بازدید 9070
۶

دستور فوری برای پیگیری شهادت ۲ محیط‌بان در زنجان

در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط بانان در حین انجام ماموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، رئیس کل دادگستری این استان برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 06 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از دستور فوری برای پیگیری شهادت ۲ محیط بان با سلاح جنگی در زنجان خبر داد و گفت: بنا بر گزارش ضابطین، دو محیط بان ساعی منطقه حفاظت شده قره بوطه زنجان در حین انجام وظیفه توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع دستورات لازم صادر و بازپرس ویژه قتل به محل اعزام شد، بیان داشت: همچنین با فوریت ستاد جرایم خاص تشکیل و دستورات لازم توسط دادسرای زنجان به ضابطین ابلاغ و یکی از معاونین دادستان زنجان به عنوان مسئول مستقیم برای پیگیری و شناسایی و دستگیری مرتکبین تعیین شد.

صادقی نیارکی افزود: اینجانب ضمن تسلیت به خانواده این دو محیط بان و جامعه محیط بانان اطمینان می دهم مرتکبین امر در اسرع وقت شناسایی، دستگیر و برابر قانون مجازات خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
دنبال جمع آوری سلاح های جنگی باشین که به وفور دست مردم هست
نکه تا حالا خیلی مدافع حقوق این بیچاره ها بودین!
تاکی باید ما تلفات بدهیم برای این کار
چرا محیط بانان ضابط قضایی نیستند؟ چرا اجازه استفاده از سلاحی که در دستشان هست را ندارند؟؟؟؟؟
شکارچیان خوش نشین چقدر وقیح و پست شدند
منتظرتوضیحات خانوم معصومه ابتکاردرموردشهادت دومحیط بان عزیززنجانی هستیم تاحالاحتی تسلیت هم نگفته ایشون که شدندمسیول محیط زیست کشورجنگل خاری وشکارغیرقانونی وشهادت محیط بانان و...شده کارنامه خانون ابتکار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار