بازدید 6722
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

حل معضل حاشیه نشینی بر عهده حاکمیت است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشینه نشینی ریشه در فقر و بی عدالتی دارد و حل این معضل بر عهده حاکمیت است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 16 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، روح اله متفکرآزاد روز دوشنبه در جلسه‌ی بررسی پروژه‌ی انتقال آب ارس به تبریز و سایر پروژه‌های مشترک ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و دستگاه‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: حاشیه نشینی موضوعی است که همواره در خصوص آن ابراز نگرانی کرده‌ایم که خوشبختانه شاهد وفاق برای حل این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: همه‌ی ارکان حاکمیتی به صورت همدل پای کار آمده اند و شهرداری، شورای شهر، استانداری، ادارات، مجموعه سپاه پاسداران و بسیج هرکدام طرح و پلن دارند و در میان نمایندگان نیز اراده دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله‌ی حاشیه نشینی ریشه در فقر، بی عدالتی، نداشتن شغل و مهاجرت دارد، تاکید کرد: ما باید به عنوان حاکمیت این موضوعات را حل کنیم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا وضع اقتصادی مردم بهتر شده و بتوانند در جای خوب زندگی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه‌ای که داریم این است که علاوه بر لزوم رعایت حریم گسلها، نباید شاهد شکل گیری نظام مسکنی فقرایی در حاشیه شهر باشیم و اینطور نباشد که تنها در یک نقطه از شهر برای افراد حاشیه نشین واحد مسکونی بسازیم و رهایشان کنیم.

متفکر آزاد در پایان اظهار کرد: باید با کیفیت‌ترین واحد‌ها برای این عزیزان ساخته شود، چون که حفظ کرامت مردم بر عهده حاکمیت است.

در پایان این جلسه چند تفاهم نامه همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی امضا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل