بازدید 6506

امکان صدور ویزا کارت مجازی آنی فراهم شد!

کد خبر: ۱۰۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 09 March 2021

امکان صدور ویزا کارت مجازی با تحویل فوری فراهم شد!

ویزاکارت یکی از شرکت های بانکی چند ملیتی بود که ایران را بخاطر مشکلات اقتصادی ایران تحریم کرد و دیگر هیچ ایرانی نمی تواند به بانک های خارج از کشور دسترسی داشته باشد و مشکلاتی از قبیل: سفر های خارجی، ثبت نام در آزمون های تافل و امتحان های خارجی، خرید کردن از سایت هایی مانند آمازون یا EBay و... مشکلاتی هستند که به شدت بخاطر نبودن حساب های بین المللی ایران را تحت فشار گذاشته است.

چگونگی دریافت ویزا کارت مجازی آنی با قیمت مناسب؟

وجود ویزا کارت برای هر کشوری امری ضروری است زیرا تمامی کشورهای دنیا آن را به عنوان کارت بانکی بین المللی شناخته و قبول دارند و تمامی کشور های اروپایی و حتی آسیایی دستگاه های عابربانکشان می تواند ویزاکارت را شناسایی و به عنوان کارت بانکی بپذیرند.

آیا صدور Visa card)) در ایران امکان دارد؟

به دلیل تحریم های به شدت طوفانی کشورهای اروپایی وآمریکا به شدت سخت است که بتوان با کشور های همسایه و تعاملات اقتصادی ارتباط برقرار کرد اما دیگر نباید نگران بود چون همیشه راهی برای شکوفایی و رسیدن به اهداف هست.

ویزاکارت در چه مدل هایی وجود دارد؟

ویزاکارت مدل های مختلفی دارد و تمامی کشور های دنیا به آن درسترسی دارند اما ایران به صورت کاملا محدود می تواند آن ها را دور بزند و به آن ها دست یابد این نوع ویزا کارت ها عبارت است از:

  • ویزا کارت فیزیکی نقدی گلد
  • ویزا کارت فیزیکی نقدی کلاسیک
  • ویزاکارت فیزیکی نقدی الکرتون
  • ویزا کارت کلاسیک تراول
  • ویزا کارت الکترون تراول
  • ویزاکارت فیزیکی اعتباری
  • ویزا کارت فیزیکی نقدی
  • ویزاکارت فیزیکی پیش پرداخت
  • ویزا کارت مجازی

مدل های بالا تمامی برای ویزا کارت های تمام جهان می باشند اما شما می توانید برای سفارش و صدور آنی ویزا کارت مجازی، در سایت ارزی پی به چندین نوع آن دست پیدا کنید که باز هم در ادامه آن خواهیم پرداخت

چگونگی خرید ویزا کارت مجازی با تحویل فوری؟

ویزا کارت های مجازی تنها ویزاکارت هایی هستند که می توان به ساده ترین شکل ممکن و با بیشترین میزان سرعت برای یک ایرانی صادر شود، در نظر داشته باشید که ویزاکارت مجازی تنها اطلاعات کارت (شماره 16 رقمی، تاریخ انقضا و کد سه رقمی) هستند و کاربرد آن  پرداخت های آنلاین و خرید از سایت های مختلف است. تنها مزیت ویزا کارت های مجازی به ویزا کارت های فیزیکی هزینه صدور پایین آن ها می باشد و مدت زمانی که آماده می شود.

ویزا کارت مجازی یک بار قابل شارژ بوده و شما می توانید خریدهای خارجی، سفرهای خارجی، ثبت نام در آزمون های خارجی و... را انجام دهید

صدور ویزا کارت آنی؛ ایجاد حساب ویزاکارت در ایران ممکن است؟

سایت ارزی پی یکی از معدود سایت هایی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن با دنیا تعامل داشته باشید. اگر شما به دنبال راهکاری برای دریافت ارز و یا حتی فریلنسری در کشور های خارجی و یا حتی پرداخت هزینه هایی در خارج از کشور هستید می توانید در سایت ارزی پی به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید

ارزی پی؛ معتبرترین سایت برای خرید ویزا کارت مجازی ارزان

سایت ارزی پی، یکی از بزرگ ترین سایت های خرید ارز و دلار بین المللی می باشد؛ که در زمینه خرید و فروش ویزاکارت، شارژویزاکارت، نقد کردن و دریافت ویزاکارت خدمات منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید برای تهیه ویزاکارت مجازی آنی با قیمت ارزان به خدمات ارزی، ارزی پی مراجعه کنید. خرید ویزا کارت مجازی تحویل فوری؛ بهترین پیشنهاد برای کسانی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن ویزاکارت خود را با قیمت مناسب دریافت کنند.

تیم ارزی پی متشکل از قوی ترین تیم پشتیبانی می باشد که به شما کمک می کند که تمامی خواسته هایتان بجز ویزاکارت مواردی چون:

  • مسترکارت
  • پی پال
  • حواله ارزی
  • نقد کردن درآمد ارزی
  • شارژ حساب های بین المللی
  • وب مانی و پرفکت مانی را هم ساپورت می کند

و می توانید با امنیتی بالا سرمایه خود را در حساب های بین المللی خود وارد نموده و به آسانی با دنیا تعامل برقرار کرده و تحریم ها را دور بزنید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر