بازدید 44304

مارادونا؛ از روابط نامشروع تا کوکایین و سفر خیریه!

دیگو مارادونا روابط خارج از ازدواج زیادی داشته و تا سال گذشته ۲ فرزند او در کشور‌های کوبا و ایتالیا پیدا شدند. نهایتا این اسطوره اعلام کرد هر دو فرزندان خودش هستند. مارادونا کار‌های خیرخواهانه‌ زیادی برای تحقق آرزوی کودکان بیمار و یا فقیر انجام داد
کد خبر: ۱۰۱۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 26 November 2020

مارادونا بعد از خداحافظی از مستطیل سبز و ورود به دنیای مربیگری، چند باری در حال استعمال ماریجوانا و کوکایین روی نیمکت و حتی داخل اردوی درون تیمی دیده شده بود و بابت استعمال دخانیت هیچ ابایی نداشت.

دُن دیگو بعد از خیانت به همسر اول خود، با چند نفر دیگر رابطه برقرار کرد، اما هیچ کدام از این روابط دوامی نداشت و مارادونا برخی از همسران خود را حتی کتک زد.

مارادونا کار‌های خیرخواهانه‌ای هم انجام داده و برای برآورده کردن آرزوی کودکان بیمار و یا فقیر سفر‌های زیادی به نقاط مختلف جهان انجام داده است.

Maradona recordó al "Che" Guevara y pidió que "en las escuelas cuenten su  historia" - Radio Mitre

زندگی ال دیه گو ۳ بار توسط مستندسازان ساخته شد و قرار بود برای چهارمین بار این اسطوره رو به روی دوربین برود که عمرش کفاف نداد.

اسطوره فوتبال آرژانتین یک استادیوم با گنجایش ۲۶ هزار نفر در شهر بوینس آیرس به نام خود داشت. بیشتر مواقع بازی‌های محلی و منطقه‌ای در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

دیگو مارادونا روابط خارج از ازدواج زیادی داشته و تا سال گذشته ۲ فرزند او در کشور‌های کوبا و ایتالیا پیدا شدند. نهایتا این اسطوره اعلام کرد هر دو فرزندان خودش هستند.

در سال ۲۰۱۹ مارادونا دالما دختر خود را از ارث محروم کرد تا بیشتر از این در زندگی خصوصی پدرش سرک نکشد.

پس از تایید اعتیاد مارادونا به مواد مخدر، پله علیه اسطوره آرژانتینی انتقادات تندی را بیان کرد و همین مسئله باعث ایجاد تنش در روابط این ۲ ستاره پیشین فوتبال شد. البته ماردونا و پله پس از چند سال با هم آشتی کردند.

مارادونا اهل مصاحبه نبود و گهگاهی با خبرنگاران دچار تنش‌های لفظی و فیزیکی می‌شد.

دیگو از منتقدان اصلی سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی بوده و بار‌ها اعلام کرده بود حامی کودکان مظلوم فلسطینی است.

مارادونا از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا متنفر بود و بار‌ها او را با مصاحبه‌های خود با خاک یکسان کرده بود.

مارادونا از نزدیکان گابریل کالدورن سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بود.

اسطوره فوتبال آرژانتین بار‌ها اعلام کرده بود فوتبال او و پله از لیونل مسی بهتر است.

فوتبالی‌ترین | مارادونا و سيگار برگ

دُن دیگو در مصاحبه آخر خود اعلام کرد سطح بازی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در مستطیل سبز برابری می‌کند و هر ۲ را به یک میزان دوست دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
با سلام:
معمولا رسم است از خوبی های متوفا میگویند و نه از بدیها
انشالله خداوند تبارک و تعالی ببخش و بیامرزد.
ما انتظار داریم مارادونا باید به مسجد میرفت و نماز میخوند و در مراسم های مذهبی شرکت میکرد بابا اونجا ارژانتینه فرهنگ و نژادشون فرق دارن
خدارو شکر اینبار بخشی از واقعیت های تلخ رو جهت اطلاع متعصبین کور نوشتین.
دفتر زندگی مار دانا بسته شد . ازافتضاحات مار نادان چه خبر؟!
حالا که فوت کرده نباید اینجوری تیتر میزدید و مطلب مینوشتید.عکس هم خوب نیست
چرا دنبال خراب کردنش هستین اونم درست یک روز بعداز مرگش؟ در فوتبال اسطوره بود...شاید در باقی زمینه ها اسطوره نبوده... ولی این کار شما هم از نظر اخلاقی اصلا درست نیست...حداقل بزارید یه مدت از مرگش بگذره بعد ازین دست مقالات بزارید...
آدم رو یاد انسانهای بخیل و حسود میندازین! واقعا که...!
خدا براشون ساخته ؛ تا چهلم مارادونا هم سر ملت را با این حرفها گرم کنند .
خوبه بعد از مرگ هرکسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه اسرار زندگی شو منتشر کرد؟؟؟!!!!
چه شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینها را الگو حساب می کنیم اشتباه ما انسانها است
هیچوقت انتظار انسان بودن از یک کمونیست ندارم.
تابناک عزیز
ما در مملکتی زندگی میکنیم که بنام مملکت اسلامی.
در آموزه‌های دینی گفته میشه آبروی کسی رو نباید برد،تهمت زده نشه،مساله خیانت باید براساس شروط خاص ثابت بشه، غیبت کار پسندیده ای نیست و اینکه پشت سر مرده بد گویی نکرد و ........
حالا چرا کسی که چیزی از مدت فوتش نگذشته دارید آبرو ریزی میکنید !!!!!!!

همه بدن ما خوب ،؟؟؟؟؟؟؟
مگه اونورم روابط مشروع و نامشروع دارن؟
سرمربی فلان باشگاه "فرهنگی" ورزشی تان همانطور که راه می رود مثل نقل و نبات به حریفش توهین ناموسی می کند (جرم اتفاق افتاده است نیاز به شاکی خصوصی ندارد) میلیون ها تن می بینند و هیچکس هیچ عکس العملی نشان نمی دهد نه مدیر آن باشگاه "فرهنگی" ورزشی تا وزارت محترم ورزش و بیا اینطرف وزارت کشور و نیروی انتظامی و قوه محترم قضائیه! انگار مسولان و مقامات نظام مقدس جمهوری اسلامی با جرم مستوجب حد، نص صریح قرآن کریم، مشکلی ندارند و کاملا برایشان عادی است!!!
شما اصلا صلاحیت اخلاقی خرده گرفتن به دیگران را ندارید. یک سوزن به خودتان بزنید سپس جوالدوز به دیگران.
(و این رسوایی، چیزیست که آشکار شده است، مطمئنم دستگاه های امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاعات بسیار بیشتری از جرم های سنگین صورت گرفته دارند که این پر کاهی در مقایسه با آنان بیش نیست)
گور پدرش سرانجام خدای مهربان فهماند که هیچ احدی بیهوده زات وپورت نکنه.
تمام روابطی که صیغه محرمیت خوانده نشود نامشروع است.
با این اوضاع اخلاقی که داشته چی به به و چه چهی براش راه انداختید؟ شاید بهترین بازیکن دنیا باشه ولی چیزی که برای انسان می مونه اخلاق خوب و صفات پسندیده است. با این حال براش رحمت و آمرزش از خداوند متعال طلب می کنیم.
مارادونا؛ از روابط نامشروع تا کوکایین و سفر خیریه!_________نام نویسنده این مقاله رو نمیدونم ولی هرکه هست خلاف شرع نوشته ومستوجب حد قذف است نویسنده بی اطلاع به کدام دلیل شرعی فرزندان مرحوم مارادونا را نامشروع معرفی میکنی مگر آنهایی که یواشکی صیغه میکنن وپس از مرگشان مشخص میشود چند رقم بچه زیر تابوتش را گرفته اند همین کار مارادونا را نمیکنن چطوری وجدانت قبول میکنه انسانی را نامشروع بنامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مارادونا یه اسطوره فوتبال بود نه اسوه اخلاق مردم بخاطر اینکه مارادونا بهترین فوتبالیست تاریخ هست اونو دوست دارن لطفا با این تیترها مارادونا رو تخریب نکنید
کلی به این دو کلمه روابط نامشروع آنهم برای فردی غیر مسلمان و ساکن کشور دیگری خندیدم.کم کم امر برشما مشتبه شده که کل دنیا باید از اصول اخلاقی و دینی شما پیروی کنند.
بازیکن فوق العاده ای بود خدایش بیامرزد
سلام ایشون اسطوره فوتبال جهان بودن من به عنوان مسلمان و شیعه خیلی دوسش دارم چون ضد ظلم حرف میزدن و ابایی از کسی نداشتن ضمنا زندگی شخصی ایشون به ما ربطی نداره چرا به عنوان یه مسلمان از پیامبرمون و ائمه الگو نمیگیریم راجبه دیگران قضاوت نکنیم و به کسی تهمت نزنیم
دیگو آرماندو مارادونا فقط برترین اسطوره فوتبال در جهان نیست. اون مسلمان نبود اما پشتوانه نیازمندان و فقیران و حتی مظلومان فلسطینی بود. شیفته خودش، بازیهاش و شخصیت منحصر بفردشم . اون فقط در زمین بازی نمیکرد بلکه در پشت قدمهاش، دویدنهاش، دریبل کردنهاش، پاس دادنهاش و گل زدنهاش آثار مردانگی غیرت قدرت و غرور و شجاعت دیدم. برای نویسنده این مطلب هم خیلی متاسفم که خیلی راحت به خودش اجازه داد بر علیه چنین مرد بزرگی این مطالبو بازگو کنه. از شنیدن خبر فوتش بسیار متاثر شدم و باتمام وجودم از خداوند منان برای روحش آرزوی آرامش ابدی میکنم و امیدوارم خداوند رحمتش کنه
برای نویسنده این مطلب هم اظهار تاسف میکنم که این مهملات را بر علیه اسطوره دوست داشتنی جهان نوشته و بهیچوجه تاییدش نمیکنم. ضمن آنکه زندگی خصوصی ایشون به هیچکس ربطی نداره.
پناه بر خدا.در جامعه اسلامی وقتی به دنیا میای,در گوش راست اذان میگن,در گوش چپ اقامه.روی تاقچه خونه همه هم ده تا قرآن و مفاتیح هست.الی ماشاا,,,مسجد و روحانی موعظه گر و ایام محرم و,,,,,وجود داره.با این اوصاف اوضاع اخلاقی خراب و داغونه و کوس رسوایی ما مسلمان نماها همه جا رو پر کرده. مارادونای بیچاره که تو محیط عریونی به دنیا اومد و بزرگ شد وکسی اذان و اقامه براش نگفته, ادعای دین هم نداشته.وای به حال ما......
ب گفته خودش من فقط ب خودم بدکردم .پس قاضی نشوید وکسی رامحاکمه نکنیداگرقضاوت ومحاکمه ای باشد کارخداست. روحت قرین ارامش ابرمردفوتبال تاریخ نام ویادمارادوناهمواره دردل ماماندگاراست وجاودانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر