بازدید 17789
۲

تنها راه کاهش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها با همین شدت در خوزستان ادامه یابد و مردم نیز همکاری کنند آمار مبتلایان به کرونا در این استان نزولی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲ 24 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی بهتر شده و از آنها انتظار داریم این همکاری را با جدیت بیشتری ادامه دهند تا شاهد روزهای خوبی در استان باشیم.

وی افزود: تصمیم برای تعطیلی استان در حیطه ستاد ملی کرونا است و ما تنها می توانیم پیشنهاد دهنده باشیم اما با تصمیم ستاد استانی، محدودیت های شدیدی در خوزستان اعمال شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر محدودیت های زیادی در استان اجرا شده که امیدواریم، بتوانیم پیک سوم بیماری را کنترل کنیم. قطعا همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل بیماری به ما کمک می کند.

وی عنوان کرد: از ابتدای پیک سوم بیماری با راهنمایی و اطلاع رسانی موفق شدیم مردم خوزستان را ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک کنیم. عمده مشکل ما در شهرهای قرمز است و قطعا با همکاری مردم می توانیم پیک بیماری را در این استان مهار کنیم.

ابول نژادیان بیان کرد: مراکز منتخب و ۱۶ ساعته در استان خوزستان در کاهش بار مراجعه به بیمارستان بسیار موثر هستند همچنین روزانه کار تست گیری در این مراکز انجام می شود.

وی افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی نیز در بیماریابی بسیار موثر بوده است و کمک می کند تا بیماران کرونایی شناسایی و در خانه قرنطینه شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این طرح با ۱۵ هزار نیرو در خوزستان شروع شد که هشت هزار نفر از آنها نیروهای دانشگاه علوم پزشکی و بیش از ۶ هزار نفر از نیروهای هلال احمر و بسیج می باشند که به صورت هماهنگ این طرح را اجرا کرده و تاکنون نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز قرار داشته و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد بسر می برند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من چند هفته پیش سفری به خوزستان داشتم ، مردم اهواز و شوشتر خیلی کم ماسک میزدند شاید حدود 50 درصد مردم ماسک داشتند و باقی مردم رعایت نمی کردند ، کاش به مردم خونگرم و حماسه ساز خوزستان آموزشهای بیشتری داده می شد و متوجه این خطر بزرگ بشوند که نزدن ماسک به مرگ عزیزانشان منجر خواهد شد .
مردم شریف ، عزیز و دوست داشتنی خوزستان لطفا رعایت کنید
این خوبتونه وای به بد.......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان