بازدید 25352
۸

وعده وزیر صنعت برای ارزان شدن لوازم خانگی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت‌های لوازم‌خانگی روزبه‌روز در حال کاهش است، در بخش ورق تمهیداتی برای خودروسازان و لوازم‌خانگی اندیشیده شده تا به‌سرعت و باقیمت مناسب محصولات خود را تحویل دهند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 21 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین خط رباتیک تولید انواع یخچال و فریزر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تحریم سبب شد بخش لوازم‌خانگی کشور با توجه به محدودیت‌های ایجادشده حدود ۴۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: در برخی از اقلام تا ۱۰۰ درصد نسبت به تحریم با رشد روبرو بوده‌ایم و بخش ساخت داخل با رشد قابل‌توجهی روبرو شده است، امروز بازدید از کارخانه داشتیم که خط جدید یخچال با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲۰۰ نفر اشتغال راه‌اندازی شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: حتی اگر تحریم برداشته شود با توجه به رشد خوبی که در بخش تولید لوازم‌خانگی پیدا کردیم به رشد خود ادامه می‌دهد و تحت تأثیر تحریم قرار نمی‌گیرند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: قیمت‌های لوازم‌خانگی روزبه‌روز در حال کاهش است و امیدوارم برند ایرانی در منطقه به جایگاه خود برسد، در بخش ورق تمهیداتی برای خودروسازان و لوازم‌خانگی اندیشیده شده تا به‌سرعت و باقیمت مناسب محصولات خود را تحویل دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
بهترین راه بچه دنیا نووردنه. دیگه مسکن لوازم خانگی خودرو .... همه چی خودش ول میشه
خواهشا یکی به این مسئولین بگه فقط ساکت باشن ..... بابت هر چیزی صحبت کنن برعکسش در میاد
دیروز رئییس بانک مرکزی میگه منابع بیشتری ارز میاد دلار رفت بالا
این ٱقا میگه لوازم خانگی ارزون میشه
فردا قیمتا میره بالا
یا خدا دوباره می‌خواد همه چیز گرون بشه
جناب وزیر وعده توخالی و شعار نده؛ عمل کن.
وعده، شعار، حرف. تنها چیزی که مسوولین بلدن
تحریمهای واردات کالای خارجی توسط عده ای فرافکن متصل به رانت و انحصار و احتکار برقرار شد که موتور لوازم خانگی را از عمان و دوبی و ... به صورت قاچاق وارد می کنند و با سرهم کردن پوسته خارجی به چندین برابر قیمت می فروشند تا جیب ملت را خالی کنند ای مردم آگاه باشید همه این ممنوع بودن واردات اجناس خارجی فقط بهانه ای باری چپاول جیب شماست و لاغیر.
وعده سرخرمن اب رفته به جوی برنمیگردد
گوشمون پره از وعده های ۴۰ ساله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان