بازدید 42747

ادعای وزیر اطلاعات اسرائیل درباره ترور شهید فخری‌زاده

در حالی که بر اساس اعلام برخی منابع، مدارکی به دست آمده است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ترورشهید محسن فخری زاده دست دارد، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو در سخنان اخیر خود اشاره ای به دخالت این رژیم در ترور شهید محسن فخری زاده نکرده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 30 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یک شبکه رادیویی داخلی با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژِیم صهیونیستی در سخنان اخیر خود درباره دستاوردهایش اشاره ای به دخالت در ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی نکرده است.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، کوهن افزود: وی در حال اشاره به گفت‌وگوهایش با کشورهایی بوده که پیشتر اسرائیل با آن‌ها رابطه نداشته است.

وی در ادامه اظهارات وقیحانه خود گفت: حذف محسن فخری زاده از جهان به خاورمیانه و تمام دنیا کمک کرده است. هرکسی که در ساخت سلاح هسته ای نقش فعال داشته باشد، باید از بین برود.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی است که یک مقام صهیونیستی روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز درباره ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در حوزه دفاعی و هسته ای اذعان کرد که رژیم صهیونیستی پشت این اقدام جنایتکارانه قرار داشته است.

وی که بنابر گزارش نیویورک تایمز سال ها پیگیر پرونده شهید فخری زاده برای اسرائیل بوده است، گفت: جهان باید برای ترور محسن فخری زاده ممنون اسرائیل باشد.

این مقام صهیونیستی همچینن گفت: ما به انجام اقدامات لازم علیه برنامه هسته ای ایران ادامه خواهیم داد.

بخش عربی شبکه العالم نیز امروز (دوشنبه) به نقل از منبع آگاه اعلام کرد: مدارکی به دست آمده است که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در ترور محسن فخری زاده دست دارد.

این منبع افزود: رژیم صهیونیستی عناصر معاند ضد انقلاب اسلامی ایران را برای انجام این عملیات به کار گرفت.

این منبع همچنین تاکید کرده است که سلاح مورد استفاده در عملیات ترور دانشمند هسته ای ایران ساخت اسرائیل بوده است و از طریق ماهوارهای کنترل می شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۸
اگه اینجور باشه باید ترامپ نتانیاهو بن سلمان رو حذف کنیم تا منطقه آروم بشه ......
"وی در ادامه اظهارات وقیحانه خود گفت: حذف محسن فخری زاده از جهان به خاورمیانه و تمام دنیا کمک کرده است. هرکسی که در ساخت سلاح هسته ای نقش فعال داشته باشد، باید از بین برود."

خب پس اهداف انتقام گیری کاملا مشخص شدند.
پاسخ ها
h
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ضمن اينكه خود سران اسرائيلي هم كساني هستند كه در ساخت سلاح هسته اي دست دارند و بايد اين موضوع براي اونها هم صادق باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
حیفا را نابود می کنیم
مرگ بر اسرائیل
حالا بازرسان را اخراج میکنیم ببینید چه اشتباهی کردین
غزه را برای چندین سال تحت تحریم زمینی و هوایی قرار داده اند
مردان و زنان و کودکان را هر هفته می کشد و به کشورهای تروریست کمک می کند .... آمریکا با حمایت از این رژیم خودش را بی اعتبار کرده و در جنایات آن شریک است
منتظر اون روز هستم که دم خروس از یه گوشه ای در بیاد که کار کی بوده؟!
اسرائیل اگر در تروری نقش داشته باشد. نقش خودش رو تکذیب نمی کنه. احتمالا این ترور کار جاهای دیگه بوده
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
یعنی اینقدر به صداقت اسرائیل اعتقاد داری
بهتره همینجوری ناشناس بمانی والا چشم می‌خوری
راه درویی ندارید و این بار فرق دارد با سال 88 چون دیگر ما فقط تماشا نمی کنیم پس منتظر باش و از ترستون مراقب باش خیس نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
میشه بگید دقیقا تا الان چه انتقامی و اقدامی کرده اید ، فقط رجز خوانی و شعار که نمیشود ، اینبار هم مثل گذشته صلاح مصلحت میکنید و تمام .
وزیر اطلاعات رژیم کودک کش صهیونیستی گفته :"هرکسی که در ساخت سلاح هسته ای نقش فعال داشته باشد، باید از بین برود."
ایشان شدیدا راست گفته و ما هم به همین خاطر می خواهیم اسرائیل باید از بین برود.
چون نزدیک 200 تا کلاهک هسته ای دارد و همچنانکه این رژیم منحوس حتی به کودکان نیز رحم نمی کند حتما باید از بین برود.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
گل گفتی برادرم
آقای وزیر اطلاعات مگر رژیم صیهونیستی یک دشمن کثیف و خونخوار و کودک کش نیست انتظار داری راست و حسینی (بزنه توی سرشون) بگن ما ترور رو انجام دادیم ،اولا ما با اشراف اطلاعاتیمون باید بفهمیم کار چه کسی بوده و صحت و سقم موضوع رو نباید از زبان رییس رزیم جعلی بشنویم دوما از ترسشون هست که کتمان می کنند که ایران انتقام بگیره انتظار خیلی بیشتری از وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
شما این متن رو خوندی برادر یا همینجوری میخوای اظهار وجود کنی
پیشنهاد می کنم همین را هدف قرار دهیم
وزیر اطلاعات اسرايیل یوسی کوهن است ، به اشتباه الی کوهن نوشته ایید
تکذیب حضور مهاجم در صحنه درگیری پایین آوردن سطح امنیت کشور است. مگه فیلم علمی تخیلی تعریف می کنین که با یه تیربار کنترل از راه دور از فاصله بیش از 100 متر با دقت بسیار بالا جان دانشمندان را به بازی گرفت؟! بگردین حتما رد پای حضور انسانی را پیدا می کنین.
اخیرا نوشتید این شهید با اسلحه آمریکایی ها شهید شد. اگر حفاظت از شخصیت ها مثل مقاله نویسی تان باشد. خدا به دادمان برسد
ما اگر یک جوالدوز به اسراییل می زنیم یک سوزن هم به خودمون بزنیم چرا کشور ما اینقدر از نظر امنیتی ضعیف است ومتصدیان امنیت کشور هیچ چیز به روی خودشون نمیارند امریکا وکشورهای دیگه امنیتشان را از خودشون شروع می کنند یا آیا ما می تونیم در اسراییل اسزاییلیها را ترور کنیم اگر نمی توانیم پس بهتره ما هم روش افزایش امنیت داخلی را پیگیری کنیم که به این راحتی افراد ترور نکنند یکی از علتها این است که برخلاف آنچه گوش مردم ایران کر کرده عملیات وزرات اطلاعات وسایر نیروهای اطلاعاتی است که خیلی ضعیف عمل کرده‌اند
اگر هرکسی که در ساخت سلاح هسته ای نقش فعال داشته باشد، باید از بین برود. پس همه شما باید از بین یرید
اظهارنظرهای پیش دستانه
ما با این همه دانشمند هسته ای موشکی چرا کارت ملی نمیتونیم تولید کنیم یک ساله یه برگه پاره شده کارت ملی ما!!!
کی این متن رو نوشته همش غلط
باگذر زمان همه چیز اثبات میشه
ایران هم هیچ ایران فقط نگاه، ایران فقط سکوت، ایران فقط ادعای انتقام
مسولین عزیزاطلاعات خواب دیگه بسه الان اسرائیل میگه هرکس درامورهسته ای فعالیت کند باید کشته شود!!! جدی بگیرید بگذریم ازاینکه خودوزیراطلاعات درتلویزیون قبلاگفت زمان عهده دارشدن این پست به رئیس جمهور گفتم من این پستو... ایشون گفت توسی ی خدا کمکت می‌کند آقای رئیس جمهور باید جواب دهد
مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایتکار
کارعربستانه بگردیم اونجا بعدهم بزارین کمی آب از آسیاب بیفتد اول ریشه ین سلمان خان رو جمع کنین
رژیمی که خودش دههاکلاهک هسته ای داره بهتردراین موردنظرنده
اين يارو يك جمله كليدي گفته كه بهتر است همان را برجسته كرده و دنبال عملي كردن آن در دنيا باشيم: "هر كس در ساخت سلاح هسته اي نقش فعال داشته باشد بايد از بين برود"
بازرسي دائمي بازرسان انرژي اتمي نشاندهنده اين است كه ايران نه سلاح هسته اي دارد و نه به دنبال ساخت آن است ولي اسرائيل چندين كلاهك هسته اي دارد كه هيچكدام هم تحت كنترل نيستند لذا تمام كساني كه اين سلاحها را تدارك ديده و يا ساخنه اند بايد از بين بروند.
در مقابل سگ هر چقدر کوتاه بیایی جری تر می شود و سگی که حسابی کتک بخورد مادام العمر ترس در وجودش نهادینه می شود رژیم صهیونیستی مانند سگ ولگرد است و رفتارش بستگی به پاسخ ج.ا. ایران دارد... کاش حضرت اقا شخصی در این برهه چون نادرشاه در لشکرش می داشت
لعنت به این خوناشامان کثیف یعنی اینها ول کن نیستند باید سپه سالاران ایرانی این نحس خون آشام رو از بین بروند تا برند این حرف زدن ها پایان یابد
مرگ بر امپریالیسم عربی
مرگ بر اسرائیل
انتقام گرفته می شود مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا
بعد از موشک ایرانی که عربستان امروز از طریق یمن نوش جان فرمود و ۱۵ افسر بلند پایه عربستانی کشته و زخمی شدند ، مقامات اسرائیلی دست به انکار میزنند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس