بازدید 20596
معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد

جزییات اعمال محدودیت جدید برای تردد خودرو‌ها

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد براساس ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا جمعه ساعت ۲۴ ممنوعیت تردد در ۲۵ استان اعمال می‌شود و ادارات کل راهداری این استان‌ها موظف به همکاری با پلیس راهور هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 01 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مژگان جلیلیان اظهار کرد: با ابلاغ وزارت کشور، از فردا محدودیت رفت و آمد در ۲۵ شهر مراکز استان‌های قرمز اعمال می‌شود و خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به ۲۵ مرکز استان ممنوع است.

وی افزود: براساس ابلاغیه وزارت کشور، ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام به انسداد معابر غیراصلی می‌کنند، اما خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی مشمول این ممنوعیت‌ها نمی‌شوند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ممنوعیت تردد در مراکز استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهار محال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان اعمال شده و برای استان‌های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آغاز و از ورود پلاک غیربومی و خروج آن ممنوع می‌شود. بر این اساس متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

جلیلیان گفت: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به ابلاغیه‌های متعدد ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هرگونه سفر خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان