بازدید 8011

الهام علی اف: حتی یک نیروی خارجی در خاکمان نیست

علی اف در خصوص اینکه آیا نیروی نظامی خارجی برای کمک به ارتش جمهوری آذربایجان از سوریه به قره باغ منتقل شده است؟ گفت: در خاک آذربایجان حتی یک نظامی خارجی پیدا نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 24 October 2020


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در مصاحبه با نشریه فرانسوی فیگارو در خصوص وضعیت جنگ در قره باغ گفت: ما امروز هم آماده توقف فعالیت نظامی خود هستیم. روز دهم اکتبر در مذاکرات مسکو این موضوع را گفتم. تنها شرط آن است که ارمنستان به حملات خود پایان دهد. پس از آن دیپلماتها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: ما پیشنهاد گروه مینسک را پذیرفته ایم و ارمنستان نیز باید آن را قبول کند. باید این اتفاق رخ دهد تا وارد میز مذاکره شویم.

رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه بازگشت نیروهای نظامی به مواضع سابق گذشته است، گفت: اقدام نظامی را ارمنستان آغاز کرد. باکو نیز پاسخ مناسب را داد و بخشی از خاک اشغالی را آزاد کرد و این اقدام را ادامه خواهد داد. موضع ما روشن است؛ ارمنستان حملات خود را پایان ندهد ما به آزاد سازی خاکمان ادامه خواهیم داد.

علی اف در خصوص اینکه آیا نیروی نظامی خارجی برای کمک به ارتش جمهوری آذربایجان از سوریه به قره باغ منتقل شده است، گفت: در خاک آذربایجان حتی یک نظامی خارجی پیدا نمی شود. از همان ساعات اولیه حملات ارمنستان، اردوغان صراحتاً حمایت سیاسی خود از ما را اعلام کرد. اما اردوغان خواستار اجرای قطعنامه های سازمان ملل است. این قطعنامه ها خواستار خروج ارمنستان از مناطق اشغالی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۷
آذربایجان حواسش باشه مرزهای ما نا امن نکنه
لعنت بر دروغگو
پس نیروی متحاوز ارمنی و تروریستهای پ ک ک چی هستند؟
این همه قشقرق مبنی بر وجود تروریستهای خارجی در خاک اذربایجان فقط تبلیغات برخی عناصر ودفروخته داخلی و خارجی برای انحراف افکار عمومی از مساله اصلی یعنی ازاد سازی قره باغ بود
پس داعشی ها چی شدن
بهشون یا اقامت دایک دیدی یا اونا هم تورک بودن
دروغ میگه ...
خیلی سیاستمدارانه پاسخ داده.
لازم نیست به این بهتان احمقانه جواب بدید اگه شرافت دارند بعد از یک ماه یه مدرک و سند رو کنن ولی معلومه یه مشت بی شرافتن. در ضمن مدارک حضور تروریستهای پ ک ک در یوتیوب موجوده انها را ببینن.
اذربایجانیها فالس نیوز را تحریم کنید این کمترین کاری است که می توانید بکنید
اذربایجانیها و دوستان اذربایجان فالس نیوز را که به نشر اکاذیب و خبرهای مسموم از قره باغ می پردازه تحریم کنید
معلومه مزدوران داعش و نیروی هوایی ترکیه خودی محسوب می‌شوند!
دروغ نگفته چون داعشی ها را بیگانه نمی دانند!!!!
جالبه که پانترکا هم به همین وقاحت در فضای مجازی دروغ میگن
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
قابل توجه پان فارس ها که ادعا می کنند داعش در مرزهای ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دوست عزیز رقابت منطقه ای با کشورهای همسایه نباید باعث شود نسبت به آنها دشمن باشیم بهترین زمان برای ایجاد اتحاد سه جانبه ایران ترکیه آذربایجان جهت دور زدن تحریمهاست. چرا ما باید به دلیل کم آوردن در رقابت با کشورهای همسایه در آتش دشمنی با آنها باید بدمیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
خدا لعنت کنه اون کسی که این واژه پان ترک را لق لق دهن هموطنان قرار داد.
اولا کسانی که پیروزی های آذربایجان را در حد چند جنگجوی خارجی پایین می آورند دنبال فرافکنی و توجیه شکست ارمنستان هستند. اصلا جنگ جنگ چریکی و نیروی انسانی نیست. جنگ جدید و تمام تکنولوژی است که رادار و پهباد حرف اول و آخر را می زند. پهباد سلجوق کارخانه های تانک سازی را به چالش جدی کشید. قدرت تانک به تاریخ خواهد پیوست.
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
از نظر شما 4 قطعنامه شورای امنیت مبنی بر تخلیه اراضی اشغالی توسط ارمنستان دروغ است؟!!!!اگه از آزاد سازی اراضی اشغالی ناراحت هستید صراحتا بگید و صغری و کبری نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
کدام قسمتش دروغه؟ که تروریستهای ارمنی 20 درصد خاک اذربایجان را به مدت 30 سال و به گفته سازمان ملل اشغال کرده. که ارمنستان تروریست با موشک به مناطق غیر نظامی که همه دنیا دیدند حمله می کنه؟ که دروغهای ارمنستان بعد از یک ماه در مورد حضور جنگجویان خارجی هویدا شده و حتی یک سند ندارند ولی اسناد مشخص از حضور تروریستهای پ ک ک در خاک های اشغالی موجود است؟ دروغ را تو و رهبران تروریستی مورد وثوق تو می گویند که الان مثل سگ از سرزمینهای اذربایجان رانده میشوند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
چه دروغی؟ شما برای حرفت سند ارائه بده بعد بقیه رو متهم به دروغ کن
یکی از بهترین باسوادترین و معقول ترین رهبران منطقه. مصاحبه هاش مخصوصا به انگلیسی را باید ببینید تا بفهمید چقدر مسلط متین منطقی و به جا مواضع اذربایجان را تشریح می کنه. بر خلاف پاشینیان لات بیسواد که نه انگلیسی بلده نه منطق حالیشه یه مشت مزخرفات بلغور می کند. ویدیوهاش هست خودتان ببینید و مقایسه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
به پنج زبان تسلط کامل و تمام عیار دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
انهم از دیکتاتورهای منطقه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
تازه الهامشونه، ببین اگه رستم علی اف بود چی کار می کرد
لزوما هر کی قشنگ تر و شیک تر حرف میزنه آدم درست و صادقی نیست.
فقط یه سوال: این کشور اگه برادر ماست چرا رفیق جون جونی اسرائیل هست؟
نمیشه هم اینوری بود هم اونوری
کشورش را که خیلی خوب اداره می کنه
کل ماجرای قره باغ با اقدامات یک عده ادم خودسر در شهرهای جمهوری آذربایجان آغاز شد که در عکس العمل به مصوبه جمهوری خودمختار قره باغ (متعلق به آذربایجان) در الحاق به ارمنستان؛ مطابق قانون اتحادیه شوروی (همان که موجب استقلال قیرقیزستان گردید)؛ تعدادی ارامنه ساکن شهرهای مختاف جمهوری آذربایجان را کشتار نمودند و پلیس دخالتی نکرد و دولت مرکزی هم محکوم ننمود اگر انزمان یک محکوم کردن لفظی میشد کار اینقدر به جنگ و خشونت نمیکشید؛ البته معلوم هست که مزدورانی در خطوط مقدم حضور دارند و گرنه یک سرباز تعلیم دیده مانند داعشی سر نمی برد و.. در کل سربازان ارمنی و اذربایجانی در قیاس با ضعیف ترین نیروهای ما در جنگ تحمیلی؛ باز ضعیفتر هستند ولی در قیاس با همدیگر ؛ ارامنه جنگجویانی قابل تر هستند؛
حرفهایش منطقی و بر اساس قوانین بین المللی است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار