بازدید 5271
با حضور مالک خودرو در دفاتر پیشخوان دولت

تمامی برندهای خودرویی زیر چتر «امدادیار» ایران خودرو قرار می‌گیرند

با همکاری دفاتر پیشخوان دولت، فروش اشتراک «امدادیار» شرکت امداد خودرو ایران در این دفاتر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 08 February 2021

تمامی برندهای خودرویی زیر چتر «امدادیار» ایران خودرو قرار می‌گیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- شرکت امداد خودرو ایران، در راستای گسترش خدمات خودرویی به تمامی مالکان خودرو، اقدام به ارایه «اشتراک امدادیار» کرده است. با در اختیار داشتن این اشتراک، علاوه بر دارندگان محصولات ایران‏‌خودرو، مالکان سایر خودروها نیز می‏ توانند از خدمات امدادخودرو ایران بهره‏‌مند شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت امدادخودرو ایران، دارندگان «اشتراک امدادیار» قادر خواهند بود بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، تمامی خدمات عمومی امدادی شامل باتری کمکی، سوخت‏‌رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس را در سراسر کشور دریافت کنند.
اشتراک امدادیار علاوه بر ارایه خدمات عمومی امدادی در محل، حمل رایگان خودروی متوقف ناشی از حادثه به نزدیک‏ترین نمایندگی یا محل مورد نظر مشتری را نیز انجام می‏‌دهد. دریافت خدمات مشاوره فنی تلفنی و همچنین انتقال سرنشینان در جاده‌ها از دیگر خدماتی است که در قبال دریافت اشتراک امدادیار به هموطنان ارایه خواهد شد.
از اهداف کلیدی این طرح، می‌توان به کاهش دغدغه مشتریان در هنگام حادثه و تصادف جهت انتقال خودرو و انجام هماهنگی برای انتقال سرنشینان به محل امن و ارایه خدمات با ضمانت رسمی و معتبر در صورت خسارت احتمالی حین خدمت اشاره کرد.
با توجه به شمولیت تمامی برندهای خودرویی در این طرح، از این پس تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توانند با تهیه اشتراک امدادیار از دفاتر پیشخوان، آن را به‌عنوان تسهیلات سازمانی پایان سال و یا مناسبت‌های دیگر به کارکنان خود ارایه دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان