بازدید 9509
مدیرکل بازرسی گیلان خبر داد

ضرب الاجل ۴۵ روزه به صاحبان کالا‌های اساسی

مدیرکل بازرسی گیلان به صاحبان کالا و مدیران دستگاه‌های متولی به منظور ترخیص کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از انبار‌های بندرانزلی ضرب الاجل ۴۵ روزه داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 22 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیف الله مسرور در راستای اهمیت توجه به امور معیشتی مردم درخصوص توزیع به موقع کالا‌های اساسی به همراه هیئتی از بازرسان و کارشناسان در یک اقدام سرزده و فوری در دو گلوگاه اساسی ترخیص و تجارت کالا‌های اساسی در منطفه آزاد و گمرک بندرانزلی حضور یافت و بر روند اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.

وی در حاشیه این بررسی و بازدید، ضمن حضور در سیلو‌ها و انبار‌های دپو و انباشت کنجاله خوراکی و دامی و رصد و پایش دقیق ترخیض و رسوب این کالا‌ها در بندر تجاری انزلی، به متولیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور ایجاد تمهید مقدمات برای ترخیص کالا فرصت ۴۵ روزه داد.

مدیرکل بازرسی گیلان تصریح کرد: با تاجران و واردکنندگانی که به طمع کسب سود بیشتر و به واسطه وجود خلا‌های قانونی اقدام به ترخیص این کالا‌ها نکرده، برخورد قضایی قاطع و پشیمان کننده‌ای خواهد شد، زیرا عمل آنان اخلال در نظام توزیع کشوز محسوب می‌شود.

مسرور خاطرنشان کرد: صراحتا به متخلفان اخطار می‌دهیم که در خصوص مایحتاج ضروری مردم هیچ تعارف و اغماضی نداریم.

وی با بیان اینکه در مسیر رسیدگی‌ها دستگاه‌های اجرایی مسبب اهمال و سستی در تامین کالا‌های اساسی مردم شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد مقتضی صورت می‌گیرد، گفت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز نسبت به در اختیار گرفتن این اموال و توزیع سریع و قانونی آن‌ها در فرصت اعلام شده قانونی اقدام می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار