بازدید 7920
۴

در تگزاس بحران زده چه می‌گذرد؟

مناطق مختلف ایالت تگزاس آمریکا پس از بارش شدید برف و یخبندان بی سابقه، دچار فروپاشی شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 21 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی المیادین، مناطق مختلف ایالت تگزاس آمریکا پس از بارش شدید برف و یخبندان بی سابقه دچار فروپاشی شده است. ساکنان این مناطق به علت برف و بوران سخت، آب و برق ندارند و برای دستیابی به مواد غذایی به مراکز فروش یورش می‌برند. واقعا در این ایالت بحران زده چه می‌گذرد؟

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی با اشاره به وضعیت بغرنج ایالت تگزاس در حالی که تصاویر دختربچه پناهجویی نشان داده می‌شود که از شدت سرما گریه می‌کند و به خود می‌پیچید، گفت: در آمریکا این گونه با مهاجران و کودکان آن‌ها رفتار می‌شود. این کودک در داخل یکی از اردوگاه‌های پناهجویان در مرز‌های بین آمریکا و مکزیک، از شدت سرما که جسم نحیف او را نابود کرده است، شیون و زاری می‌کند. مهاجران در داخل چادر‌هایی که بیشتر به صندوق‌های برفی شباهت دارد و از هر گونه وسایل گرمایشی یا هر معیار دیگری از معیار‌های زندگی مطلوب محروم است، رها شده اند.

مهاجران در دو ایالت لویزیانا و تگزاس که برای دستیابی به پناهندگی تلاش می‌کنند، با شرایط سختی در مراکز نگهداری که بیشتر شبیه مراکز گروگان گیری است، مواجه هستند. در یکی از این مراکز شماری از وکلای دادگستری بدبختی این پناهجویان را منعکس کرده اند. والدین و فرزندان آن‌ها در بدترین شرایط به لحاظ بهداشتی، گرمایشی و کمبود آب آشامیدنی زندگی می‌کنند. اما این فقط مهاجران نیستند که دسترسی آن‌ها به آب و برق قطع شده است. میلیون‌ها نفر از ساکنان تگزاس به علت طوفان قطبی شدید که در یک هفته گذشته به صورت بی سابقه‌ای مناطقی را در قلب آمریکا درنوردیده است، با کاهش شدید دما مواجه هستند.

(تصایر یکی از خانه‌های سرما زده و گریه یک کودک در داخل آن) خبرنگار افزود: ساکنان این مناطق که خود را بدون برق و وسایل گرمایشی در محاصره می‌بینند، روز‌های دشواری را سپری می‌کنند و به همین علت ده‌ها نفر از آن‌ها جان خود را از دست داده اند. بسیاری از آن‌ها تصاویری را منتشر کرده اند که به علت یخبندان آب وارد منازلشان شده است.

همچنین لنز دوربین‌ها صف‌های طولانی مردم را به تصویر می‌کشد که برای دستیابی به مواد غذایی به مراکز فروش یورش می‌برند و برای خرید آب و مخازن پروپان صف کشیده اند. برق حدود ۲۰۰ هزار خانه در تگزاس به علت بارش شدید برف قطع و شبکه فاضلاب بهداشتی از کار افتاده است و به همین خاطر مقامات ایالت تگزاس از حدود هفت میلیون نفر از ساکنان این ایالت خواسته اند به علت رعایت موازین بهداشتی، آب را قبل از آشامیدن یا استفاده آشپزی بجوشانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
در سی سخت ودنا شرایط هم همینطوره به شکلی دیگر ..........؟!
من از دولت خواهش می کنم که ردیف بودجه ای برای کمک به مردم مستضعف تگزاس در نظر گرفته شود
این گزارش معتبر نشان می ده که وضع امریکایی ها از افریقایی ها هم بدتر هست . اگر امکان داشته باشه من هزار ریال می خواهم به انها کمک کنم . ایا امکان داره ؟!
خدایا کاری کن شب بخوابم و صبح در تگزاس بلازده بیدار شوم. چرا ما اینقدر در ایران راحت زندگی می کنیم؟؟؟ هوس کردم کمی طعم بلا را هم بچشم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم