بازدید 4454

ممنوعیت تردد شبانه خودروها درسطح شهرهای هرمزگان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: ممنوعیت تردد شبانه در استان همچنان برقرار است و تردد خودروها در سطح شهرهای هرمزگان از ساعت ۲۱ تا سه صبح ممنوع می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 05 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ مجید صالح پور پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از این با تصمیم ستاد مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح بود که این ممنوعیت یک ساعت کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: عبور و مرور خودروها در این ساعت ها برای همه به جز خودروهای دارای مجوز ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ صالح پور با بیان اینکه مردم نقش مهمی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارند، گفت: اگر این روزها از اندک شیب نزولی کرونا در استان صحبت می شود، حاصل تلاش نیروهای درمان و تعامل خوب مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شرایط استان با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا، بسیار حساس و ناپایدار است و در صورت عادی انگاری شرایط از سوی مردم، ممکن است مسوولان ناگزیر به اعمال محدودیت های سخت تری برای کنترل شرایط شوند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یک هزار و ۲۸ نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و همچنین ۱۸ نفر مبتلا به کرونای جهش یافته در این استان ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار