بازدید 9362
۵

جزئیات بازگشایی مدارس در خراسان رضوی

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با تشریح نحوه بازگشایی مدارس در استان گفت: دانش‌آموزان پایه اول حروف و کلمات را به خوبی نشناخته‌اند و دانش‌آموزان پایه دوم نیز تنها بخشی از سال گذشته را به صورت حضوری گذرانده‌اند و آموزش‌های مجازی برای این گروه از دانش‌آموزان تقریبا امری غیر ممکن است.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 11 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قاسم‌علی خدابنده در در جلسه شورای سلامت مدارس استان اظهار کرد: از ابتدای بهمن‌ماه کلاس‌های درس در مناطق زرد در پایه‌های اول و دوم ابتدایی و همچنین دروس مهارتی هنرجویان هنرستان‌ها حضوری تشکیل خواهد شد و در مناطق آبی نیز همه کلاس‌های درس در تمامی مقاطع تحصیلی در مدارسی که کمتر از ۵۰ دانش آموز دارند، حضوری تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در مناطق نارنجی و قرمز هیچ کلاس درسی به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد و آموزش به شیوه مجازی ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی بیان کرد:
در کلاس‌های درسی که تعداد دانش‌آموزان آن بیش از ۱۰ نفر است، با مدیریت شورای مدرسه دانش‌آموزان در ایام هفته توزیع خواهند شد تا همه دانش‌آموزان بتوانند از آموزش‌های حضوری بهره‌مند شوند.

خدابنده عنوان کرد: ما نیز نگران این هستیم که برگزاری حضوری کلاس‌های درس و به‌تبع آن آمدوشد دانش‌آموزان و همکاران سبب افزایش شیوع ویروس کرونا شود، اما از سوی دیگر نیز نگرانی‌هایی هم بابت تبعات دوری دانش‌آموزان از آموزش وجود دارد، لذا از همکاران، دانش آموزان و اولیاء محترم می‌خواهیم با حساسیت دستورالعمل‌های بهداشتی را در محیط مدارس رعایت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، وی افزود: دانش‌آموزان پایه اول حروف و کلمات را به خوبی نشناخته‌اند و دانش‌آموزان پایه دوم نیز تنها بخشی از سال گذشته را به صورت حضوری گذرانده‌اند و آموزش‌های مجازی برای این گروه از دانش‌آموزان تقریبا امری غیر ممکن است. همچنین دروس مهارتی در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیاز به حضور در کارگاه و کار با ابزار و تجهیزات دارد و عملا به وسیله آموزش‌های مجازی امکان‌پذیر نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
به نظرم بازگشایی مدارس در تمامی مناطق ایران کار بسیار اشتباهی هست. این کرونا ار لحظه احتمال افزایش مبتلایان را به همراه دارد و بایستی دقت بسیار کرد و با تصمیمات نادرست جان فرزندانمان را به خطر نیدازیم.
این روش غیرحضوری بسار عالی است و بایستی اجازه دهیم به همین منوال سپری شود و در نهایت آزمون را حضوری برگزار کنیم و ان شالله در مهر ماه سال بعد در ابتدا حضوری برگزار کنیم.
انشاا... مدارس برای برپایی هر چه باشکوه تر ایام دهه فجر بازگشایی خواهند شد.
در حال حاضر که واکسن که نداریم، مردم هم که به طرز صحیحی رعایت بهداشت و پروتکل ها را نمیکنند، شما هم با این تصمیمات عجیب باز کردن مدارس، آتش بزنید به سلامت و جان مردم.

موفق باشید.
من که اجازه حضور فرزندم در مدرسه را نمی دهم حتی اگر مردود شود. از طرفی مردم باید تمام تجمعات خانوادگی را نداشته باشند و از طرفی بچه های کوچک را دور هم جمع می کنند
چون جهت تلفات بازگشایی مورد مواخذه نشدند باز می خواهند فاجعه افرینند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان