بازدید 30239
دو هزار و چهارصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مناظره زنده انتخابات‌ ریاست جمهوری حذف خواهد شد؟ / زیباکلام: حرف‌های روحانی را اطرافیانش باور نمی‌کنند چه برسد به مردم! / پزشکیان: مردم را نداشته باشیم مثل «شوروی» دوام نمی آوریم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:ورود سید حسن خمینی به انتخابات بعید است / پیام نوروزی رئیس دولت اصلاحات: همه باید از ملت عذرخواهی کنند‌ / چند نفر از اعضای شورای شهر پنجم تهران برای انتخابات ثبت نام نکردند؟ و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 18 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مجلس به دنبال تشکیل سازمانی برای اطباء سنتی

محمد احمدی‌بیغش از ارائه طرح تشکیل سازمان نظام طب مکمل جمهوری اسلامی ایران به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف تدوین این طرح تصریح کرد: گزارش‌های زیادی به ما رسیده مبنی بر اینکه برخی از افراد به عنوان اطباء سنتی در کشور فعالیت می‌کنند و با داروهای گیاهی مدعی هستند که می‌توانند مردم را درمان کنند اما برخی از آنان از مسیر اصلی خارج شده و به کلاهبرداری مبادرت می‌کنند و داروهایی را به مردم تجویز می‌کنند که برای مردم مشکل آفرین شده است. وی افزود: البته ناگفته نماند که برخی از اطباء سنتی فعالیت بسیار مفید و موثر دارند و ما به دنبال ساماندهی اطبا سنتی هستیم تا آنان در کنار پزشکان، اقدامات لازم را برای درمان بیماران انجام دهند. احمدی بی‌غش اظهار داشت: همه پزشکان الزاماً برای فعالیت خود باید از سازمان نظام پزشکی مجوز بگیرند اما در گوشه و کنار کشور افراد زیادی وجود دارند که تحت عنوان پزشک سنتی فعالیت می‌کنند و مجوزی ندارند و هیچ گونه نظارتی هم بر عملکرد آنان نیست و ما به دنبال ساماندهی وضعیت آنان هستیم. نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین این طرح به دنبال آن هستند که اطباء سنتی و کسانی که از داروهای گیاهی برای درمان مردم استفاده می‌کنند، فعالیتشان نظام مند و قانون مند شود و آنان هم از سازمان نظام پزشکی مجوز دریافت کنند و فعالیت خود را براساس قانون انجام دهند.

آمریکا: مایل به گفت‌وگو با ایران درباره تبادل زندانیان هستیم

«جالینا پورتر»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روزانه آمادگی دولت این کشور درباره تبادل زندانیان با ایران را ابراز کرد. یک خبرنگار در نشست خبری شامگاه چهارشنبه به اظهارات «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با «پولیتیکو» در خصوص موضع تهران درباره گفت‌وگو با آمریکا اشاره کرد. او پرسید آقای ظریف در آن مصاحبه گفته که ایران دلیلی برای گفت‌وگو با ایران نمی‌بیند اما آماده گفت‌وگو بر سر تبادل زندانیان میان دو طرف است. جالینا پورتر گفت: «البته، ما همیشه آماده تعامل معنادار و ورود به دیپلماسی معنادار با ایران هستیم و از اینکه آنها در آن میز به ما ملحق شوند استقبال می‌کنند.» وی در ادامه اظهاراتش درباره موضوع تبادل زندانیان گفت: «این، یکی از مسائل متعددی است که مایل به گفت‌وگو با ایران در خصوص آن هستیم و نسبت به انجام آن پذیرا هستیم.»

پلیس راهور: سفر به استان‌های شمالی و مشهد ممنوع نیست

جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهر‌هایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد، گفت: تردد شبانه در ساعات ۲۱ تا سه بامداد در جاده‌ها نیز ممنوع است. سردار تیمور حسینی در گفتگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهر‌ها و استان‌های مسافرپذیر کشور مانند استان‌های شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استان‌های شمالی و شهر‌های مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آن‌ها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است. جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودرو‌ها در آزادراه تهران ـ شمال، به آن‌ها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.

سپاه و نیروهای مسلح به دنبال ریاست جمهوری نیستند

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران درباره داوطلبی نظامیان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هیچ کدام از کاندیداهایی که امروز از آنها به عنوان نظامی تعبیر می شود نظامی کلاسیک نبوده اند. آنها با شروع جنگ وارد عرصه شده اند و رشادتها از خود نشان داده اند. در فصل انتخابات نگاه افکار عمومی به سمت برخی از آنهاست. این به معنی آن نیست که سپاه و نیروهای مسلح به دنبال ریاست جمهوری است. هیچ انگیزه ای برای سپاه در این حوزه وجود ندارد کما اینکه سردار سلیمانی هم کاندیداتوری خود را به شدت تکذیب می کردند و هیچ گاه قصد ورود به این عرصه را نداشتند. ساختار جمهوری اسلامی مشخص است و رئیس جمهور وظایف مشخص دارد. اگر کسی هم سابقه حضور در دفاع مقدس را دارد و قصد ورود به انتخابات را دارد به معنای قبضه کردن امور به دست نظامیان نیست و به نظرم  بیش از ۵۰ میلیون از جمعیت ما انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند. به همین دلیل پروپاگاندای علیه کاندیداهای نظامی توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها اتفاق می افتد که بعضا به صورت آگاهانه یا نا آگاهانه توسط دنباله روهای داخلی روی می دهد.

واکنش اوکراین و کانادا به گزارش سازمان هواپیمایی ایران چه بود؟

دمیترو کولبا وزیر امورخارجه اوکراین گزارش نهایی سازمان هواپیمایی کشوری ایران را که روز گذشته منتشر شد، رد کرد و گفت که شواهد ارائه شده در این گزارش، به صورت گزینشی بوده است. وی با انتشار پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک این اظهارات را مطرح کرده و خواستار ارائه گزارشی کامل و درست از سوی ایران شده است.همچنین وزیر خارجه و وزیر حمل و نقل کانادا در واکنش به گزارش سازمان هواپیمایی ایران، آن را رد و ادعا کردند که گزارش مذکور تمام حقایق را درباره حادثه هواپیمای اوکراینی مشخص نمی کند.

پزشکیان: مردم را نداشته باشیم مثل «شوروی» دوام نمی آوریم

مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب ادوار مختلف مردم تبریز در مجلس و نایب‌رییس کمیسیون مجلس دهم که وزارت بهداشت و درمان دولت اصلاحات را هم در پرونده خود دارد، ضمن اعلام کاندیداتوری برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: «نیازمند حمایت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و اگر این حمایت را نداشته باشیم، همان‌طور که شوروی با وجود داشتن تسلیحات نظامی و موشکی بسیار قوی از هم پاشید، ما هم بدون حمایت مردم دوام نمی‌آوریم.»

انتخابات 1400 با قانون جدید مجلس برگزار می شود؟

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: در صورت تایید طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان انتخابات در سال ۱۴۰۰ بر اساس قانون جدید برگزار خواهد شد.علی حدادی، گفت: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری ابتدا در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت سپس به شورای نگهبان ارسال شد. شورای نگهبان ایراداتی را به این طرح وارد دانست و مجددا به مجلس بازگشت.وی در ادامه اظهار کرد: سپس ایرادات شورای نگهبان در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مورد بررسی قرار گرفت و رفع شد. دو روز گذشته گزارش کمیسیون در دستورکار صحن قرار گرفت و به تصویب نمایندگان رسید.سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصریح کرد: ان شاءالله شورای نگهبان اصلاحات انجام شده بر روی طرح را تایید و این قانون برای اجرا ابلاغ خواهد شد. به احتمال زیاد این قانون در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ قابل اجرا خواهد بود. این قانون حرکت ماندگاری در طول ۴۰ سال تاریخ انقلاب خواهد شد.

گمانه‌زنی در مورد نامزد نهایی اصلاح‌ طلبان برای انتخابات 1400

عباس سلیمی نمین درباره نامزد نهایی جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلاح طلبان می شود.وی با اشاره نکات و مولفه های مثبت مسعود پزشکیان افزود: البته شاید برخی بگوید محمدجواد ظریف مورد توجه اصلاح طلبان است اما خود او تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد. ضمن آنکه شخصیت شکننده ای است، یعنی خیلی در فراز و نشیب های سیاسی نمی تواند صلابت و استحکام خودش را حفظ کند و به هم می ریزد.سلیمی نمین یادآور شد: محمدجواد ظریف چندین مرتبه در طول دولت آقای روحانی به خاطر مسائل خیلی جزئی استعفا داد. این نشان می دهد که تحمل لازم را برای مصادر سیاسی پیچیده ندارد. خودش هم به خوبی بر این مسئله واقف است. شاید به همین دلیل پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را رد می کند.این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره این صحبت مسعود پزشکیان که گفته ظریف بهترین گزینه برای کاندیداتوری از جریان اصلاحات است، توضیح داد: شاید این یک تعارف باشد ولی تصور من این است که در نهایت آقای پزشکیان به دلیل عملکرد در این مدت شانس بیشتری دارد که گزینه نهایی اصلاح طلبان باشد.وی درباره شانس اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: همان تاکتیکی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به کار گرفته شد تا نامزد اصلی جریان اصلاحات بتواند از شانس بالاتری برای پیروزی برخوردار شود، همین تاکتیک الان نیز دارد به کار گرفته می شود. یعنی آقای جهانگیری نه برای کسب رأی بلکه برای تطهیر یک جریان می خواهد به صحنه بیاید.

زیباکلام: حرف‌های روحانی را اطرافیانش باور نمی‌کنند چه برسد به مردم!

صادق زیباکلام در سرمقاله روزنامه آرمان نوشت: آقای روحانی به گونه‌ای درباره اقتصاد و خراب نبودن آن صحبت می‌کند که انسان تصور می‌کند، دو جامعه وجود دارد؛ یکی که در عالم واقعیت است و دومی که در ذهن آقای روحانی و همکاران ایشان است.وی اضافه کرد: آقای روحانی می‌توانست با مردم صحبت کرده و شانیتی بیشتری برای مردم و خصوصا 24 میلیون نفری که به او رای دادند، قائل شود و به آن‌ها مشکلات، دشواری‌ها و فشارهایی را که دولت با آن روبه‌رو است در میان بگذارد اما به دلایلی که کمتر مورد بحث قرار گرفته و خود آقای روحانی نیز خیلی کمتر حاضر به صحبت درباره آن‌ها شده است، رئیس‌جمهور سکوت کرد؛ همان سکوتی که بعد از انتخابات اردیبهشت 96 اختیار کرده است. در نتیجه آنچه آقای روحانی می‌گفت، نوعی گفتاردرمانی بود. آنقدر تصنعی بود که حتی اطرافیان خود او نیز آن را باور نمی‌کردند، چه برسد به مردم.

انتقاد بارانی رئیس بانک مرکزی از دولت

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با انتشار فیلمی از بخشی از جلسه روز گذشته جلسه هیات دولت که زیر باران برگزار شد، نوشت: قبل از نشستن، به برنامه‌ریزان عزیز در دولت عرض کردم بارش باران در این هوا حتمی است ولی مثل برخی از تذکراتم در دولت جدی گرفته نشد.

ضرغامی: هیچ‌گاه با احمدی‌نژاد بحث انتخاباتی نداشته‌ام

کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچگاه با آقای احمدی‌نژاد بحث انتخاباتی نداشته‌ام، گفت: همواره نگاه واقع بینانه و منصفانه من نسبت به عملکرد و کارنامه روسای جمهور باعث سوء استفاده برخی فرصت‌طلبان و یا دوستان ناآگاه می‌شود.عزت‌الله ضرغامی وجود هرگونه هماهنگی بین خود و محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات را تکذیب کرد و گفت: در یک سال گذشته با آقای احمدی‌نژاد جلسه‌ای نداشته‌ام.رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه آقای خاتمی با حمایت از روحانی، به جایگاه اصلاح‌طلبان لطمه زد، تصریح کرد: معتقدم چهره‌های سیاسی که عقبه اجتماعی دارند نباید سرمایه خودشان را خرج نامزدهای انتخاباتی کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری: هنوز ۱۰ لایحه دولت اعلام وصول نشده است

معاون پارلمانی رییس جمهوری با بیان اینکه با گذشت چند ماه و پیگیری‌های مکرر، هنوز ۱۰ لایحه دولت اعلام وصول نشده است، خواستار اعلام وصول این لوایح و تسریع در رسیدگی به این لوایح شد.«حسینعلی امیری» درباره لوایح معطل مانده در مجلس یازدهم گفت: ۱۳۵ فقره لایحه دولت تاکنون در مجلس یازدهم مطرح شده که ۳۱ فقره از لوایح مزبور به عنوان لایحه جدید در مجلس یازدهم اعلام وصول شده است.وی اضافه کرد:۶۶ فقره لایحه معوقه از دوره دهم مجلس بوده که دولت درخواست ادامه بررسی لوایح مزبور را نمود و ۲۷ فقره لایحه هم از شورای نگهبان و مجمع و از مجلس دهم به مجلس یازدهم اعاده شده است.

ادعای یک سایت خبری در مورد حذف مناظره زنده انتخابات‌ ریاست جمهوری

خبرآنلاین نوشت: شنیده شده است که با توجه به تبعاتی که مناظره زنده در انتخابات ریاست جمهوری دارد، احتمالا مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 زنده نباشد و با چندین ساعت فاصله زمانی ضبط و پخش شود.

چند نفر از اعضای شورای شهر پنجم تهران برای انتخابات ثبت نام نکردند؟

خبرهای رسیده حاکی از این است که تعداد ۹ نفر از ۲۱ عضو پنجمین دوره شورای شهر تهران برای حضور در انتخابات دوره بعدی ثبت‌نام نکردند.محسن هاشمی، مرتضی الویری، احمد مسجدجامعی، حسن رسولی، شهربانو امانی، ابراهیم امینی، حسن خلیل‌آبادی، بهاره آروین و ناهید خداکرمی برای انتخابات دوره ششم ثبت‌نام نکرده‌اند و در ششمین دوره از انتخابات شورای شهر ثبت نام نکردند اما خانم‌ها صدراعظم نوری، فخاری و نژادبهرام و آقایان حق‌شناس، میرلوحی، حسینی میلانی، اعطا، حبیب‌زاده، سالاری، علیخانی، فراهانی و نظری برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و قصد دارند یکبار دیگر شانس خود را امتحان کنند.

پیام نوروزی رئیس دولت اصلاحات: همه باید از ملت عذرخواهی کنند‌

رئیس دولت اصلاحات در پیام نوروزی خود تصریح کرد: همهٔ کنشگران سیاسی، چه آنهایی که در قدرت هستند، چه آنهایی که در قدرت نیستند، چه آنهایی که دارای قدرت و اختیارات فراوان هستند و مسؤولیت ندارند یا احساس مسؤولیت نمی کنند همه باید از این ملت عذرخواهی کنند.

به گزارش امتداد، رئیس‌جمهور اسبق ایران گفت: ترجیح می‌دهم به جای تبریک به مردم، به خاطر رنج‌ها و ملال‌هایی که داشته‌اند، اظهار همدردی و همراهی ‌کنم‌ همه باید از ملت عذرخواهی کنند.

در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های خاتمی را می‌خوانید:

*من از کاستی‌ها و کمبودهایی که در کارم بوده، صمیمانه از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. عذرخواهی واقعیِ کسانی که در قدرت هستند، اصلاح سیاست‌ها، رویکردها و روش‌هاست.

*از یاد نبریم که هزینه اصلی را ملت ما پرداخت و بخصوص طبقات محروم جامعه و با کمال تأسف آنگونه که شایسته آنان بود بهره مناسب را دریافت نکردند.امیدوارم که هرچه زودتر جامعه ما زیر پوشش واکسن کرونا برود.

*اگر نتیجه اولیه برجام ادامه می‌یافت ما وضعیت بسیار بهتری از امروز داشتیم.امیدوارم تلاش برای زنده ماندن برجام با موفقیت ادامه پیدا کند و راه را به سوی حل مشکلات توسط مسؤولان و لذت بردن از زندگی توسط مردم و بخصوص محرومان هموارتر کند.
*در صورتی که آمریکا و اروپا به تعهداتشان برگردند، راه برای تعامل سازنده باز خواهد شد؛ و در ایران نیز باید بدون عصبانیت با موضوع برخورد کرد.

*رویکرد تعاملی از سوی ایران بسیار مسأله مهمی است. حاکمیت باید راه را به سوی وضع بهتر بگشاید.

*اگر حاکمیت، تأمین مصالح ملی را در اولویت قرار بدهد، در عمل پای‌بند به موازین عدالت باشد، حق شهروندی را به رسمیت بشناسد و امنیت را نه فقط برای حاکمان، بلکه برای کل جامعه بخواهد، برخی دلسردی‌ها از بین خواهد رفت.

*نماد مهم اعمال حق شهروندی برای همه افراد از هر آیین، طبقه و قومی، یک انتخابات آزاد و فراگیر است. مسلمانان با آغاز قرن جدید یک هجرت روحی و اساسی از خودشان نشان بدهند؛ هجرت از خشونت، از نارواداری، از سرکوب، از تحقیر انسان! هجرت به اسلام رحمانی که حقیقت دین خداست.

*اسلام رحمانی همین است که اخیراً در رفتار و گفتار مرجع بزرگ عالم اسلام و تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی آقای سیستانی در دیدار با مرجع بزرگ آیین دیگر الهی یعنی جناب پاپ فرانسیس دیدیم.

*امیدوارم که سال خوبی را شروع بکنیم و در پایان سال، از موفقیت‌ها و کامروایی‌ها صحبت بکنیم و برخورداری‌هایی که انسان باید داشته باشد‌.

ورود سید حسن خمینی به انتخابات بعید است
 
امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با «آزادی» اشاره‌های مکرر به نام سیدحسن خمینی را نوعی فضاسازی سیاسی دانست. او با اشاره به اینکه «اصلاح‌طلبان یاد گرفته‌اند که با اسامی مانور دهند» گفت: «به نظر من، چون گزینه‌ای ندارند، افراد و اسامی متفاوتی را پیدا و مطرح می‌کنند که فضا را گرم کرده باشند».وی افزود: «خدا حضرت امام را رحمت کند که حتی به فرزند خود یعنی سید احمدآقا هم اجازه نمی‌دادند که وارد امور اجرایی شوند. به نظر من حتم سیدحسن آقای خمینی هم به این موضع توجه داشته و وارد انتخابات نمی‌شوند».آشتیانی ضمن ابراز تعجب از تیتر روزنامه اعتماد مبنی بر «معترض امیدوار» که در وصف سیدحسن خمینی به کار برده شده بود، گفت: «تاجایی که ما می‌دانیم آقای سیدحسن آقا هیچ وقت بحث اعتراضی نداشته است. حرف‌هایی زده که هر مطالبه‌گری می‌گوید!»وی تاکید کرد: «در مجموع بعید می‌دانم که او بر خلاف رویه امام و پدرشان وارد این عرصه‌ها شوند. به نظر من این فقط اصلاح طلبان هستند که با اسامی بازی می‌کنند».این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: «قصد اصلاح‌طلبان این است که فردی را به پاستور بفرستند که مواضع تند و رادیکال داشته باشد، اما آقای سید حسن خمینی اصلا چنین فردی نیست که بخواهد از خط قرمز‌ها عبور کند».
 
مجلس با اجباری شدن غربالگری در دوران بارداری مخالفت کرد

بانکی پور،نماینده مردم اصفهان: در این خصوص نگاه طرح این است که غربالگری الزامی نباشد و صرفا به صورت اختیاری انجام شود. چنانچه خانواده داوطلب باشد و پزشک متخصص هم تشخیص دهد طبق پروتکل های مشخص شده این کار را انجام دهند، البته این موضوع باز هم مشروط به این است که وزارت بهداشت آزمایشگاه‌ها را با توجه خطاهای قبلی که در این حوزه داشتند استاندارسازی کند. ما نگفتیم غربالگری ممنوع است، صرفا با اجباری بودن آن مخالفت کردیم./ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۵
کلا رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
دمت گرم.از این انتخابات ها هیچی غیر از گرونی وبدبختی وفقر وفلاکت نصیب مردم نشده.نمی شود.ونخواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
رای ندادن مشکلی رو حل نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
13.22نکه دادنش خیل مشکلاتمونا حل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
رای دادن هم
استاد گرامی حدود 80 انتخابات شرکت کرده ایم همه نتیجه عکس داده یک بار نمی یشه رای ندیم عقل هم چیز خوبی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
رای دادن هم مشکلی را حل نمی کند بچه جان
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
ناشناس در پاسخ به ناشناس!
مطمئنید واجد شرایط رأی هستید؟ مثلاً ایرانی هستید؟؟
وقتی وزیر خارجه مملکت اجازه مذاکره در مورد مسایل مملکتی نداشته باشه نتیجه اش این میشه که دلار طی دو روز از ۲۲ هزار بشه ۲۵هزار ؟؟؟ افراطیون عزیز از حالا دلار ۱۰۰ هزار تومانی رو به شما تبریک عرض میکنم ،
پاسخ ها
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
ظریف و روحانی برای بار چندم رفتن برای مذاکره
دست از پا درازتر برگشتن.
اون موقعی که شده بودی جاده صاف کن برای اجرای یکسری تصمیمات تو این مملکت باید استعفا میدادی، وگرنه عذرخواهی تو بعد 20 سال چه فایده ای داره حاج آغاآآآآ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
بیشترین رشد اقتثصادی و گشایش سیاسی را در زمان ایشان داشتیم. خاتمی متشکریم
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
وزیر داریم چهل ساله سر کاره
اونوقت نمی دونیم کجا دنبال مقصر بگردیم!
حمایت مردم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
الان ۱۱ سال است که اکثریت مردم از مسئولان ناامید و دور شده اند
و جناب پزشکیان و دوستانشان بهتر میدانند
رای بی رای
هر دو جناح ورشکسته و رفوزه شده اند
با دیدن صف های مرغ و گرانی های کمرشکن و ...... رای دادن را بر خود حرام شرعی میدانم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
احسنت.چه 56 میلیون رای بدن چه 1 میلیون نتیجه برا مردم زیاد تفاوتی نمی کند.گرونی سرجاش هست.فساد یک امر بدیهی شده.فقر عریان مردم کشور حتی خم به ابروی مسؤولین نمی آورد وخلاصه به نام مردم به کام یک جمع دو سه هزار نفری اصلاح طلب واصولگرا
انتخابات خداحافظ
کشور مال خودتان
نیازی به رای ما نیست
وقت ما را نگیرید
خاتمی یکی از معدود سیاستمدار شرافتمند ایران بعد از انقلابه
پاسخ ها
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
درود
چه سیاستی دیدی از ایشون غیر توصیه رای به کلید ساز کلید شکسته
آقای روحانی با برجام هم به صنعت هسته ای ضربه زد و هم به اقتصاد و با ارز 4200 تومنی هم به کشاورزی کشور!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
همین که میگی به صنعت هسته ضربه زد معناش اینه که یه چیزی من می فهم که دکتر صالحی نمی فهمه
... برای ادم چیز خوبی یک کم مطالعه کن
یک سوال: آیا با شرایط اقتصادی که این دو یا سه سال برای مردم رقم زدید، آیا فکر میکنید مردم دلشون خون نیست؟؟؟؟ آیا فکر میکنید مردم پشت مسولین هستند؟؟؟؟ آیا فکر میکنید در انتخابات به نحو احسنت شرکت میکنند؟؟؟؟؟؟؟
آیا اگر خودتون جای مردم بودید همینطور بودید که پرسیدم؟؟؟؟؟؟؟؟
خودتون عادلانه جواب بدید
پاسخ ها
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
شما ها تعجب می کنید. من تعجب نمی کنم
خلبان و کمک خلبان و مهماندار و ...باید از مردم عذرخواهی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
استعفا
عذر خواهی شماها چی رو جبران میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
استعفاء
مناظره‌ای که زنده پخش نشود مناظره نیست.
روحانی شما نمیتونی پول ملت رو از عراق همسایه بگیری حالا میتونی تحریم ها رو برداری؟؟!
دلار ۲۵۰۰ تومان
دلار ۲۵۲۰۰ تومان
دلار ۲۵۳۰۰
.....
دلار ۱۰۰۰۰۰ تومان
علی برکت الله
حسین شریعتمداری از پله سوم شروع کن
سال ۱۴۰۰ بدون شک سال سقوط همه خواهد بود
همتی سال ۱۳۹۸ رو بادلار ۱۵هزار تومان شروع وتا ۳۲هزار بالا برد و با ۲۵ هزار به پایان رساند
امیدوارم سال ۱۴۰۰ دلار با ۱۰۰هزار تومان به پایان نرسد ؟؟
خطرناک ترین سال در انتظارخواهد بود بدون شک
اقای پزشکیان بر خلاف نامشان پزشک نبوده و لیسانس دانشگاه آزاد هستند دوما بجای سخن پراکنی بگویند خودشان و دامادشان اینهمه ثروت را از کجا آورده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
بدبخت ایشون جراح قلب هستند بهترین پزشک وجراح فکر میکنی همه مثل تو اند...؟
عملکرد اصلاح طلب و اصولگرا ها را بررسی کردم به این نتیجه رسیدم که ایشان عرضه اداره کشور هشتاد میلیونی را ندارن.
آمریکا فقط باید بداند اگه تحریم ها لغو نشه ، هیچ امریکایی نباید در جهان امنیت داشته باشه همانطور که امنیت روانی جامعه ۸۰ میلیونی ما رو به هم زدن ، همه ملت باید همگام باشند که در دست هم نابودی حداقل اسراییلرو رقم بزنیم اگه تحریم ها لغو نشه
کی حال مناظره و ای چیزاره داره
فوری
عیدی بایدن به ایران ، آزادی ۷ میلیارد دلار از دارایی از عراق
آزادی ۶میلیارد دارای کشور از کره
باز هم گلی به جمال بایدن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
چی به مردم می رسد؟
کشتید خوتونو،آقا جان خانم جان،ریاست جمهوری واقعا بی معنی شده از مفهوم.شماها دوست داری عذر بخواه می‌خوای نخواه.عجب گرفتاری شدیم از دست شما خدا وکیلی!!!!!!!!بیخیال شید دیگه...
حداقل این تفریح رو از ما دریغ نکنید.
آقای پزشکیان شما مردم را دارید اما زمان جنگ، سیل ، زلزله و البته رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
اون ممه را لولو خورد
رای بی رای
زیاد برای انتخابات رئیس جمهوری شلوغ نکنید همه ما می دانیم آن هم در حد شورای شهر است و ای کاش فقط شورای شهر را برگزار می کردند .
انصافا خودتون خجالت نمیکشید ؟؟؟
جدی جدی ما چرا همچین بلایی سرمون اومد ؟
خاتمی دیگه این وسط چی میگه؟برو خدا روزیتو جای دیگه بده.ملت را دنبالت راه انداختی همه را باهم بدبخت کردی.
آقای پزشکیان در زمان معاونت و ریاست مجلس تان چقدر برای این حرفتان تلاش کردی؟؟ مردم مردم نکنید لطفا
بسم الله
تطهیر قبای لاکچری با حمله به سادگی گاندی و...!
متاسفانه مردم ایران با جماعت سازماندهی شده ای در فضای مجازی طرف هستند که از لحظه نشر تصویر پارچه ایتالیایی قبای روحانی با حمله به سادگی رهبر حکیم انقلاب، گاندی هندی ، مرکل آلمانی و... سعی میکنند از ناموفق ترین رییس جمهور تاریخ ایران قدیس بسازند
پس مراقب اقدامات این جماعت در انتخابات۱۴۰۰ باشیم!
پزشکیان پاسخگوی بزرگترین تقلب علمی تاریخ ایران در دستیاری پزشکی زمان وزارتش و حمایت مکرر از دولت روحانی باشد فعلا!
کاندیداتوری ریاست جمهوری پیشکش!
روحانی بیخیال و توو هپروته
درسته خیلی ها جنگ ۸ ساله را ندیدیم اما راوی هایی در هر خانواده هست . نگران نباشید
شما آقای پزشکیان دم از نظر مردم نزن، بنده اصلا شما را قبول ندارم به نمایندگی مجلس، چه برسد به رئیس جمهوری، چه کار مهمی در مجلس کردی؟ که حالا دم از ریاست جمهوری میزنی
احمدي نژاد بشه بهتر از اينه كه مشاركت كم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
شرم کن
مناظره انتخاباتی در ایران به این صورت استکه. کسانی که از اول انقلاب تا حالا مدام دراخبار حضور داشتند ، با هم مناظره می کنند و همدیگر را به سواستفاده متهممی کنند ! بعد از انتخابات هم یک پست به هر کدامشان می دهند و و اونهمه اتهام هیچوقت پیگیری نمیشود که مردم بدانند که چه کسی راستگو و چه کسی دروغگو است. یعنی مردم بازیچه دست چند نفر هستند ...
آقای خاتمی بزرگترین عذرخواهی این است که شماها قبول کنید نتوانستید دین مردم و مملکت را حفظ کنید و هر دو را کاملا نابود کردید ، پس لطفا کنار بکشید.
استفاده از همه نیروها برای وحدت و همدلی و قدرت کشور
اولین قدم برای تعامل بهتر با جهان، تعامل بهتر با نیروهای مختلف درونی کشور و نظام است
سلام ودرود به ارواح پاک شهیدان اسلام مخصوصا شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که مخلصانه از اسلام و میهن دفاع کردند روحشان شاد وبا شهیدان کربلا محشور باشند
پاسخ ها
غیر قابل نشر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
هزاران افسوس که انقدر از خون اون عزیزان سوء استفاده کردند که الان شاهد 4برابری منفی ها هستیم چون من خود شاهد شهید شدن خیلی از اون عزیزان در حبهه بوده ام حقیقتا" دلم میسوزد که هم جان وجوانی شونا دادند و هم چنان با خونشون بازی شد که البته به اشتباه خیلی از مردم به اونها هم با بدبینی مینگرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
برای اینکه شهدا نه برای اسلام بلکه در دفاع از میهن شهید شدند زیرا طرف مقابل هم یک کشور مسلمان با اکثریت شیعه بود برای همین منفی گرفته.
جناب آقای نمکی وزیر محترم بهداشت درمان آموزش پزشکی
جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم تعاون کارو رفاه اجتماعی
جناب آقای نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه
جناب آقای حسن روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای افتخاری رییس سازمان صندوق بازنشستگی کشوری
سلام علیکم
با احترام به اطلاع میرساند که افتخارات سیستم بهداشتی کشور مرهون زحمات وجانفشانی پرسنل بخش بهداشت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد شبکه های بهداشتی درمانی کشور بعنوان بدنه نظام سلامت در زمانی که پزشکان خارجی در مراکز بهداشتی درمانی حضور داشتند جذب شدند و رسالت مهم شان ارتقا ء پوشش واکسیناسیون از ۱۰ درصد به ۹۵ درصد وبالاتر برای کنترل ٬ ریشه کنی یا حذف بیماریهای فلج اطفال و دیفتری کزاز سیاه سرفه سل سرخک کزاز نوزادی هاری و....است. کنترل بیماری مالاریا وبا جذام و.... با اجرای طرح ها وبرنامه های گونا گون بهداشتی در شهر و روستا برای حفظ سلامت مردم صورت گرفت.زمان فعالیت وانجام وظیفه شان در در همه روز های هفته وتعطیلات کشیک در همه فصول و تابستان وتعطیلات نوروزی با بیش از ساعت کار ۴۴ ساعت در هفته در برف در سیل در هر زمان بوده است واپیدمی ها ی زیادی کنترل گردید واکنون در سازمان بهداشت جهانی کشور جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک کشور با داشتن یک سیستم بهداشتی مقتدر حتی در جهان مطرح است گرچه انتشار این گونه افتخارات کمتر اطلاع رسانی می شود. واین بستر ساخته شد تا در وقوع بیماریها از جمله در بروز کرونا همه جهانیان شاهد نمایش این توانمندی باشند.
این پرسنل بهداشت بازنشسته شدند ودر اجرای طرح همسان سازی حقوقی مهر ۹۹ در حق شان به شرح ذیل ظلم شده است وعدالت طبق قانون در صدور حکم حقوقی شان به شرح ذیل صورت نگرفته است . قراربود این نواقص را بر طرف نمایند سال تمام شد ولی قول صندوق بازنشستگی تحقق نیافت.
۱-حکم حقوقی دوسال آخر نادیده گرفته اند و قوانین کار بر مبنای سوابق۴۴ ساعت در هفته و بهره گیری از سنوات دوسال آخر طبق نظر قانون اداره اموراستخدامی وجلس شورای اسلامی ودیوان عدالت اداری را با ادارات موظفی ۲۴ ساعت در هفته یکی نموده اند
۲- از ۹۰ درصد مزایای قانونی کارمند همتراز بهره مند نشدیم
۳- حق مدیریت کارشناس مسوولی که مدیر یا معاون اداره طبق قانون است در نظر نگرفتند
۴- حق حضور در جبهه در نظر نگرفتند
۵- فوق العاده هیت امنا را ندادند
۶-فوق العاده ویژه را طبق قانون ندادند
۷- بدترین نوع بیمه آتیه سازان حافظ را به ما اختصاص دادند هیچ بیمارستان آزمایشگاه یا پزشکی یا.... بیمه را قبول نمی کند وباید هزینه را نقدی پرداخت کنیم و بعد در دفتر پیشخوان در زمان کرونایی تا ۴-۵ بار رفتن وچند ساعت در فضای بسته مدارک را تحویل می دهیم وبعد از دو ماه قسمتی را می دهند.
واحدی یا کارشناسانی در ادارات دیگر مسئول پیگیری کار بازنشستگان هستند و حق بازنشستگان خود را گرفتند ولی در وزارت بهداشت درمان واحدی یا فردی به عنوان مطلع یا پیگیری کننده حق قانونی ما را نگرفته است واداراتی که در هفته ۲۴ ساعت کار کردند از پرسنل بهداشت با ۴۴ ساعت درهفته دارند بیشتر حقوق می گیرند واین عدالت نیست.ظلم است
از همه مسئولین در خواست می شود که جهت رفع این ظلم پیگیری نمایند
پاسخ ها
حسن ثانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
رای میدم ببیند،اما فکر نمی کنم کاری براتون انجام بدن
سال دیگه قراره یه رییس جمهور واسمون انتخاب بشه مثل مجلس که برامون انتخاب شد چون ما دیگه حوصله ای واسه انتخاب نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
ما کی انتخاب کردیم؟ فقط به منتخبین رای دادیم
mahdijn
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
بعد از مجلس، دولت هم واس ماست
اصلاح طلبا سی دوسال رئیس جمهور بودن پس بیشترین تقصیر دارند اینی که میگیم طرفدار اصولگرا نیستیم نمیخواهیم ملت فریب بدن
حیف پول و وقتی که برای این به اصطلاح انتخابات رئیس جمهور هزینه می شود. همان شورای نگبهان فرد دیگری را برای 4 سال آینده برای این سمت (به قول آقای روحانی آبدارچی ) منصوب کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
اگر واقعیت موضوع را می خواهی بفهمی روحانی مد نظر شورای نگهبان نبود ضمن اینکه ساختار کشور بگونه ای است که هر فرد توانمندی هم رئیس جمهور شود زیاد تفاوت ندارد و مشکل در ساختارها و فرهگ است که نیاز به اراده جمعی و نیروی مطالبه گری دارد
جناب پزشکیان ایاذهنوز تصور دارید که ملت در انتخابات شرکت خواهند کرد؟ چه قدم مثبتی برای مردم برداشتید که انتظار دارید هنوز مردم از شما حمایت کنند .ایا در زمان فروپاش شوری مردم شوری یک درصد مشکلات امروز ایران را داشتند ؟ا...
البته که باید عذر خواهی بکنید ولی بدانید عذر خواهی شما به هیچ درد این مردم نمی خورد... باید جبران کنید نه فقط به زبان عذر بخواهی ... عذر شما نون و آب نمیشه برای ما جناب خاتمی...
خیلی وقت هست مردم را از دست دادن
اقایان پزشکیان این مردم خیلی نجیب هستند پا به پای مشکلات کشور ایستادند ولی متاسفانه فقط مواقع انتخابات مردم کشور حساب میشوند و.محترم هستند
فقط موقع انتخابات هست که مسئولان به فکر مردم و عذرخواهی از آنها میفتند. عذرتان برای خودتان مملکت هم برای خودتان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
دیگه دوران این حرف ها گذشته و اگر مسئولین جلوی مردم سجده هم بکنند می دانند جز دروغ و تزویر چیز دیگری نیست
قبل از نشستن، به برنامه‌ریزان عزیز در دولت عرض کردم بارش باران در این هوا حتمی است ولی مثل برخی از تذکراتم در دولت جدی گرفته نشد

بابا قهرمان!!!!!!
بابا پیش بینی!!!!!!!
این قدر قدرت پیش بینی تان بالا است میفرمودی آرزو بر جوانان عیب نیست؟؟؟؟؟؟؟
کل دولت یازدهم ضعیف است و شما ضعیف تر از همه!!!!!
روی موبایل هم پیش بینی هوای بارانی را نشان میداد و به تذکر شما نیازی نبوده که فکر کنی پیش بینی خاصی انجام داده اید.
اصلاح طلبان اگه در انتخابات ۱۴۰۰ فقط خودشون بدون رقیب هم باشن رای نمی‌آورند
به احتمال قوی حرف آقای روحانی را خودش هم قبور ندارد.
باید از اول برنامه نویسی کرد. اینجوری کاری از پیش نمی ره
من بارها دراین سایت و فارس گفتم بخاطر حفظ ابرو هم شده طرحی پیاده کنید انهایی هنوز دلشون برای انقلاب کشور ودین ومذهب میسوزه به یکپارچگی دراداره کشور باتغییر اساسی در قوه مجریه گردد واین طرح در همه دنیا متداول ومملکت از سر در گمی اداره ان خلاص ومراکز قدرت متعدد راحت میشود یک حاکمیت قوی باشد دیگه یکی نمیگوید این خوبه این بده مذاکره خوبه مذاکره بده وخیلی موارددیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
تو ساکت شی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
نگران نباشید همین الان هم همه چیز در یک نقطه متمرکزه
مناظره تلویزیونی ایرادی ندارد اگر قانونی باشد و بعد از اتهام زدن فردی طرف مقابل فرصت رفع اتهام داشته باشد والا مناظره هم مثل یک دکوراسیون است ونه بیشتر
بابا یه نفر از بین خودشون انتخاب کنن بگن رییس جمهوره دیگه.
این مسخره بازیا چیه هرکسی باشه مگه فرقی در اصل موضوع داره؟؟
بقول اقای ذوالنوری کمک خلبان نمی تواند نقش مهمی در کشور داشته باشد و کشور در دست خلبان است بنابراین در چنین شرایطی تغیرر از طریق انتخابات رخ نخواهد داد. بهتر است ریاست جمهوری حذف شود و همان نخست وزیر بیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
نصفش صحیح و نیمه دوم علط!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
آقای ذوالنوری وقتی سوار هواپیمایی شد که خلبان آن دچار حمله قلبی شد آنوقت اگر زنده ماند نظرش را عوض خواهد کرد
اینهائی که شعاررای ندادن میدهنداینقدرنمیفهمندکه هرباری که رای ندادندازبارقبلی بدترشدوچه فایده ای داردکه رای ندهیم درست است که انتخاب کمی داریم ولی باهمین انتخاب
رای داردن بهتراست چراماازیک سوراخ هرچندبارکه گزیده میشویم بازهم انگشتمان رادرهمان سوراخ میکنیم انتخابات مجلس اخیروحاصل آن که نتیجه رای ندادنمان بودجلوچشممان
است وبازهم عده ای مغرض فریادرای بی رای سرمیدهندکه مثلاً اروا دل پدرشان خارجی ها بگویندمشارکت کم بوده ولی
نمیدانندکه آنهابرای ماوسرنوشت ماتره هم خردنمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
چهلو دو سال با همین فکرهای بی ارزش مملکت خراب کردید شما که دانشمند هستی و میفهمی چرا تو این 42 سال هیچ کاری نکردی اگر کاره ای نیستی پس بی سواد و نباید نظر بدی اگر تحصیل کرده و دانشمند هستی باید پس کاره ای باشی و الان کشور بهشت بودش
در ضمن شما رای بده مثل اینکه شما از 80 درصد مردم که دیگه نمیخوان رای بدن بیشتر میفهمی
پس بدوووو برو رای بده
ناشناس
| Austria |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
پسر جان هنوز نفهمیده ای که رای شما مهم نیست بلکه در صف ایستادن شما مهم است؟ اتفاقا رای دادن یعنی آری به به وضع موجود و رای ندادن یعنی نه بزرگ به وضع موجود امیدوارم درک کنی
ما چه ملتی هستیم: ملتی هستیم که حرف می زنیم ولی معکوس عمل می کنیم می گوییم رای نمی دهیم ولی صف های رای گیری را پر رونق می کنیم می گوییم نداریم ولی به بازار هجوم و تشکیل صف خرید می دهیم می گوییم مسکن و خودرو و ... گران است ولی می خریم وقتی قیمت ها بالا می رود شاکی هستیم ولی می خریم فحش به مسئولین می دهیم ولی وقتی با آنها مواجه می شویم سر تعظیم فرود می آوریم مسئولین ما توصیه به صرفه جویی می کنند ولی در اطاق کارشان لوستر روشن است مسئولین ما خود را خادم ملت معرفی می کنند ولی در امکانات اول خودشان و اطرافیانشان را در نظر می گیرند داد می زنیم که همه دزد هستند ولی وقتی نوبت خودمان برسد پیش دزدان باید لنگ بیندازیم
همیشه انسانیت مقدم است و تا وقتی انسانیت در کشور حاکم نشود به اهدافی که همه ما دنبال آن هستیم نخواهیم رسید و هیچ معنویتی بدون انسانیت نه تنها ارزشی ندارد بلکه بلا و مصیبت است و معنویت با انسانیت است که رنگ و لعاب نیک به صاحبش می دهد. انسانیت یعنی دیگران را دیدن و درک کردن و حداقل آن یعنی هرچه را برای خودم می خواهم برای دیگران هم بخواهم و هرچه را برای خودم نمی خواهم برای دیگران هم نخواهم و حد بالای آن یعنی دیگران را بر خودم ترجیح دادن و خود را بعد از دیگران دیدن . انسانیت یعنی وفای به عهد و راست گویی و عمل کردن به وعده و انسانیت یعنی درست کار کردن و نزدن از کار و انسانیت مقابل احتکار و گرانفروشی و کم فروشی و دزدی پنهان و آشکار است
مناظره وابسته به صدا و سیما نیست نامزدها میتونن خودشان در اینترنت مناظره زنده بزارن
از نظر لیبرالها و اصلاح طلبان ؛ دنیا ؛ آمریکا و چند نوچه اش هستند و مردم هم ؛ سرپیتی ها و افراد خوشگذران !!
آقایی پزشکیان ما مدتی است که مانند شوروی شده ایم گویا شما و بقیه مسئولین هنوزبی خبرید.
خود این جناب پزشکیان معترف شدن که با عدم حضور مردم در انتخابات نظام از هم فرومی‌پاشه، باز ملت میان میگن اگر رای ندیم بدتر ها میان سر کار؛ الان اینی که هست مگه بهتره نبود؟ اگر اون بدتره اومده بود اوضاع از این بدتر بود؟ نه والا

انگشت تو خون هموطنت نزن قربونت برم
واقعا رای دادن نتیجه ای ندارد
واقعا رای دادن نتیجه ای ندارد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار