بازدید 46035
۱
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر داد:

تعطیلی یک هفته‌ای ادارات اصفهان از فردا

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ادارات دولتی در ۱۴ شهرستان استان اصفهان که وضعیت قرمز دارند از فردا به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 27 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الله غلامی در خصوص تعطیلی ادارات در استان اصفهان، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات دولت تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی وابسته به دولت از فردا شنبه ۸ آذر ماه به مدت یک هفته در مناطق قرمز تعطیل هستند، بنابراین ادارات دولتی در ۱۴ شهرستان استان اصفهان که وضعیت قرمز دارند از فردا تعطیل خواهند بود.

وی افزود: فقط کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی حضور آنان در محل کار ضروری باشد می‌توانند در محل کار حضور یابند؛ بنابراین مدیران دستگاه برای خدمات ضروری و ماموریت‌های اساسی متناسب با نیاز ارائه خدمات می‌توانند از پرسنل خود در محل کار استفاده کنند و دستگاه‌هایی که معمولا مشمول این ضرورت هستند عبارتند از ادارات برق و گاز، امداد و نجات و خدمات شهریِ شهرداری‌ها و بانک ها.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: در شهر‌های نارنجی و زرد استان همان وضعیت سابق را داریم به این معنا که در شهر‌های نارنجی یک دوم کارکنان ادارات در محل کار حاضر و در شهر‌های زرد دو سوم در محل کار حاضر می‌شوند.

غلامی تصریح کرد: اداراتی که خدمات آنان غیر ضروری محسوب می‌شود اگر مدیر دستگاه مربوط تشخیص دهد که بخشی از فعالیت آن اداره به شکلِ خدمات ضروری است می‌تواند از تعداد کمی از پرسنل خود در آن بخش که ضروری تشخیص داده برای ارائه خدمات ضروری استفاده کند.

وی با بیان اینکه نتیجه هفت روز اعمال محدودیت که از هفته گذشته برقرار شد مثبت ارزیابی می‌شود، خاطرنشان کرد: در نتیجه اعمال این محدودیت‌ها ۴۷ درصد کاهش تردد‌ها را به مبادی ورودی استان شاهد بودیم و حجم سفر‌های شهری نیز در طول روز ۳۵ درصد کاهش پیدا کرد. همچنین بیش از ۹۵ درصد کاهش تردد‌ها را از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح داشتیم و بیش از ۹۰ درصد مشاغل و صنوف، دستورالعمل‌های بهداشتی را دقیق رعایت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: با توجه به آمار بسیار خوبی که شاهد هستیم جا دارد از تمام صنوف، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی و مردمی که نکات بهداشتی را رعایت کردند قدردانی کنیم. انتظار می‌رود در هفته دوم محدودیت‌ها نیز این همکاری را شاهد باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
خواهشمندیم خروج اتومبیل ها را در روزهای ۵شنبه وجمعه از درب منزل ممنوع کتید تا دورهمی های خانوادگی کاهش یابد .اگر طرح زوج وفرد از درب متزل اجرا شود وممنوعیت ترافیک وسایط نقلیه شخصی از ساعت ۶بعداظهر تا ۶ صبح اعمال شود کمک بزرگی است برای پیشگیری از ابتلا بیماری کروناودر کاهس ابتلا به بیماری کرونا بسیار بسیار موثر است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر