراین گازی که در فرآیند کندانسور قرار می گیرد، به سرما تبدیل شده و فضای منزل و محل کار را خنک می کند. گاهی پس از روشن کردن کولر، متوجه می شوید که دستگاه خنک نمی کند. البته در همان ابتدای کار که روشن کرده اید، طبیعی است؛ اما اگر بعد از یک ساعت تغییری در وضعیت کولر گازی مشاهده نکردید، مشکل از گاز و کندانسور می باشد. یکی از دلایل گرم بودن، نشتی گاز از دستگاه است که لازم است با کمک نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ، مشکل را بر طرف نمایید.

  • چرا کولر گازی هیتاچی برفک می زند؟

کولر گازی نیز مانند یخچال برفک می زند و این موضوع نیز زمانی رخ می دهد که فیلتر دستگاه کثیف باشد؛ بنابراین اجازه ندهید کار به این مرحله برسد و به طور مستمر، تمیزی فیلتر ها را جزو برنامه روتین خود قرار دهید. اگر پس از تمیز کردن فیلترها، باز هم با برفک مواجه شدید، این احتمال وجود دارد که گاز دستگاه کاهش پیدا کرده باشد. در نتیجه نیاز به سرویس دارد. سرویس کولر گازی هیتاچی را به افراد خبره و با تجربه بسپارید. در غیر این صورت بایستی مجدداً هزینه کنید.

  • چرا کولر گازی سامسونگ لرزش دارد؟

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ، ایجاد لرزش و صدا است که در این خصوص نیز با یخچال فریزر مشترک می باشد. در واقع زمانی که دستگاه تراز نباشد و یا اینکه از استحکام لازم در هنگام نصب برخوردار نباشد، این شل بودن و عدم توازن باعث تولید صدا و لرزش می شود. در این بخش از تعمیر کولر گازی سامسونگ لازم است به هنگام نصب دستگاه، از تراز بودن دستگاه و استحکام نصب بر روی دیوار، اطمینان حاصل نمایید. هم چنین توازن و بالانس بودن فن یونیت داخلی و خارجی کولر گازی را نیز بررسی کنید.

  • چرا کولر گازی هیتاچی نشتی آب دارد؟

در صورتی که راه آب خروجی کولر مسدود شده باشد با مشکل نشتی و آبریزی مواجه می شوید. بهتر است برای رفع این مشکل، هر چه سریع تر اقدام کنید. چرا که دیوار، وسایل منزل و غیره در ارتباط مستقیم با آن ها هستند و این نشتی باعث رطوبت دیوار و از بین رفتن نما می شود و ظاهر زشتی را به وجود می آورد. ضمن اینکه این انسداد باعث کاهش طول عمر دستگاه نیز می شود. فراموش نکنید قیمت کولر گازی هیتاچی بسیار بالا است و با نرخ ارز محاسبه می شود.

راهنمای جامع تعمیرات کولر گازی سامسونگ و هیتاچی

آنچه از نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ و هیتاچی انتظار می رود

بدون شک وجود یک مرکز تعمیرات و نمایندگی تعمیرات مطمئن، قوت قلبی برای شما محسوب می شود، چرا که:

  • دیگر نگران بلاتکلیفی و سردرگمی نیستید. آنها در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند.
  • همیشه و در طول شبانه روز می توانید از آن ها مشاوره دریافت کنید.
  • می توانید بدون خروج از منزل، تعمیرکار را به منزل و یا محل کار بیاورید.
  • می توانید از عملکرد و تخصص تکنسین و تعمیرکار مطمئن باشید.
  • هیچ گونه نگرانی از تعویض قطعات با قطعات فیک و تقلبی نخواهید داشت.
  • با هزینه های تعمیرات غیر متعارف، سر و کله نخواهید زد.
  • مشمول ضمانت خدمات تعمیرات خواهید شد.

اینکه پس از تعمیر، کولر گازی سامسونگ و هیتاچی چگونه عمل می کند بستگی به انتخاب شما در مورد نمایندگی و یا مرکز تعمیراتی خواهد داشت.

برای تعمیر کولر گازی به کجا مراجعه کنیم؟

خرید کولر گازی کار آسانی نیست و امروزه همه افراد با هر نوع سطح درآمدی تلاش می کنند تا مراقبت های لازم را در داشته های خود به خرج دهند و در صورت بروز مشکل، اقدام به تعمیر آن کنند. شاید مهم ترین سؤال در این زمینه، این باشد که در زمان خرابی کولر به کجا مراجعه کنیم؟ در پاسخ باید گفت که مرکز و یا نمایندگی معتبری را انتخاب کنید که در هر شرایطی پاسخگوی شما باشد. از مشاوره و پاسخگویی به سؤالات گرفته تا ضمانت تعمیرات و جلب رضایت مشتریان. امیدواریم راهنمای جامع در نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی و سامسونگ تا حد زیادی شما در مراقبت از دستگاه، چگونگی اقدام در زمان بروز مشکل و انتخاب مرکز تعمیرات، اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار داده باشد. لطفاً با بیان نقطه نظرات خود، ما را در به روز رسانی و بهتر شدن، کمک کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل