بازدید 12145
۵

کاهش قیمت گوشت قرمز از چند روز آینده

دبیر کارگروه تنظیم بازار از کاهش قیمت گوشت قرمز از اواخر این هفته خبر داد و گفت: دست دلال‌ها از بازار گوشت حذف خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹ 21 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما عباس قبادی پس از جلسه با فعالان زنجیره تولید و توزیع گوشت قرمز در کشور افزود: مقرر شد در ۴۸ ساعت آینده اتحادیه دامدران هر کیلو دام زنده سنگین را با قیمت ۴۴ هزار تومان به واحد‌های بسته بندی تحویل دهد و آن‌ها متناسب با کیفیت دام، هر کیلو گوشت دام سنگین را ۸۰ تا ۸۸ هزار تومان از ۳ میدان میوه و تره بار آزادی، بعثت و پیروزی به قصاب‌ها عرضه کنند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار با تا کید بر اینکه در این روش دست دلال‌ها تا حد زیادی کوتاه خواهد شد گفت: به این ترتیب هر کیلو گوشت دام سنگین حدود ۱۰۰ هزار تومان و دام سبک ۱۲۰ هزار تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

سید احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران ایران نیز با تاکید بر اینکه تولید دام سنگین در کشور مازاد برمصرف است گفت: با توجه به محدودیت صادرات گوشت قرمز، و تصمیم‌های امروز، قطعی قیمت گوشت ۸ تا ۱۰ هزار تومان ارزان خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
به نظرتون مردم کل تهران بایست بروند از این سه نقطه خرید کنن و بعدش هم فقط همین عرضه قیمت رو پایین میاره؟!!!
زحمت کشیدین واقعا. خجالت بکشید
گوشت گوساله دیگر خیلی بی رحمی است
بقول باباطاهر " همی وعده کنی امروز و فردا نمیدونم که فردای تو کی بی ""
تا زمانی که تولید کننده گوشت و مرغ امید به صادرات دارند از عرضه ان خود داری می کنند
مورد دیگر اینکه یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت گوشت فروشگاه های زنجیره ای هستند که قیمت های خود را بالاتر از قیمت مصوب درج می کنند تا بتوانند کمی تخفیف دهند پس از مدت کوتاهی قیمت بالا می شود قیمت واقعی و این روند به صورت پله ای و مرحله به مرحله تکرار می شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس