بازدید 13180

دریافت ۷۰۰ هزار دلار از عراق بابت برق

اردکانیان، وزیر نیرو: دیروز مسئول هیئتی بودم برای پیگیری مسائل مربوط به توسعه روابط اقتصادی دو کشور و به عراق رفتم. در خصوص مطالبات مربوط به صادرات برق و گاز به عراق جلسات خوبی برگزار شد و توافقات خوبی صورت گرفت. بخشی از مطالباتمان، یعنی چیزی حدود ۷۰۰ هزار دلار دریافت کردیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 30 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، وزیر نیرو گفت: بخشی از مطالبات ایران از عراق در حوزه صادرات برق، یعنی چیزی حدود ۷۰۰ هزار دلار را دریافت کردیم.

رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت در رابطه با نتایج سفر به عراق در زمینه صادرات برق، اظهار کرد: دیروز مسئول هیئتی بودم برای پیگیری مسائل مربوط به توسعه روابط اقتصادی دو کشور و به عراق رفتم و با وزاری برق، تجارت و روسای کل بانک مرکزی و بانک تجارت عراق گفتگو داشتم. امیدواریم اجلاس پیش رو منجر به توسعه روابط شود.

وی عنوان کرد: در خصوص مطالبات مربوط به صادرات برق و گاز به عراق جلسات خوبی برگزار شد و توافقات خوبی صورت گرفت. بخشی از مطالباتمان، یعنی چیزی حدود ۷۰۰ هزار دلار دریافت کردیم.

اردکانیان در ادامه با بیان اینکه فردا پنجشنبه در پویش هر هفته الف-ب ایران پروژه‌هایی در آذربایجان غربی، اردبیل و اصفهان افتتاح خواهیم کرد، گفت: با این تعداد افتتاح ان شاءالله ۱۹۰ پروژه به بهره برداری خواهد رسید. از مهمترین آنها افتتاح سد کانی‌سیپ در آذربایجان غربی است و فردا افتتاح رسمی خواهد شد.

وی در رابطه با خاموشی معابر اتوبان‌ها گفت: خاموشی اتفاق نیفتاده اما طبیعتاً وقتی در اوج گرما در تابستان یا در آستانه فصل سرد در زمستان هستیم طرح‌های مدیریت مصرف با جدیت دنبال می‌شود. البته عادت صحیح مصرف کردن را باید در تمام ابعاد به کار بگیریم. ما دل مشغول گاز مورد نیاز برای نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها هستیم و سعی خواهیم کرد در بخش‌هایی که نیاز به اصلاح دارد تصمیماتی اتخاذ شود. یکی از این موارد، خاموشی در معابری است که مشکلی ایجاد نکند. اگر در شهرهایی مشکلاتی ایجاد کرده یا ایجاد کند، برطرف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۳
نقدی گرفتید دیگه؟ چندتا چمدان شد؟
همش700هزار
به گدایی افتادیم
700000 که در حد طلب یک شرکت کوچیکه داش
خب خدارو شکر مملکت پول دار شد :)
خسته نباشید خدا قوت
700 هزار دلار !!!!!!
اونو که از یکی از صرافی های فردوسی هم میتونستید بگیرید که انقدر باعث حقارت ایرانی ها نشید.
شرم آوره که اصلا خبرشو رسانه ای میکنید.
آخه 700 هزار دلار رقمیه که وزیر نیروی ایران بخواد در موردش گزارش بده؟!
از 6 میلیارد دلار بدهی؟؟؟؟
بفرستید به غزه چراغی که به غزه و یمن و سوریه روا است بخانه حرام است
خسته نباشید 700 هزار دلار که می شه خرج رفتن جناب عالی به عراق
700 هزاردلار ازطلب وصول شد!!! چه رقم حيرت آوري !!! قيمت يك آپارتمان 100 متري در يك منطقه متوسط شهر تهران . خسته نباشيد .
میلیاردها دلار دلرید از ثروت کشور به عراقیها پول میرسانید آنوقت فقط 700 هزار دلار گرفتید اظهار موفقیت میکنید؟!!...خجالت آوره ....
700 هزار دلار هم نه چیزی حدود 700هزار دلار!!!!!
با این سیاست ها کشور را در چه وضعیتی قرار دادین....
چه بودیم چی شدیم!!!
700 هزار دلار هم شده پول بلیط هواپیمای تو و هیات چند ده نفره همراهت و پول شام نعارت و حق ماموریت تو و لشگری که با خودت بردی ... پس هیچ کاری نکردی منت سر مردم نزار
آیا 700هزار دلار، رقمی قابل توجه بین مبادلات مالی دوکشور محسوب میشود؟ 700هزار دلار ارزش یکواحد آپارتمانی با ابعاد در شمال تهران است. آیا رقمی است که آقای وزیر خبر از موفقیت خود در دریافت مطالبات ایران ازعذاق اعلام می نمای؟ ن
هفتصد هزار دلار در برابر طلب پنج میلیارد دلاری که عددی نیست !!
۷۰۰هزار دلار از گدایی بدتره. مجبورید اطلاع رسانی می کنید؟
سلام عجب اوضاعی شده است اخذ 1% طلب
کاش از ملتم با همین اخلاق خوب پول میگرفتید.700 هزار دلار در قبال 2 میلیارد دلار..خسته نباشید
باورنمیکنم شماها ازعزیزان عراقی غرامت بابت برق بگیرید جل الخالق
700هزار دلار؟
۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰حدودهفده میلیاردوپانصدمیلیون تومان،،حال تصورکنیدباچه مشکلاتی مابایدبرویم وباخواهش وتمنااین پول رادریافت کنیم یاتبدیل به کالاکرده وبه ایران برسانیم،چقدربی انصاف بودندآنانی که یک شبه میلیاردهاپول این ملت رااختلاس کردند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار