بازدید 4241

ورود به تالاب‌های گلستان در ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ورود مردم به تالاب ها، مناطق حفاظت شده و پارک ملی گلستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ 01 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدرضا کنعانی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ورود و بازدید از مناطق تحت حفاظت و مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان در روزهای ۱۲ فروردین و روز طبیعت (۱۳ فروردین) ممنوع است.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور به خصوص در استانهای شمالی و با عنایت به تاکیدات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گلستان و دستورالعمل صادره از سازمان حفاظت محیط زیست کشور، تا اطلاع ثانوی ورود، اسکان و بازدید از تمامی مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست اعم از تفرجگاه ها، مناطق حفاظت شده، پارک ملی و تلاب های بین المللی اکیداً ممنوع است.

کنعانی گفت: به منظور حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ از تمامی هم استانی ها، مسافران و هموطنان ارجمند درخواست می شود در راستای حفظ سلامت خود و خانواده، از مراجعه به مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) خودداری کنند.

وی توصیه کرد تا مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.

گفتنی است آلماگل، آلاگل، آجی گل و گُمیشان جزو تالاب های بین المللی و صوفی کم تالاب ملی در پهنه جغرافیایی استان گلستان است که معمولاً در سالهای گذشته شاهد حضور گردشگران فراوانی در روز سیزدهم فروردین بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر